POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Sentymenty


Czasami siadam przed komputerem i ot, tak zaczynam przeglądać mojego bloga. Nie raz i nie dwa łezka się w oku zakręci. 6 lat pracy, prawie 400 napisanych wpisów, tyle się przez ten czas zmieniło... To na Waszych oczach dojrzewałam, poszłam do liceum, stałam się pełnoletnia, zdałam prawo jazdy, skończyłam liceum, napisałam maturę, dostałam się na studia. Chociaż nie znamy się w rzeczywistości (mam nadzieję, że kiedyś to się zmieni) jesteście mi naprawdę bliscy. Dziękuję, że jesteście!

Wśród tych 388 wpisów, teraz już 389 jest kilka, co do których mam szczególny sentyment, chociaż nie wszystkie z nich są idealne. Wiem, że nie wszyscy z Was byli ze mną od początku, dlatego zachęcam do ich przeczytania:





Komentarze

  1. Ja też mam czasem tak, że po prostu sama wpadam na swojego bloga i zaczynam czytać jakieś stare wpisy :D Większość z nich usunęłam już dawno temu, bo po prostu zadziwiało mnie co tam wypisywałam, haha, i totalnie nie pasowały mi do mojej obecnej "estetyki". Ale gdyby je też liczyć, to pewnie wyszło by łącznie jakieś 400 wpisów w ciągu tylu lat :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja usunęłam kilka "zapchajdziur", ale resztę zostawiłam, w końcu od tego się wszystko zaczęło. Nie ma się czego wstydzić, bo początki dużej rzeszy osób tak właśnie wyglądały, nieco nieporadnie, każdy się uczył pisać, testował różne formy :D

      Usuń
  2. Sentymenty i wspomnienia piękna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny to czas te 6 lat w blogosferze :) Tyle za Tobą ale i tyle przed Tobą :) U mnie w tym roku wybije 5 lat blogowania :)

    Życzę Ci jeszcze wielu wielu lat w blogosferze i dużo pomysłów na nowe wpisy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tyle przede mną zobaczymy, ale na pewno jeszcze trochę :D Dziękuję i Tobie również wszystkiego dobrego ❤

      Usuń
  4. Lubię czasem wracać do posumowań miesiąca na moim blogu i tak sobie powspominać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bez przepięknie pachnie ;) Szkoda, że nie można tego zapachu przekazać przez komputer :D

      Usuń
  6. Hej Melka! Ja swój blog również traktuję, jako taki pamiętnik.. fajnie po jakimś czasie wrócić do postów- zobaczyć, co się wtedy u nas działo, co zmieniło..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś pisało się pamiętniki w kajetach, a teraz takimi pamiętnikami często są media społecznościowe :D Miłego dnia! ❤

      Usuń
  7. Kocham zapach kwitnącego bzu 😌 i też z sentymentem patrzę na przeszłość 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie można tego zapachu przekazać przez komputer :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia