POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Nie bój się mówić o swoich marzeniach na głos!


Każdy z nas ma jakieś marzenia: mniej odjechane czy bardziej. Mówią, że: "człowiek bez marzeń jest człowiekiem bez przyszłości". Ja odkąd pamiętam zawsze byłam typem marzycielki. Marzenia były nieodłącznym elementem mojego życia, miałam i mam ich sporo. Nie mówiłam raczej nigdy o nich głośno. Dodałam kiedyś wpis o marzeniach, o dążeniu do ich spełnienia, ale nie określiłam w nim, o czym dokładnie marzę.

To wszystko za sprawą obowiązującego w społeczeństwie stereotypu głoszącego: "nie mów o swoich marzeniach, bo się nie spełnią". Tymczasem sytuacja jest całkiem odwrotna. Warto mówić głośno o swoich marzeniach, pisać o nich. Nie wiadomo, kto stanie na naszej drodze. Być może będzie to ktoś, kto w jakiś sposób może pomóc nam w realizacji jednego z nich. Dodatkowo, takie mówienie na forum o marzeniach ma również działanie motywujące. 


Tak jak Wam mówię, moje życie od zawsze pełne było marzeń. Ja marzeniami żyłam i żyję. Marzenia nadają życiu dodatkowy sens, człowiek stara się robić rzeczy takie, które pozwolą je spełnić. Moje marzenia raczej nie należą do tych szalonych, są takie dość przyziemne.

1. Zdrowie

Bardzo ważną wartością jest dla mnie zdrowie. Uważam, że jeśli tylko jest zdrowie, to można osiągnąć wiele. 

2. Ukończenie studiów

Jako że w tym roku dołączyłam do grona studentów, to moim marzeniem jest ukończenie studiów licencjackich bez większych perturbacji, napisanie pracy licencjackiej, a potem zrobienie magisterki.

3. Praca

Po studiach oczywiście chciałabym znaleźć pracę, w której będę czuła się dobrze, być może założyć własną działalność, zobaczymy, co przyniesie życie. Będę dalej chciała działać w Internecie, tyle ile tylko będzie mi dane.

4. Własna rodzina

Chciałabym też w tej nieco dalszej przyszłości (o ile dalszej nie wiem, nie stawiam jasnej granicy, ale raczej jeszcze nie teraz) poznać kogoś, tzw. drugą połówkę, kogoś z kim założę rodzinę: wezmę ślub, będę miała dzieci (moim marzeniem jest co najmniej 2). Kogoś, kto będzie wspierał mnie w mojej działalności i za razem dla kogo ja będę mogła być wsparciem.

5. Własny dom

Od zawsze wiedziałam, że chciałabym mieszkać we własnym domu z ogrodem, gdzieś na wsi, nieopodal miasta, raczej nie w bloku. Nie widzę siebie w bloku.

I to są chyba takie moje główne cele życiowe, które chciałabym, aby naprawdę się spełniły. Z tych bardziej crazy:

6. Domek w górach

Jeżeli nogi mnie gdzieś w góry nie poniosą i tam się nie osiedlę na stałe, to chciałabym mieć, chociaż w górach taki domek na weekendy, na wakacje. Mały, ciasny, ale własny.

7. E-book o Lubelszczyźnie

To jest takie marzenie na teraz, do którego spełnienia cały czas dążę i działam w tej materii, aby ten e-book ukazał się jak najszybciej.

8. Podróż po Polsce

Zaraz po Lubelszczyźnie, chciałabym odwiedzić przynajmniej takie główne punkty w pozostałych 15 województwach. Na razie stawiam na Polskę, jeśli chodzi o zwiedzanie. Nie wykluczam, że gdzieś tam kiedyś za granicę jeszcze wybędę, ale na razie Polska jest moim numerem 1.

9. Motoryzacyjne marzenie

Jako nastolatka marzyłam o Mustangu, zawsze te samochody rzucały się mi w oczy na ulicy. Teraz obiecałam sobie, że jeśli tylko kiedyś będę mogła sobie pozwolić na zakup "lepszego" samochodu to raczej to zrobię, ale postawię na coś innego. Nie wiem jeszcze na jaki, ale raczej nie Mustang. Mustangiem mogę się przejechać, jeśli będzie taka okazja, ale nie widzę siebie w takim aucie na co dzień.

10. Profesjonalna sesja zdjęciowa

Moim drobnym marzeniem jest również profesjonalna sesja zdjęciowa portretowa. Sama nie mam sprzętu, którym uzyskałabym satysfakcjonujący mnie efekt. To jest marzenie dosyć łatwe do spełnienia. Muszę tylko pozbyć się z siebie pierwiastka dusigrosza. Zawsze mam problem z wydawaniem pieniędzy, które już uzbieram, zarobię - chcę je jak najlepiej spożytkować i odkładam mniej ważne dla mnie plany na zaś. Wolę kupić sobie za nie coś np. do ubrania, co wiem że będę nosić niż wydać je na jakieś jednorazowe przyjemności czy produkty, które może i chciałabym posiadać, ale wiem że będą sięgać po nie rzadko albo z czasem może i w ogóle. To stopuje mnie przed realizacją niektórych planów.

11. Szablon na bloga

Do takich moich planów należy również zakup szablonu na bloga. Do tej pory korzystałam z szablonów darmowych, ale przy okazji Black Friday zastanawiałam się, czy by może nie zakupić czegoś bardziej pro. A co za tym idzie rozważałam własną domenę, może zamówienie logo u kogoś, ale to chyba jeszcze nie ten czas, nie ten level wtajemniczenia. Muszę to sobie przeanalizować, podziałać trochę, nie będę podejmować decyzji pod wpływem chwili. Tak naprawdę, niedługo na blogu działam z taką sporą częstotliwością. Nadal poznaję ten świat, pomimo upływu lat. 

Te, choć nieco bardziej szalone, krążą po mojej głowie cały czas. Jeśli tylko będę mogła, jeśli będę miała możliwości finansowe, to chciałabym, aby się spełniły.


Ten post nie powstał po to, aby chwalić się, co to nie ja, jaka Fifarafa ze mnie, a po to, aby zachęcić Wam do mówienia o swoich marzeniach głośno! Nie bójcie się, nie ma czego! Odrzućcie ten stereotyp, który zawsze był nam wpajany "Nie mów, bo się nie spełni!". Wizualizujcie sobie to wszystko, o czym marzycie, pomóżcie tym marzeniom się spełnić!

O czym więc marzycie?

Komentarze

  1. Jeśli chodzi o własny szablon to polecam Ci Karografię. Profesjonalizm i jakość w jednym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram, uwielbiam szablony Karoliny :)

      Usuń
    2. Dziękuję dziewczyny za polecenie. Szablony Karoliny znam bardzo dobrze, korzystam z darmowych szablonów od niej od lat i nigdy nie było z nimi problemu, a z szablonami od innych bywało różnie ;)

      Usuń
  2. Piękne marzenia. Trzymam kciuki za ich spełnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne marzenia ♥ Kurde, ten domek w górach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak uda mi się je kiedyś spełnić, to Cię zaproszę ;)

      Usuń
  4. Ja mam swoje marzenie, jest w trakcie realizacji, ale już jestem zmęczona ciągłym mówienie o tym. Fajne masz marzenia, takie zwyczajne i życiowe, oby się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o co chodzi ;) A moje marzenia są takie zwyczajne, ludzkie, tak jak ja jestem zwykłą dziewczyną :D

      Usuń
    2. Trzymam kciuki za jego spełnienie ♥

      Usuń
  5. Ja mam jedno marzenie, a reszta to cele, do których dążę. Marzeniem bardziej określiłabym coś, co niekoniecznie może się wydarzyć i raczej nie jest w zasięgu naszej ręki na tę chwilę. Ale jeśli tylko nadarza się okazja, aby te marzenia móc spełnić, myślę że nie ma co zwlekać i działać :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie cele są właśnie czymś jasnookreślonym, do czego spełnienia dążymy, a marzenia to coś takiego, co chcielibyśmy, aby się kiedyś spełniło, ale do końca nie wiemy jak to będzie wyglądać za jakiś czas, gdzie nas życie pokieruje :)

      Usuń
  6. Życzę udanych realizacji Twoich marzeń. Co do szablonu, zawsze będę polecać Karolinę Gierdziejewską. Zajrzyj na blog Kartografia, tam znajdziesz ciekawe wzory :) Co do marzeń, z moim budżetem ciężko cokolwiek realizować, ale staram się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Szablony Karoliny bardzo dobrze znam, obecny również jest od Karoliny, tyle że z darmowych szablonów ;) U mnie też nie jest łatwo, a jak już mam to wolę przeznaczyć na coś "ważniejszego" :D

      Usuń
  7. Masz rację marzenia dadają sensu życiu. Fajnie, gdy się spełniają. Mówi się, ze nie zawsze warto dzielić się nimi z innymi, szczególnie, gdy osoby cie nie wspierają i odwodzą od celów. Jednak zawsze je warto mieć, dążyć do spełnienia, bo nic samo się nie zrobi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej od takich osób, które są przeciwko mnie i będą starać się mi działać na szkodę, się odgradzam i staram otaczać się osobami, które mnie wspierają albo są chociaż neutralne ;)

      Usuń
  8. Heja! Jeśli chodzi o sesje, to myślę, że zdjęcia są super łapaczami wspomnień. Dlatego warto. Za kilka miesięcy, lat będzie co wspominać i pokazywać wnukom. Nie muszą to być "zwyczajne" foty, a np takie w plenerze wykorzystujące jakieś działania. Plus można też wyszukiwać/ łapać jakies dobre oferty:D
    Powodzenia we wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Na pewno kiedyś to marzenie spełnię :) Dziękuję ♥

      Usuń
  9. Powodzenia w realizacji marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę Ci w takim razie, żeby wszystkie Twoje marzenia się spełniły, bo stwierdzam, że są bardzo przyziemne, nie jakieś górnolotne i nawymyślane. Więc tym bardziej na to wszystko zasługujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jestem zwykłą dziewczyną, więc mam przyziemne marzenia. Oprócz tych kilku nieco bardziej szalonych :D

      Usuń
  11. Również Ci życzę, aby wszystkie te marzenia udało Ci się spełnić :D Osobiście nie mam zbyt wielu marzeń. Moim największym marzeniem było posiadanie psa i pod tym względem nic się nie zmieniło mimo, że moja psina jest już staruszką to kocham ją tak samo gdy była szczeniakiem :)Natomiast moje dwa inne małe marzenia to zwiedzenie Paryża i zdobycie miliona wyświetleń na blogu ;p Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i trzymam w kciuki również za Twoje marzenia ♥

      Usuń
  12. trzymam kciuki za spelnienie wszystkich marzen ! domek w gorach chcialabym i ja ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteśmy kreatorami własnych marzeń i trzeba o nich zarówno myśleć, jak i głośno mówić, wyobrażać sobie ich niedaleką realizację i wtedy to działa. Moje marzenia? Wszystkie po kolei się spełniały, więc teraz już chyba tylko zdrowie i szczęście najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie życzę Tobie oraz Twojej rodzinie dużo zdrowia i szczęścia ♥

      Usuń
  14. Mam nadzieje ze Ci się spełni wszystko . Co do sesji są fotografowie którzy robią zdjęcia na zasadzie tfp czyli za pozowanie lub wspólnie składacie się na studio . Co do logo są darmowe strony gdzie można stworzyć ale tak dawno robiłam ze już strony nie pamietam . Ale poszukaj w int . bo są takie możliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Słyszałam o TFP, ale jeszcze zobaczę. O stronach do logo również słyszałam, sama różne grafiki robię w Canvie, ale jednak u kilku osób widziałam prawdziwe cudeńka wykonane przez profesjonalistów i gdyby decydowała się na szablon, to chciałabym iść w tym kierunku ;)

      Usuń
  15. marzenia super takie konkretnie sprecyzowane;) teraz tylko niech się spełniają!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis! Małe marzenia, aczkolwiek warto doceniać to co mamy i małymi kroczkami osiągać coraz więcej :) Jeśli chodzi o szablon na bloga to ja właśnie w tym roku kupowałam na etsy i jestem bardzo zadowolona, wybór jest ogromny a ceny nie porażają :)
    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Na pewno jeśli będę kupowała szablon to sprawdzę na tej stronie, być może wpadnie mi coś w oko :D

      Usuń
  17. Ja miałam 4 główne marzenia, co do których byłam prawie pewna, że nigdy się nie ziszczą. A to: domek na wsi pod lasem niedaleko jeziora, zobaczyć na własne oczy Wielki Kanion Kolorado, przejechać się koleją transsyberyjską przynajmniej nad Bajkał i ostatnie - popłynąć na rejs do fiordów norweskich. I tak mi się życie potoczyło (noo, nie samo, trochę tym posterowałam), że - mam ten domek, mieszkam w nim, do jeziora 800 m, byłam w Wielkim Kanionie, a w przyszłym roku prawdopodobnie przejadę się tą koleją i to nie tylko nad Bajkał, ale aż do Władywostoku - jestem zapisana na wycieczkę, zostały mi tylko te fiordy. I co potem? Jak już te wszystkie marzenia spełnię? Położyć się i umrzeć? ;-)
    A Tobie życzę systematycznego spełniania Twoich marzeń, wcale nie są małe. I pamiętaj - same z siebie się nie spełnią, trzeba się troszkę przyłożyć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cały czas działam, nie poddaję się :D A Tobie serdecznie gratuluję, może jeszcze coś się w Twojej głowie narodzi ;)

      Usuń
  18. Trzymam kciuki by wszystkie się spełniły. Marzenia są po to, by je mieć i spełniać. Cieszę się, ze o nich napisałaś. Kilka mamy podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w takim razie nam obu życzę, aby nasze marzenia się spełniły ❤

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia