POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Zdrowa stopa z firmą Gorvita


Było już tak pięknie, ciepło, słonecznie. Dziś przywitała mnie natomiast zupełnie inna pogoda - jest pochmurnie, wietrznie, zimno. Wiadomo, jak taka ciepła pogoda wpływa na nasz organizm, naszą skórę. Ciało się poci, puchniemy, na stopach łatwiej o otarcia, odciski. Szczególnie to daje w kość, gdy nasza praca wymaga od nas chodzenia całe dnie w butach. Sama się o tym przekonałam w weekend, kiedy musiałam przez kilka godzin chodzić w ponad 30︒C w dość niewygodnych butach. Na szczęście w swojej kosmetyczce posiadałam produkt, który przyniósł mi ukojenie. Mowa o krem-żelu od marki Gorvita


"Zdrowa stopa" jest produktem, który ma za zadanie łagodzenie obrzęków, działanie antybakteryjne, zmiękczanie zrogowaciałego naskórka, zmniejszenie potliwości stóp oraz likwidacje przykrego zapachu potu. Przy tym wszystkim nawilża oraz uelastycznia skórę. Tak jak poprzednie kremy i żele od firmy Gorvita mieści się on w tubce o pojemności 100 ml. Minusem, który zauważyłam, jest zapach, który nie wszystkim przypadnie do gustu, ponieważ jest on dość mentolowy, dla jednych jest to wada, dla drugich zaleta. Krem sam w sobie jest dość rzadki, śliski, ale nie tłusty. Po nałożeniu i rozsmarowaniu bardzo szybko się wchłania. Można poczuć po tym delikatne uczucie chłodzenia. Stopa jest odświeżona, miękka. 


Za takie 100 ml opakowanie zapłacimy ok. 16 zł. Krem jest bardzo wydajny, wystarczy naprawdę niewielka ilość produktu, aby zrobić naszym stopom spa. Mnie on pomógł bardzo mocno, po kilku naprawdę pracowitych dniach, gdy moje stopy już wołały "Pomocy!". Mogę Wam go szczerze polecić, szczególnie teraz, latem. 

Wpis powstał w ramach współpracy.