POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Książeczki dla najmłodszych od MS Zawada


Pod koniec maja na blogu ukazał się wpis "POWRÓT DO DZIECIŃSTWA - ŚWINKA PEPPA", w którym prezentowałam przeróżne książeczki dla dzieci od wydawnictwa Media Service Zawada. Dziś nadeszła pora na kontynuacje tego postu, w której pojawi się druga partia przeróżnych książek dla najmłodszych wartych uwagi. O ile w tamtej części skupiliśmy się na czymś konkretnym, o tyle tutaj już będzie mały miszmasz. Zapraszam!



Pierwszą propozycją jest kolorowanka z naklejkami i krótkimi opisami, najczęściej jednozdaniowymi - "Zabawa w kolory". Ostatnio powiedziałam, że "Świnka Peppa" jest fenomenem wśród dzieciaków, drugą bajką, popularną, szczególnie wśród chłopców jest "Psi Patrol" i w tym wpisie pojawią się dwie książki z tej bajki obie kolorowanki, ta jest właśnie jedną z nich. W środku dziecko znajdzie 20 arkuszy do pokolorowania oraz to, co każdy lubi najbardziej nie tylko najmłodsi, czyli naklejki, aż 50 różnych naklejek, głównie przedstawiających bohaterów. 


Drugą kolorowanką a w zasadzie "Megapaczką", w której znajdziemy 24-stronicową kolorowanką, pluszowy, tak dobrze przeczytaliście - pluszowy obrazek, 6 świecowych kredek, szablon oraz naklejki. Sporo tego, jak na niewielką rozmiarami saszetkę, w której to mieści. Z tego, co widziałam oprócz "Megapaczki" z uroczymi, odważnymi pieskami dostępna jest również niespodzianka ze Świnką Peppą. 


Zróbmy tak, że na deser zostawimy coś, z czym spotkałam się pierwszy raz i w życiu nawet na oczy nie widziałam. Teraz natomiast przejdziemy do dwóch magazynów, dwóch różnych magazynów - jednym dla chłopców, drugim dla dziewczynek. Zacznijmy od tego dla chłopców, czyli od magazynu "SuperWings". Z bohaterami tej bajki, kiedyś już się spotkałam, oglądałam z moim siostrzeńcem nawet jakiś odcinek. Zapewne Wy również gdzieś ją widzieliście. Na plus jest to, że w zależności od numeru magazynu w środku można znaleźć różne niespodzianki. W tym przypadku głównym i chyba najfajniejszym prezentem była żółta lornetka. Obecnie w najnowszym wydaniu czekają na dzieciaki wyrzutnie wraz z dyskami. Oprócz niespodzianek, na które chyba dzieciaki najbardziej czekają, w środku znajdą różne gry, zabawy, łamigłówki. 


Media Service Zawada nie zapomniało też o dziewczynkach. Chłopcy mają "SuperWings", dziewczynki mają "Shimmer & Shine". Na tę bajkę natrafiłam nie dawno sama, skacząc po kanałach w telewizorze. Obejrzałam nawet kawałek. W tym czasopiśmie również dzieciaki odnajdą łamigłówki, gry, przeróżne zadania oraz niespodziankę. Jak przystało na młode damy, w obecnym wydaniu znajdą bransoletkę oraz naklejki.


W poprzednim wpisie pojawiła się książka z serii "Nauka dla Zucha", w tym również coś z tej serii Wam pokażę. O ile w poprzednim była to książeczka ze Świnką Peppą w roli głównej, to w tej bohaterami są zwierzątka, piękne, barwne. Dziecko, dzięki niej pozna w łatwy sposób, urocze zwierzątka zamieszkujące naszą planetę Ziemię. 


Ostatnią książką, tą na deser jest książka z opowieściami o Niesamowitym Gekonie. Szczerze powiedziawszy, ten bohater jest dla mnie zupełnie nowy. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, nie mowa już o oglądaniu, czy czytaniu. Sama, więc z chęcią przeczytałam tą dla mnie krótką książeczkę, w której znajdziemy całkiem spory tekst oraz kolorowe ilustracje. 

Napiszcie mi koniecznie, czy Wy kiedykolwiek słyszeliście o tym bohaterze. 

Wpis powstał w ramach współpracy.