POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Panthenol w piance | Gorvita


Cześć kochani! Jak minął Wam dzień? Ja dopiero niedawno wróciłam do domu. Całe popołudnie spędziłam, pomagając na Zjeździe Dużych Rodzin w naszym mieście. Pełne słońce, skwar nie ułatwiało pracy. Dziś przedstawię Wam produkt, który Wam pomoże złagodzić podrażnienia wywołane np. nadmiernym przebywaniem na słońcu lub ukąszeniami owadów. Komarów w tym roku nie jest najmniej, a i sporo meszek już lata. O Panthenolu słyszała na pewno duża część Was, ja dziś chciałabym Wam pokazać Panthenol w piance od firmy Gorvita, czyli kontynuujemy ostatnią zapowiedź. Serdecznie Was zapraszam!



Ostatnio postanowiłam się troszkę opalić. Nie spodziewałam się jednak, że taki produkt, jak właśnie ten, przeciw oparzeniom będzie mi potrzebny. Miejscami po opalaniu skóra zaczęła mnie piec. Użyłam wtedy tejże pianki. 

Ogromny plusem jest opakowanie - plastikowa  buteleczka z pompką o pojemności 100 ml. Dzięki pompce możemy w bardzo łatwy sposób nanieść ją od razu w wyznaczone miejsce. Jeśli natomiast nie lubicie kosmetyków w formie pianki. Gorvita posiada również w swojej ofercie żel.  

Przejdźmy jednak do pianki. Po nałożeniu można poczuć delikatne uczucie chłodzenia, ale nie trwa ono zbyt długo. Za to działa kojąco, łagodząco można powiedzieć, że nawet jak leki przeciwbólowego. Do tego jest produktem mocno nawilżającym i regenerującym. Poza tym jest to produkt hipoalergiczny, bezpieczny również dla dzieci. Z tego, co wiem, niektórzy używają go jako produkt na skórę głowy. U mnie oprócz tej jednej z głównej funkcji pełni również funkcje pianki po goleniu. Myślę, że produkt ten powinien znaleźć miejsce w każdym domu, tym bardziej że kosztuje ok. 13 zł,a potrafi przynieść nam ulgę w cierpieniu. 



Wpis powstał w ramach współpracy.