POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Lutowe kadry


Mówią: idzie luty, podkuj buty. Na razie aż tak harcorowo zimno i ślisko nie jest, przynajmniej na Lubelszczyźnie, ale pogoda nadal nie zachęca do żadnych większych aktywności. Wczoraj w przerwie między opadami deszczu ze śniegiem wyszłam na krótki spacer z aparatem i statywem. Momentami tak przejmująco zawiewało, że szybko uciekłam do domu. 

Chciałam przetestować jak działa tryb Live View w lustrzance i jak aparat reaguje na pilot zdalnego wyzwalania za kilka groszy z Allegro i nawet coś tam mi się udało zrobić, ale nie, zdecydowanie zima to nie moja ulubiona pora na bieganie z aparatem i robienie zdjęć. Podziwiam wszystkich, którzy fotografują czy pozują zimą do zdjęć. 

Nawet się nie rozbierałam z kurtki, bo bym chyba zamarzła w 3 sekundy. Wystarczyło, że zdjęłam czapkę, po kilku chwilach z powrotem ją założyłam. Niżej więc możecie zobaczyć, jak wygląda Człowiek-bałwan, a tak się czuję w takich stricte zimowych stylizacjach: ciepłej puchowej kurtce, czapce. Jeszcze tylko brakowało mi szalika i rękawiczek do kompletu.


Uwaga, Człowiek-bałwan na horyzoncie!

Tragedii chyba nie ma. Szaro, buro, ponuro na tych zdjęciach, czyli tak jak i na zewnątrz. Jaram się tym moim zakupem na maksa, ale chyba każdy tak ma, gdy w końcu zdobędzie czy zrobi coś, co było jego marzeniem. Myślę, że to będzie długa i owocna współpraca, ale zdecydowanie bardziej jej efekty będą widoczne, kiedy będzie ciepło. Mam nadzieję, że tak w tym roku będzie i pogoda będzie lepsza niż w roku ubiegłym, i ten okres wiosenno-wakacyjny nie będzie mijał pod znakiem deszczu, burz. Na razie aparat miałam w rękach raptem może z 5 razy, dwa razy zabrałam go w plener i jestem bardzo zadowolona, a to już chyba całkiem dobrze. Najważniejsze, że się nie zniechęcam porażkami, tylko dalej próbuję, testuję różne ustawienia, tryby. Szukam tego czegoś, co mi będzie sprawiało największą radość. 

Nad autoportretami na pewno muszę ostro popracować, co by nie były takie nudne, ale nie zimą. Nie, nie. Z domu chyba już na sesję zdjęciową nie wyjdę aż do wiosny. Takie warunki nie są dla mnie.

Ciekawa jestem, ilu zmarzluchów tutaj jest oprócz mnie?
PODPIS





Komentarze

  1. Piękna zdjęcia. Ja już czekam do wiosny. Mam dosyć zimna. Chcę ciepła!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem zmarzluchem ;p Mimo wszystko zdjęcia ci wyszły bardzo ładne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, a co do zimy, też jej nie lubię i nie zdjęłabym kurtki. Pięknie wyglądasz w tej kurtce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dopiero przekonuję się do kolorów ;)

      Usuń
  4. Nie gadaj! Zdjęcia bardzo ładne! Mieszkasz w ciekawej okolicy. A zimą każdy wygląda jak bałwan (albo jak mawia mój mąż "jak ludzik Michelin") ;) swoją drogą już bardzo chce mi się wiosny, długich dni i promieni słońca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie, ludzi Michelin nawet bardziej pasuje ;) Jeszcze musimy troszkę poczekać :D

      Usuń
  5. Zbliżenia na naturę wyszły Ci bardzo fajnie, oj tak niby taki drobny zakup a cieszy, coś o tym wiem, pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi słyszeć takie słowa od osoby, która fotografią zajmuje się dłużej :D Będę starała się, aby było tylko lepiej i lepiej ;)

      Usuń
  6. Piękne te Twoje zdjęcia 😍 Że mnie to gorąca dziewczyna i zimę lubię tak samo jak lato😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ja zdecydowanie gorąca dziewczyna nie jestem :D

      Usuń
  7. Już niedługo i będzie powoli robić się cieplutko.. na chwilę obecną doceniam jeszcze uroki naszej pięknej zimy- na podkarpaciu jest jeszcze trochę śniegu. Dokładnie- w zimie bałwanem jest każdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas na Lubelszczyźnie śniegu coraz mniej. Coś tam jeszcze pada, ale chyba na zbyt wiele nie można liczyć :)

      Usuń
  8. Też jestem zmarzluchem, ale potrafiłam wyjść na dwugodzinny spacer po lesie, kiedy było -10 stopni. Aż sama sobie się dziwię, że tego dokonałam :D Fajne zdjęcia Ci wyszły! Powinnaś częściej zabierać ze sobą aparat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam! Dla mnie chyba pół godziny to by było maks ;)

      Usuń
  9. Bardzo ładne ujęcia. Ja też chcę już wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Luty to dla mnie miesiąc nadziei, że już wkrótce nadejdzie wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pozostaje nam nic innego, jak czekać aż ta wiosna nadejdzie. Już coraz bliżej :)

      Usuń
  11. Bardzo ładna kurtka :) Zdjęcia także pełne uroku :) U mnie tak jak u Ciebie pogoda zmienna, śnieg się topi niestety. Ja bardzo lubię zimę :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Przekonuję się do kolorów, dzięki Tobie ;)

      Usuń
  12. Pięknie pokazujesz lutową naturę:))))u nas śnieżnie jeszcze:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas jeszcze coś próbuje padać, ale nie aż na taką dużą skalę. Popruszy i zaraz nie ma ;)

      Usuń
  13. Zdjęcie 3 z drogą chętnie bym powiesiła w domu w ramce 😁👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że akurat to zdjęcie się spodoba ;)

      Usuń
  14. To na pewno bedzie owocna wspolpraca :D Bbardzo podobaja mi sie zrobione przez Ciebie zdjecia. Masz racje, nie ma co wychodzic na zdjecia w taka pogode. W Holandii jest nieco cieplej,a mimo to nawet nie mysle wychodzic na zdjecia. Czekam na wiosne. Spacer, owszem, dla zdrowotnosci. Ale ze zdjeciami na razie sie wstrzymam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wybrałabym się na jakiś spacer do lasu, ale za mało śniegu i słoneczka tej zimy :) Pozdrawiam z Rzeszowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak bardzo mało, a szkoda :D Pozdrawiam sąsiadkę, w Rzeszowie jak dotąd byłam tylko przejazdem ;)

      Usuń
  16. Według mnie zdjęcia są piękne, nawet ta szarość świetnie wyszła! Widać sprzęt sprawdza się bardzo dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie bez chustki, rękawiczek i nauszników ani rusz. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauszniki miałam raz w życiu, ale się zbytnio nie polubiliśmy :)

      Usuń
  18. Cieszę się, że zakup się udał. Zdjęcia wyglądają faktycznie przepięknie! Nawet mimo tego szaro-burego klimatu na zewnątrz! Co do Twoich autoportretów to też wyszły pięknie! Pamiętaj, nikt nie umie wszystkiego od razu, każdy z nas się uczy! A no i co to za opis "człowiek-bałwan", wyglądasz pięknie! A no i ta kurtka bardzo fajnie się komponuję ze spodniami! Czekam na nowe posty i nowe zdjęcia!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję ❤ Ktoś wyżej, jeszcze fajniej określił człowieka-bałwana, ludzik Michelin. Według mnie pasuje jeszcze bardziej ;)

      Usuń
  19. Witam serdecznie ♡
    Super, że zakup się udał i sprawdza się w terenie :) Zdjęcia wyszły cudownie, każdy kadr ma coś w sobie. Naprawdę bardzo fajnie ogląda się twoje prace, zachwycają! Super, mi bardzo, bardzo się podobają! Wiesz, ja też jestem strasznym zmarzluchem, zawsze ubrana na cebulkę ^^ Tęsknię za wiosną, ale najbardziej to za latem :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, bardzo mi miło, takie słowa uskrzydlają ;) Wiosna, lato, a nawet wczesna jesień są dla mnie okej. Zima to tylko ta prawdziwa, biała :D

      Usuń
  20. Śliczne zdjęcia ^^ u mnie niestety cały czas pada śnieg z deszczem -pomimo,że bardzo chciałabym wyciągnąć aparat z szuflady to nie mogę hah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas pogoda nadal średnia. Wczoraj padał deszcze ze śniegiem. Dzisiaj do południa było jako tako, a teraz leje :D

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne fotki! Mają jakiś taki fajny nieco tajemniczy klimat :D
    Kurtka też świetna, taki pastelowy kolorek przywołuje wiosnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Taką mamy pogodę, nieco tajemniczą, trochę nostalgiczną ;)

      Usuń
  23. Uwielbiam zimowe, nostalgiczne scenerie, śliczne zdjęcia zrobiłaś 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia