POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Chill, chill, chill


Pogoda lepsza to i sił do działania więcej. Sesja oficjalnie od czwartku za mną, więc korzystam z przerwy międzysemestralnej na maksa. Tym bardziej że pięknemu słońcu za oknem trudno się oprzeć. 

Na ten moment mam już zaplanowane kilka wpisów do przodu. Ogarniam różne sprawy związane z e-bookiem. W niedzielę byłam na mini sesji zimowej ze Staśkiem-statywem, więc pojawiły się na moich socialach nowe profilowe. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że zakup nowego aparatu to było świetne posunięcie.

Ostatnio też sprawiłam przyjemność kilku osobom, bo okazało się, że parę osób z dość sporej liczby, którą zgłosiłam do plebiscytu Bloggerowy Blog Roku 2021 organizowanego przez Karolinę z bloga Karografia przeszło do II tury. Moje serdeczne gratulacje! Zachęcam do głosowania w plebiscycie.

Ciekawa jestem, co tam u Was się dzieje w ostatnim czasie? 




Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, ja już zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne widoki, piękne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Z lustrzanką można rozwinąć skrzydła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już głosowałam, a zdjęcia śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie korzystam z przerwy między semestralnej i właśnie myślę o jakiejś sesji , piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci zakończenia sesji i życzę przyjemnego odpoczynku. ;)

    U mnie ostatnio praca, filmy, blog. :D

    W weekend było piękne słońce, dni robią się dłuższe, w końcu będzie więcej energii do działania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Faktycznie te dni są coraz to piękniejsze, dłuższe, ciepłe, słoneczne :)

      Usuń
  7. Ale piękne zdjęcia :)
    Słoneczko, zawsze pozytywnie nastawia do życia, działania :)
    Trzymam kciuki za sesje :)
    U mnie dni mijają na poszukiwaniu mieszkania, i codziennych obowiązkach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesja już na szczęście za mną ;) Trzymam kciuki, abyś odnalazła wreszcie wymarzone mieszkanie :D

      Usuń
  8. Super, że udało Ci się zakończyć sesję. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  9. To fakt pogoda dopisała, jednak mam nadzieję,, że utrzyma się jak najdłużej. Chociaż powoli już zapowiadają kolejne deszcze, to mam nadzieję, że ich nie będzie. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcia "jak talala" jak mówiła moja Babcia ;) ja jeszcze korzystam z uroków pracy zdalnej ;) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, nie tylko Twoja Babcia tak mówiła, ja do tej pory czasami mówię, że coś jest "jak ta lala" ❤

      Usuń
  11. Gratuluję zdanej sesji, na szczęście też już mam to za sobą.
    Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo ładne masz otoczenie, uwielbiam takie naturalne tereny :) Z pewnością spacerując można zregenerować siły i odpocząć.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy, że poczuje się promienie słońca na skórze i od razu jest lepiej :D

      Usuń
  12. Jestem pod wrażeniem zdjęć! Piękne i takie spokojne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię takie spokojne miejsca, gdzie można w ciszy pospacerować :D

      Usuń
  13. U mnie dzisiaj ostatnie zaliczenie <3 i mogę się cieszyć wolnym. Super zdjęcia :D Gratuluję zdanej sesji. Zapraszam do mnie: kukielka-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm jaki piękny energetyczny sweterek :D Też mam jeden żółty i powiem ci, że jak go założę to mam wrażenie, że wszystkim udziela się taka pozytywna energia :D Heh.

    Zapraszam również do mnie.
    Blog
    Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice outfit and photos. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne zdjęcia :D Przyznam szczerze, że nie wiedziałam o tym plebiscycie, ale oddałam głosy na różne blogi :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, cieszę się, że mogłaś się o nim dowiedzieć ode mnie :D

      Usuń
  17. Faktycznie pogoda była piękna, teraz są te wichury, ale mam nadzieję że to zapowiedź zbliżającej się wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ciepła wiosna czeka za rogiem :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia