POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Bądź swoim aniołem – recenzja


Wczoraj na moim blogu pojawiła się recenzja debiutanckiej książki Małgosi Mroczkowskiej, a dzisiaj stwierdziłam, że napiszę dla Was kilka słów o debiutanckiej książce innej blogerki z Lubelszczyzny, mojej rówieśniczki Karoliny Resztak. W 2021 roku Karolina wydała swoją książkę "Bądź swoim aniołem", będącą zbiorem 13 opowiadań o różnej tematyce: miłości, rodzinie, przestępczości, braku wiary.

Dzięki uprzejmości Karoliny miałam przyjemność zapoznać się z nią w maju. Książka ma 45 stron, występuje w dwóch formach e-booka oraz tradycyjnej papierowej. Czyta się ją jednym tchem, są pewne niedociągnięcia składu, literówki, ale przy treści, przekazie, jaki niosą za sobą wszystkie opowiadania, się one zacierają i tak nie przeszkadzają. Nie można też wybrzydzać, bo Karolina wydała książkę samodzielnie, za co należą się jej ogromne brawa, bo to nie takie łatwe, a jej to się udało i to w wieku 19 lat. 

Karolina przypomina mi nieco Adę z "Galerii spełnionych marzeń" Małgosi. Też nie miała w życiu łatwo, była hejtowana w szkole, ale wzięła się w garść i już na ten moment wiele w swoim życiu osiągnęła, cały czas prze naprzód i spełnia swoje marzenia.

Nie wiem, czy pamiętacie, ale w grudniu z Karoliną przeprowadziłam wywiad? Warto go przeczytać po przeczytaniu książki. Znajdziecie ją w wielu księgarniach internetowych m.in. w księgarni internetowej Tania Książka.






Komentarze

  1. Chętnie przeczytam tę książkę, miło jest mieć takie znajomości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej o tej książce. Dobrze wiedzieć, że takowy zbiór jest dostępny na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie cieszę się, że mogłam przybliżyć Ci ją :)

      Usuń
  3. Widzę, że ostatnio pochłaniasz książki. Fajnie. ;) O tej też nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło, ale daawno nie czytałam, miałam długą przerwę :D

      Usuń
  4. Bardzo fajnie, że wspierasz koleżanki-blogerki i promujesz ich twórczość... zacny gest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żaden wielki gest, zawsze mnie ogromnie cieszy, kiedy któraś koleżanka-blogerka odnosi jakiś sukces, mniejszy czy większy, nie zawsze jest to wydanie swojej książki czy jakiegoś innego produktu :D Bardzo bym chciała się z Wami wszystkimi kiedyś spotkać :)

      Usuń
  5. Ambitna i pracowita dziewczyna. Życzę jej powiedzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do życzeń i trzymam za nią kciuki :D

      Usuń
  6. Tytuł książki intrygujący, recenzja też zachęca do sięgnięcia po nią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka nie jest droga, e-book kosztuje chyba ok. 4 zł, więc można się pokusić o jej przeczytanie ;)

      Usuń
  7. Ostatnio jestem na bakier z czytaniem. Może dlatego, że strasznie mnie nosi i nie mogę usiedzieć z książką na kanapie. Myśli uciekają do mojej codzienności, ciężki mi się skupić nad losem bohaterki/bohatera. Ale kiedyś się wezmę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo długo nic nie czytałam, ale wreszcie się zebrałam w sobie i sięgnęłam po książki :)

      Usuń
  8. Wielkie gratulacje dla Karoliny! Szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szacun ogromny, że w tak młodym wieku zdecydowała się wydać swoją książkę i to o niełatwej tematyce :)

      Usuń
  9. Matkobosko, wszyscy teraz książki piszą... Może i ja coś machnę 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale, że teraz tak dużo czytasz :) Nie słyszałam jeszcze o tej książce :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, że jest taka książka, wielkie gratulacje dla autorki 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolina wystąpiła nawet po wydaniu tej książki w porannym programie TVP Lublin :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia