POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Zmiana kodu na 2 z przodu


Ja się pytam: czemu ten czas tak szybko pędzi? Ostatnie 2 lata minęły mi jak jeden dzień. Dopiero pamiętam, kończyłam 18 lat, robiłam prawo jazdy, kończyłam liceum, pisałam maturę, byłam na stażu, dostałam się na studia, a dzisiaj już rok studiów prawie za mną, 20 lat na karku. Sama w to nie wierzę, że czas tak szybko leci. 

Na co dzień często wpadamy w ten pęd, nie dostrzegając tego, co dzieje się wokół nas, nie dostrzegamy tych małych rzeczy, które nas spotykają. Biegniemy przed siebie, biegniemy za karierą, za pieniądzem. Warto czasami zwolnić, a jeszcze lepiej zatrzymać się i wsłuchać się w otoczenie, a przede wszystkim wsłuchać się w siebie, posłuchać to, co mówi nam nasz organizm, jakie mamy potrzeby, pragnienia.

Chyba to, co teraz napisałam, świadczy o tym, że uznaję styl slow life i wiecie co... chyba tak faktycznie jest. Dobrze mi z takim stanem rzeczy. Czuję się na ten moment szczęśliwa i w zasadzie niczego mi w życiu nie brakuje i nie widzę takiego elementu w układance, którego brak. No może, jakbym pomyślała, to jest jeden  to druga osoba, z którą będę mogła budować wspólną przyszłość, ale nie mam parcia na to, że to musi być już teraz. Kiedyś w przyszłości to i owszem.

To jest chyba takie moje największe życiowe marzenie. Chciałabym być zdrowa i chciałabym mieć taką osobę, tworzyć z nią rodzinę. Żadne pieniądze, wielki dom z ogrodem, luksusowy samochód, nic takiego. Rodzina i myślę, że bym się w takiej roli spełniała. I proszę nie piszcie, że jestem młoda, odmieni mi się to... Bo tak nie jest, takie pragnienie, marzenie mam od bardzo dawna i nic się w tym temacie nie zmieniło. Bardzo cenię sobie wartości rodzinne, ja wogóle jestem taką osobą, która lubi te wszelkie spotkania rodzinne, na których się wszyscy zbierają, wspominają dawne czasy, uwielbiam przeglądać stare zdjęcia z albumów, oglądać stare filmy z wesel, Komunii Świętych.

Trudno pisać o sobie, zawsze sprawiało mi kłopot opowiadanie o sobie, dlatego z okazji moich urodzin z chęcią poodpowiadam na nurtujące Was pytania w komentarzach, o mnie albo i nie o mnie. Obowiązuje dowolność.








Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego kochana. 😊 Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa. 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem czerwcowa. Życzę wszystkiego najlepszego, spełniania wszystkich marzeń tych wielkich i tych malutkich!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego kochana. Najważniejsze, że jesteś szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spełnienia marzeń i czasu na dostrzeganie wszystkich cudowności życia !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze życzenia urodzinowe. Spełnienia marzeń i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego 🥳🥳🥳 Życzę ci spełnienia marzeń. PS:
    To 2 z przodu nie ma znaczenia. Ja niedługo krzesełko będę miała z przodu, ale czuję się jakby tam nadal było 2. Bo prawda jest taka, że te liczby o niczym nie świadczą. Te co w głowie ma znaczenie, a ty masz dużo i na dodatek poukładane ☺️

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego Amelio! :) Dużo zdrówka życzę :) U mnie 29 czerwca wjedzie 24 lata na karku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, widzę że w blogosferze sporo czerwcowych dziewczyn ❤

      Usuń
  8. Nie chcę Cię straszyć, ale im człowiek starszy, tym mu szybciej czas płynie. ;p
    Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, ciesz się każdą chwilą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, to ja nie chcę, haha :D Dziękuję za życzenia ❤

      Usuń
  9. Wszystkiego Najlepszego Amelki! Dużo zdrowia, radości i spełnienia marzeń! 💐💖🥂💝☀️ Czas niestety bardzo szybko leci. Pamiętam jak chciałam być już pełnoletnia, a później tak szybko to przeleciało... Wszystko przed Tobą, będzie dobrze, zobaczysz 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego z okazji urodzin :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Samych tylko najpiękniejszych chwil. I niech spełniają się te Twoje marzenia, są tylko Twoje i to Ty wiesz najlepiej czego chcesz od życia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie, to napisałaś... Pamiętam, że jak byłam w Twoim wieku, to tez miałam podobne marzenia..
    Oby Ci się wszystkie spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo.. Ja też czerwcowa... Przesyłam najlepsze życzenia urodzinowe. By się spełniły Twoje marzenia, pragnienia, by zdrówko zawsze dopisywało i czas wolniej płynął... Coś podpowiem, al enie musisz się z tym zgodzić, przeżyjesz to prędzej czy później na swoje skórze hihi. Im człowiek starszy tym czas szybciej płynie... Ja pamiętam jak urodziłam dopiero co córkę, a ona już po komuni ups... Synek już biega do przedszkola... Jak są dzieci praca, dom, obowiązków przebywa... Życie inaczej płynie. Ale a pisałaś najważniejsze, być szczęśliwym, zdowym, cenić się i spełniać, robić to co się kochaną... Dobrze mówisz i słuchaj głosu swego serca, i głowy czasem też....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo tutaj czerwcowych widzę ❤ Dziękuję serdecznie za życzenia. Już w tym momencie 2 lata mi śmignęły przez palce, a co będzie dalej aż się boję :D

      Usuń
  14. Jak zawsze bardzo piękny post. Wszystkiego najlepszego Amelko. Niech się spełniają wszystkie Twoje marzenia! Ja też jestem czerwcowa.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I kolejna! Widzę, że czerwiec to obfity miesiąc pod względem urodzeń :D Dziękuję ❤

      Usuń
  15. Wszystkiego Najlepszego! Dużo zdrowia, radości i spełnienia wszystkich marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej, sama chciałabym mieć 20 lat, to bardzo fajny czas na realizację swoich marzeń i pasji. Tego oczywiście życzę Tobie z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego, to dopiero początek życia <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego co najlepsze! :D Ja jestem akurat na etapie, o którym piszesz na początku wpisu i mam za to wrażenie, że co dopiero byłam dzieckiem, a tu 18 na karku. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Lata lecą, mi ostatni dwa przeleciały raz dwa :D

      Usuń
  19. Piękny wiek ♥ Wszystkiego najlepszego ♥ Czas leci zdecydowanie za szybko, za dużo człowiek ma na głowie... ach cudnie mieć 2 z przodu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, 2 ładnie wygląda, jak taki łabądek ❤

      Usuń
  20. Wszystkiego najlepszego , duzo zdrowia i spelnienia najskrytszych marzen ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny wiek, zazdroszczę i życzę wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego najlepszego, Amelko! ;) Też urodziłam się w czerwcu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spełniaj marzenia!! Ten czas gnaaa okropnie! Sama mam 22lata.. kiedy? jak? nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Spóźnione sto lat! Bardzo mądre słowa, widać, że szczere. Może to śmieszne, ale kiedy ja pomyślę, że matura nie była rok, a siedem lat temu to robi mi się dziwnie. Jeszcze trochę i poczuję się staro, haha. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźnione czy nie, ale szczere, dziękuję ❤

      Usuń
  26. Jeszcze raz, życzę Ci wszystkiego najlepszego :)
    Strasznie ten czas pędzi, pamiętam jak sama świętowałam dwudzieste urodziny, a tu, za rok zmiana kody na 3 :D
    Chciałam napisać że chętnie bym się cofnęła te osiem i pół roku temu, w czasie, tak aby znów mieć te 20 lat. Nie będzie też zaskoczeniem, że sporo rzeczy bym wtedy zmieniła.
    Jak tak się zastanowię, to chyba jednak wolę tak jak jest teraz- te kilka lat, dało mi sporo porządnych lekcji życia, dzięki czemu jestem „bogatsza”. No i czuję się o wiele lepiej niż wtedy gdy miałam dwadzieścia lat, ba!
    Pół roku temu wymieniałam dowód- patrząc na zdjęcie sprzed dziesięciu lat, nieskromnie przyznam, że wyglądam nawet lepiej, niż gdy miałam osiemnaście lat :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na dowodzie wyglądam jak kryminalistka, ale mam go od gimnazjum, więc jeszcze trochę i będzie go trzeba wymienić, na szczęście :D

      Usuń
  27. Spóźnione wszystkiego najlepszego ♥ Teraz to Ci czas poleci jeszcze bardziej, zobaczysz :D Aczkolwiek, wciąż powtarzam, że sama zatrzymałam się na 20tce, pomimo że to już ćwiartka na karku :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Czas nikogo nie oszczędza. Dla wszystkich płynie jednakowo. Życzę duuużo szczęścia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia