POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Czy to już koniec?

Sweter, Reserved, golf, zima, śnieg

Jak dobrze wiecie, przez ponad 2 tygodnie, na moim blogu regularnie co 2 dni pojawiał się nowy wpis z serii "Świąteczna pogadanka z...". Od paru dni jest jednak cisza. Zapytacie: - Co się dzieje? Otóż moi mili nic się tak strasznego nie dzieje, po prostu opublikowałam wszystkie rozmowy, które otrzymałam do tej pory, a na kolejne po prostu czekam. Jeżeli otrzymam odpowiedzi to postaram się, aby te brakujące wpisy pojawiły się jeszcze przed świętami, a jeśli nie to po nich.

Sporo osób jest teraz w ferworze przygotowań do świąt. Ja też muszę przyznać, że miałam w ostatnich dniach dość gorący okres i nie tylko związany z przygotowaniami do świąt, ale również miałam w czwartek swój pierwszy egzamin na studiach i to od razu tak z grubej rury, bo egzamin ustny. Choć przeprowadzony w formule online to jednak stres był, więc ostro się do niego przygotowywałam. Na szczęście zdałam i to na 5, więc super, mogę już praktycznie celebrować ten świąteczny czas. Jeszcze 3 dni takie nieco luźniejsze zajęć i 2,5 tygodnia wolnego, a później to dopiero czeka mnie batalia z egzaminami...

Sweter, Reserved, golf, zima, śnieg
Sweter, Reserved, golf, zima, śnieg

Jednak jak na razie chcę te 2,5 tygodnia wykorzystać jak najlepiej, odpocząć, ale również i działam od kilku dni ostro z tym obiecanym e-bookiem o Lubelszczyźnie i przyznam Wam, że jak na to, że robię coś takiego pierwszy raz i w 100% sama, to idzie chyba mi całkiem dobrze. Jedynie co to obawiam się, że wyjdzie on naprawdę grubaśny, chociaż staram się ograniczać wszystko do takiego niezbędnego minimum, bo jednak ma być to plik, a nie wydruk. Na ten moment mam już z 25 stron a treści brakuje jeszcze sporo, może uratuje mnie forma e-booka i sposób, w jakim jest on pisany, a jak nie to będę musiała podzielić go na kilka części... Jak będzie trzeba, to będzie trzeba. Więcej o moich planach na najbliższy czas dowiecie się po świętach we wpisie, w którym będę podsumowywała moje dotychczasowe akcje. Zdradzę Wam też co nieco więcej właśnie o e-booku i planów na 2022. Uchylę również rąbka tajemnicy, jeśli chodzi o plany na rok 2023, a to nie byle co moi kochani. Jestem nadal głodna wrażeń i to jak wilk.

Jak widzicie, na blogu nadal zima, chociaż obecnie za oknem akurat u mnie zielono. Prognoza pogody jest optymistyczna, święta powinny być białe. Mam taką nadzieję, bo jednak byłaby trochę kicha, spędzać święta w takim ponurym anturażu, kiedy na zewnątrz jest ciemno (dzisiaj była tragedia, od rana do wieczora było tak ciemno, że nie wiadomo było czy to jeszcze dzień, czy noc). 

Sweter, Reserved, golf, zima, śnieg

A z takich ciekawszych rzeczy, które się u mnie ostatnio zadziały/dzieją, to wystartowałam w świątecznym konkursie fotograficznym Świeć się z Energą 2021, chociaż długo zapierałam się rękami i nogami, jeśli chodzi o takie konkursy, to zaryzykowałam. Konkurs odbywa się w kilku województwach, więc zachęcam Was również do udziału, musicie tylko trochę poszperać w Internecie, aby znaleźć stronę, dedykowaną dla Waszego województwa. Dla Lubelszczyzny jest to Kurier Lubelski. Zarówno zgłoszenie, jak i głosowanie jest bezpłatne.


Jeśli ktoś z Was chciałby mnie wesprzeć, to wystarczy kliknąć tutaj i przejść przez wszystkie kroki. Z góry dziękuję ❤❤❤

PODPIS

PS. Powiem Wam, że zakup statywu to była świetna opcja, inaczej nie miałabym tylu zimowych zdjęć. 

PS. 2 Jak może udało się Wam zauważyć, odświeżyłam wygląd bloga, oczywiście z pomocą szablonu od Karoliny z bloga Karografia. Jeszcze zostały jakieś drobnostki, ale i tak jest chyba całkiem nieźle, jak myślicie? Lepiej, zmiana na plus? Gorzej?

Komentarze

  1. Czekam z ciekawością na kolejne rozmowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, a Karolina świetnie odświeżyła Ci bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to wszystko za sprawą darmowego szablonu od niej :D

      Usuń
  3. Mnie urzeka ta biel :D Obyś miała białe święta :) A cykl wywiadów jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w bieli mi nawet do twarzy, więc miło jakby jeszcze było biało ;)

      Usuń
  4. Cześć Amelko! :)

    Twój blog prezentuje się świetnie, bardzo mi się podoba nowy szablon :)

    Ogromnie oczarował mnie Twój sweterek, uwielbiam taki kolor :) Pięknie wyglądasz Amelio! :*

    Szkoda, że to już koniec serii z rozmowami ale mam nadzieję, że ciąg dalszy nastąpi :)

    Życzę Ci udanych przygotowań do świąt, radości z Narodzenia Chrystusa oraz spokoju i odpoczynku :*

    I powodzenia w konkursie :*

    Buziaki

    Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję, dziękuję ❤❤❤ Wesołych Świąt!

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia, życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na kolejne wywiady ;) Bardzo ładny szablon, Twój blog super się prezentuje :*

    Wesołych świąt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może się jeszcze jakieś wywiady pojawią :D Wesołych Świąt ❤

      Usuń
  7. Zmiana wizualna bloga jak dla mnie na plus. Zdjęcia piękne, no i gratuluję zdanego egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje za zdany na 5 egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 💥Gratulacje zdania egzaminu 👌... Świetny sweterek i jak mówisz... Teraz taki czas... Potem będzie już lżej. Mówisz ebook piszesz??? Sama... Też sama się tego nauczyłam i powiem Ci ze to swietna sprawa, ale nie przesadzałabym z ilością stron... Polecam zrobić kilka części, będzie ciekawiej 😊😊😊☺️
    Pozdrawiam i zycze zdrowych, radosnych, beztroskich świąt 🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ A z ilością stron nie przesadzam, dodaję tylko najważniejsze informacje, ale być może to tylko złudzenie, że jest tego aż tak dużo :D Wesołych Świąt!

      Usuń
  10. Zmiana wyglądu bloga jak najbardziej na plus. ;) Śliczny sweterek, życzę powodzenia w konkursie! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie dziś skończyłam przygotowania do świąt. :) I śnieg znów zaczał padać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mnie jeszcze czeka pieczenie ciast, ubieranie choinki i przygotowanie w Wigilię potraw a śnieg... u nas pada od soboty, jak zerwie się wiatr, popada parę minut i zaraz go nie ma :D

      Usuń
  12. Przede wszystkim gratuluję zdania egzaminu na 5!
    Bardzo podoba mi się Twój sweterek i czapka, super wyglądasz:)
    Życzę powodzenia w konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję 5 z egzaminu. Teraz odpoczywaj i na razie nie myśl o sesji, na stres z nią związany jeszcze przyjdzie czas. Nie mogę uwierzyć, że za cztery dni Święta i za tydzień o tej porze to już będzie po. Ale jestem na nie przygotowana i bardzo się cieszę na myśl o tych cudnych dniach. A statyw to świetny pomocnik kiedy nie ma chętnych do robienia zdjęć, też z niego korzystam podczas podróży. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje zdanego egzaminu. Ciekawa jestem Twoich planów na przyszły rok, więc chętnie przeczytam kolejny wpis. Powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję egzaminu. A 25 stron jak na e-book to nie jest dużo, możesz spokojnie pisać dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Tak myślę, że to być moje złudzenie i pod koniec się okaże, że wcale tak dużo nie ma, będę dalej działać ❤

      Usuń
  16. Gratuluję zdania egzaminu :)
    Przed Świętami zawsze jest gorąco, nie ma praktycznie na nic czasu, ale jeszcze kilka dni i będzie można odetchnąć ;)
    Super wyglądasz :)
    Trzymam kciuki za e-booka i konkurs; powodzenia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę byś trochę odpoczęła. I powodzenia na egzaminach . Mi również brakuje czasu . Piękny look

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję zdanego egzaminu :D Planów na 2023 rok to jeszcze nie mam.
    Życzę powodzenia w konkursie :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie również będzie mnóstwo egzaminów. Damy radę :)
    Mila blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia