POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Mamy 100 tysięcy! | Darmowy e-book do pobrania


Blogger wskazuje, że od początków mojej blogowej kariery blog został wyświetlony już ponad 100 tysięcy razy! Wiem, że te statystyki są bardzo często zawyżone (no bo są), a realne statystyki wskazuje Google Analytics, ale traktuję te 100 tysięcy w nieco inny sposób – jako początek nowego.

Ten rok jest dla mnie dosyć magiczny: na blogu wybiła 6 cyfrowa liczba, dokonałam zmian w jego wyglądzie, dzięki Karolinie, a także nieco ujednoliciłam tematykę. Spełniłam także marzenie o lustrzance i będę starać się, aby i te zdjęcia były bardziej jednolite, dlatego wykończyłam wszystkie zdjęcia z jesieni, a w czerwcu z racji moich urodzin nastąpi zmiana kodu na 2 z przodu.

Gdyby nie ta cała sytuacja geopolityczna, z którą idzie się obecnie światu mierzyć, powiedziałabym, że zapowiada się, jakby to miał być naprawdę piękny rok, mimo małych potknięć. 


Długo zastanawiałam się, czy by nie zorganizować czegoś wow, mega z tej okazji, ale nie mogłam nic ciekawego wymyślić. Mogłabym zorganizować jakiś konkurs, ale nie chciałam, aby to był konkurs, jakich wiele z jakimiś kilkoma gadżetami, kosmetykami czy tym podobnymi nagrodami... 

I w tym momencie, pisząc ten fragment, mnie olśniło i natychmiastowo przystąpiłam do jego realizacji! 

Miał być post na ten temat, a powstał mini e-book. E-book z najpopularniejszymi lubelskimi legendami, czyli taka poczekajka na e-booka z lubelskimi atrakcjami turystycznymi. Niech ten e-book będzie takim prezentem dla Was, podziękowaniem za to, że jesteście, że mnie wspieracie. Pomysł zrealizowany na tip-top, w ostatnim momencie, nie miałam zbyt wielu zdjęć, ale myślę, że ostatecznie e-book wyszedł naprawdę fajnie, mam nadzieję, że przyjemnie się Wam go będzie czytać.

E-book możecie pobrać samodzielnie spod tego linku  LINK DO E-BOOKA.

Komentarze

  1. Świetna wiadomość. Moje gratulacje. Na pewno zajrzę do e-booka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Ja się zastanawiam, czy GA daje wiarygodne statystyki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja od początków blogowania słyszałam, że tak. Na pewno Blogger liczy wejścia autora bloga, pomimo zaznaczonej opcji, aby tego nie robił, GA chyba ich nie liczy :D Szczerze powiedziawszy, nie przykuwam mocno uwagi do statystyk, więc nie wiem jak to do końca jest ;)

      Usuń
  3. Gratuluję! Świetny pomysł z e-bookiem, z przyjemnością poczytam, dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, taki spontaniczny pomysł i spontaniczna realizacja :D

      Usuń
  4. Zawyżone czy nie, i tak gratulacje się należą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam na tego e-booka :) Gratuluję 100 tysięcy! :) I życzę więcej i więcej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwetto, na tego e-booka jeszcze poczekasz, to na razie takie czekadełko, zaledwie kilka stron, ale miłej lektury ❤

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. To jeszcze takie czekadełko, na tego właściwego :D

      Usuń
  7. Gratuluję Ci serdecznie, Amelko! <3 Idziesz z blogowaniem jak burza. :D

    Z chęcią poczytam legendy, które zebrałaś w e-booku. Dziękuję i ślę [ozdrowienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, no jakoś ostatnio się tak rozpędziłam. Dziękuję serdecznie i miłego wieczoru ❤

      Usuń
  8. Szczere gratulacje!!! A e-booka chętnie pobiorę i poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu wyświetleń- oby tak dalej :)
    Sama mam nadzieję, że sytuacja na Wschodzie Europy, wróci do normy, czego wszystkim życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję 😊 Pomysł z e-bookiem bardzo ciekawy, w wolnej chwili poczytam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpierw gratulacje! 🥳🎉🎉🎉
    Prezencik ściągnięty, zapisany, przeczytany 🥰
    A z dwójki z przodu się ciesz. Ja ma trójkę, którą za jakiś czas będę zamieniać na czwórkę. Ale mentalnie mam nadal 25lat 😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super! Już ściągnęłam, będę czytać do poduszki! Sprawiłaś mi radość - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że miło się będzie czytać. Dużo nie ma, ale nie o to chodziło :D

      Usuń
  13. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwałości w pisaniu. Chętnie poczytam te legendy :) każdego dnia po jednej legendzie.
    I jakbym zapomniała - wszystkiego najlepszego na tą 2 z przodu już dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję e-booka. I czekam na więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny nowy wygląd! Twój blog się coraz bardziej rozwija - super! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo się dzieje w ostatnim czasie to fakt, dużo się zmieniło :D

      Usuń
  17. Gratuluję 100-tysięcy wyświetleń i życzę kolejnych takich statystyk :D
    Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba :D Jeszcze raz gratuluję 6-lat blogowania i trzymam kciuki za dalszy rozwój strony :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooooo pięknie, że się rozwijasz. Gratuluję! Oby tak dalej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się tutaj jeszcze będzie sporo działo :D

      Usuń
  19. Kochana bardzo ci gratuluję zdecydowanie zasłużyłaś pięknie wygląda Twój blog. Calusy

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekna liczba, gratulacje. Nowy wygląd bloga, zwłaszcza taki wymarzone, dodaje mnóstwo radości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Mam nadzieję, że to obopólna radość :D

      Usuń
  21. Gratulacje! Szczególnie w czasach, gdy coraz mniej osób czyta blogi to dobra wiadomość (i motywacja)! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nieco mniej, ale nie ma tragedii. Blogi istnieją już sporo lat, a nadal cieszy się ta forma powodzeniem :D

      Usuń
  22. Gratulacje ♥ Takie wyniki zdecydowanie cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję przepięknych statystyk, zasłużenie, oby tak dalej! Choć rzeczywiście, z ich pomiarem może być różnie to i tak takie liczby niesamowicie cieszą :)
    Miejmy nadzieję, że wszystko powoli będzie szło ku lepszemu. Oficjalnie pandemia się zakończyła, to teraz oby sytuacja u naszych sąsiadów się poprawiła. Świetnie, że udało Cię zakupić lustrzankę i ulepszyć wygląd bloga:)
    Świetny pomysł z tym ebookiem, trzeba przyznać, że oryginalne podziękowania :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ❤ Mam nadzieję, że miło się Wam będzie takie czekadełko czytać :D

      Usuń
  24. Witam serdecznie ♡
    Po pierwsze, serdecznie gratuluję wyświetleń! Każda nowa liczba statystyk cieszy twórcę. To jest powód do dumy, blog jest powodem do dumy ^^ Teraz już wszystko będzie rosnąć, jestem tego pewna i życzę samych zawodowych sukcesów :)
    Po drugie, cudowny pomysł na tego e booka, już do niego zajrzałam ^^ Sporo tych legend! Wiedziałam, że Polska to bardzo baśniowy kraj, ale nigdy nie zagłębiałam się w legendy aż tak. Teraz będę miała okazję by coś więcej o nich poczytać, a to naprawdę ciekawy temat :)
    Po trzecie, już dziś składam najserdeczniejsze życzenia! Spełnienia marzeń Kochana :)
    Wspaniały wpis, raz jeszcze gratuluję i wszystkiego dobrego!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :D Mam nadzieję, że miło Ci się będzie czytać :)

      Usuń
  25. Ale super gratuluje takiej liczby wyświetleń <3

    OdpowiedzUsuń
  26. no brawo! gratulacje moja droga <3!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje!!! Kolejnej setki życzę!
    Liczby liczbami, bywają względne, ale zawsze fajnie wiedzieć, że nie pisze się "do szuflady" ;) Super pomysł z e-bookiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Fajna sprawa z tym e-bookiem :) I wszystkiego dobrego na kolejne lata blogowania :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję 100 tyś :D To świetny wynik.
    Bardzo fajny ebook. Przyda mi się na bank bo nie znam lubuskiego a tym bardziej legend :D

    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Blog
    Jeśli masz chwilę i czytasz mojego bloga, proszę o odpowiedź w ankiecie ;) Pozwoli mi to bardziej dopasować treści.
    Ankieta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E-book jest o lubelskim, a nie lubuskim. Dwa przeciwne krańce Polski, chociaż niektóre miasta mają podobne i łatwo się pomylić np. Lubartów jest tu i tu, z tym że w lubuskim to wieś a w lubelskim miasto ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia