POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Zimo, gdzie jesteś?!


"Zimo, zimo gdzie ty jesteś?" to pytanie zadaje sobie chyba duża liczba z nas. Nie wszyscy ją kochają, szczególnie kierowcy, ale długo jej nie ma też szkoda. Jednak zima ma taki swój urok - wszystko pokryte skrzącym śniegiem, skrzypiącym pod butami, połyskujące sopelki, mróz szczypiący w nosek. Do tego bałwany, śnieżki, sanki. Święta bez śniegu, ferie bez śniegu. Co więcej, na wierzbach pojawiają się kotki, przyroda jakby zaczęła się budzić w STYCZNIU! 

Miesiące są coraz cieplejsze, klimat się zmienia i jak mówią synoptycy, na razie nie zapowiada się, abyśmy w najbliższym czasie doczekali śniegu, bo nawet jeśli troszkę napada, to on zaraz stopnieje. Na pewno ta pogoda się podoba wielu osobom, nie ukrywam, dla mnie też ma ona plusy, bo na przykład mogę wyjść na dwór i robić zdjęcia na zewnątrz bez obawy, że coś zamoknie, a ja przemarznę. Na drogach nadal wielu rowerzystów czy motocyklistów. Wiele osób cały czas coś działa na swoich podwórkach: podcina, grabi, kopie. 

A Wam jak ta pogoda się podoba? Jesteście #teamzima czy #teamwiosna? 


Zdjęcia testerskie nowego sprzętu, z którym chyba będę w najbliższym czasie pracować, bo jego możliwości są o wiele większe niż mojego telefonu. Jak na moją amatorszczyznę to jest chyba całkiem nieźle? Co sądzicie? 



PODPIS