POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Powrót do szarej rzeczywistości...


Kończy się laba, kończą się ferie... Nadchodzi powrót do szarej rzeczywistości, pobudek o 7 rano, powrotów ze szkoły ok. 14:00, odrabiania lekcji, nauki - rutyna... Ferie zleciały bardzo szybko, o ile przerwa świąteczna mi się dłużyła, o tyle ferie minęły mi w mig, jak pstryknięcie palcami. Troszkę tutaj dla Was tekstów napisałam, ale też i znalazł się czas na odpoczynek, żeby nie było... Śniegu niestety nie doczekałam, tak jak na zdjęciach było w ubiegłym roku, ale to nie popsuło mi humoru. Porobiłam troszkę zdjęć "na zapas", a więc myślę, że jak na razie będzie jakaś ciągłość z postami.

A wasze województwo miało już ferie? Doczekaliście śniegu?


PODPIS