POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Związek przez Internet


"Dawniej to się ludzie poznawali na dyskotekach" – znajomy tekst? Często się słyszy: "dawniej ludzie to...", ale jak to "dawniej" to było, minęło i może już nie wróci, choć nigdy nic nie wiadomo. Według badań obecnie 40% związków małżeńskich zawieranych w Stanach Zjednoczonych, zawieranych jest przez pary, które poznały się w sieci. W Polsce jest to około 18%. Wyprzedzają je jedynie pary, które poznały się poprzez rodzinę lub znajomych (25%).

Żadną tajemnicą nie jest, że ja i mój mąż jesteśmy właśnie w tych 18%. 

Bulwary nad Wisłą
Rynek w Kazimierzu Dolnym
Ruiny zamku
Widok z Góry Trzech Krzyży
Góra Trzech Krzyży w Kazimierzu Dolnym

Nie czujemy się przez to gorsi. Myślę, że gdyby nie Internet trudno byłoby się spotkać, chociaż prawdopodobnie moglibyśmy się minąć, bo w rodzinnej miejscowości mojego męża, mieści się jedna z atrakcji, która miała się znaleźć w moim e-booku.

Wiadomo, takie znajomości niosą za sobą ryzyko i trzeba podchodzić do nich z głową. U nas akurat zakończyło się to happy endem. 

Od początku nas do nas ciągnęło, ale wszystko w sumie zaczęło się od przyjaźni. Przez miesiąc pisaliśmy bardzo intensywnie, ale raczej oboje trzymaliśmy się lekko na dystans. Ja starałam się nie pisać jednoznacznie, że jakieś zauroczenie jest, ani on. Po prostu pisaliśmy jak przyjaciele. Byliśmy w miarę blisko, ale też nie za bardzo, aby nie było jakiegoś rozczarowania.

Ale ja wiedziałam, czułam, że coś z tego będzie, skoro pierwszy raz do mnie do domu jechał zapowiedziany już jako "kandydat na przyszłego zięcia". 

Mięćmierz
Wiatrak Koźlak w Mięćmierzu
Albrechtówka
Widoki z Albrechtówki
Widok na Zamek w Janowcu

Niestety po różnego typu portalach, widać ile ludzi jest samotnych. Niestety też, co już mówiłam, trzeba być ostrożnym, bo to jest świat wirtualny i nie wiadomo kto siedzi po drugiej stronie ekranu. Można się bardzo sparzyć (i to i tak jest dosyć lekkie, bo czyhają tam różne niebezpieczeństwa). Nie mówię, że każdy tam jest zły, ale trzeba do tego podchodzić z rozwagą. 

Uważam się za osobę, która wyczuwa fałsz u ludzi i w ogóle jeśli jest coś w nich takiego, co mnie może niepokoić, ale i tak awaryjnie o moim pierwszym spotkaniu z moim mężem poinformowana była moja przyjaciółka, późniejsza świadkowa. Wiedziała o której, gdzie, mniej więcej z kim (no bo wiadomo, profil na Facebooku też nie musi być 100% realny. Mimo wszystko, ten cień zaufania chociaż musi być.

I wszystkim szukającym miłości życzę, aby ją odnaleźli. Nie ma żadnego znaczenia czy poznacie się przez Internet, w metrze czy jeszcze w jakiś inny sposób. Jeśli traficie na tę swoją miłość, to najwidoczniej tak musiało być. 

Przy okazji życzę Wam zdrowych, pogodnych, rodzinnych świąt! Po prostu Wesołych Świąt!


Komentarze

  1. Znam sporo par, które poznały się przez internet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to chyba nikogo już za bardzo nie dziwi :D

      Usuń
  2. Ja i mój mężczyzna poznaliśmy się przez internet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie znajomości to teraz standard.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Internet sporo namieszał w naszym życiu odkąd się pojawił.

      Usuń
  4. Bardzo dobrze zrobiłas, że ktoś wiedział o Twoim pierwszym spotkaniu. Bardzo rozsądnie. Brawo. :)
    To co, juz do świąt nie zamierzasz pisac? W takim razie: zdrowych i wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że znalazłaś swoją połówkę. Niech Wasze pierwsze wspólne święta będą wyjątkowe i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze jako małżeństwo, ale zeszłe również spędzaliśmy razem :D

      Usuń
  6. Ja i mój mąż również poznaliśmy się w Internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My z moim mężem, to też internetowa znajomość... 16 lat razem :) I nie wyobrażam sobie większego szczęścia :) Wszystkiego dobrego, Amelko... Niech te święta będą dla Was piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super historia i piękne zdjęcia ❤️ Ja nie mam absolutnie nic do poznawania ludzi przez internet, ale wiadomo, trzeba być ostrożnym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z moją nieśmiałością w ogóle nie wyobrażam sobie, jak można poznać kogoś inaczej niż przez internet xD. Męża poznałam w sieci, swoich byłych poznałam w sieci i znajomych też :P. Miałam więcej odwagi jechać do kogoś na drugim końcu Polskin niż zagadać gdzieś na żywo do obcej osoby. Na dodatek mam wrażenie, że często przez internet poznajemy się lepiej, pisząc ze sobą codziennie niż spotykając się na randki, mieszkając w jednym mieście. Jak ktoś jest kłamcą i oszustem to w realnym życiu też może nim być. Świat się zmienia. Niektórzy to hejtują, ale serio lepiej jak rodzina Ci ustawi małżeństwo, w którym tkwisz bo nie masz innej opcji niż poznanie bratniej duszy przez neta? :)
    Dużo miłości Wam życzę i Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Ja też mam trudno się przełamać, jeśli chodzi o znajomości w realu, nie zaczepiłabym chyba kogoś na ulicy.

      Usuń
  10. I wspanialych wspólnych chwil każdego dnia i każdej godziny Wam życzę. Wszystkiego o najlepsze w ten piękny świąteczny czas a zdjęcia są cudowne 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ważne gdzie, w jakich okolicznościach, przez kogo...- ważne żeby się odnaleźć w tym tłumie :) Mamy XXI wiek i poznawanie drugiej połówki przez Internet nie powinno nikogo dziwić. Skoro dostęp mamy do mediów społecznościowych, video rozmów to dlaczego nie wykorzystać także w tym celu. Prawdziwa miłość nie ma ograniczeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie napisane :D Nam się dziwili, że jeździmy tak do siebie 80km, kiedy dla innych 30 km to było za dużo.

      Usuń
  12. Na pewnym etapie życia spotykałam się z wieloma osobami poznanymi przez internet. Niektóre osoby poznałam na typowych portalach randkowych, inne na jeszcze wtedy istniejących forach. Nie wszyscy byli kandydatami na partnera. Większość to byli znajomi. Obecnego partnera także poznałam przez internet, właśnie na portalu randkowym.

    OdpowiedzUsuń
  13. W dzisiejszych czasach dużo par poznaje się właśnie przez internet. To prawda, że w internecie należy być ostrożnym, bo nigdy nie wiemy kto siedzi po drugiej stronie i nie należy udzielać zbyt wielu informacjo o sobie. Niemniej jednak każdy twórca na swojej stronie sam decyduje co chce pokazać swoim odbiorcom :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia