POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Fotografia – moja pasja

Męska sesja motoryzacyjna

Dzięki blogowaniu zrozumiałam wiele rzeczy między innymi to, że kocham robić zdjęcia. Może nie jestem w tym jeszcze mistrzem, ale sprawia mi to fun. Kilka dni temu opublikowałam na Instagramie @ melkablogerka taką historię z wyszperanych zdjęć, jak to się wszystko kształtowało od początku zeszłego roku. Zapisałam ją w wyróżnionych relacjach, gdyby ktoś chciał ją zobaczyć. 

Bywało naprawdę różnie, ale ja to lubię. I po namowach męża postanowiłam spróbować swoich sił i wejść w ten temat głębiej. Kosztuje mnie to naprawdę sporo odwagi, bo wiem, że jest wielu świetnych fotografów, ale czemu by nie. 

Na razie w celach rozwoju moich umiejętności o portfolio, będę chciała robić sesje fotograficzne nieodpłatnie, jedynie za zgodę publikacji przynajmniej części zdjęć, a potem zobaczymy. Jeżeli ktoś jest z Lubelskiego albo będzie kiedyś niedaleko Lublina, to nie bójcie się, napiszcie, może coś spróbujemy podziałać. 

Chciałabym stworzyć odrębny profil i odrębnego bloga pod ten kontent fotograficzny, ale na razie jeszcze nie mam pomysłu na nazwę. Może mi pomożecie?

Zdjęcia, które zamieściłam w tym wpisie, wykonałam dla brata i są to zarazem pierwsze zdjęcia, które obrabiałam na laptopie, a nie w wersji mobilnej Lightrooma, więc to też był skok na głęboką wodę. Nie są idealne, ale podobają mi się. Jedyne, co bym zmieniła to zgoniła mojego brata wcześniej z łóżka, aby rozmroził samochód i umył szyby, bo mocno utrudniało to pracę, a i efekt byłby z pewnością nieco lepszy.

Sesja motoryzacyjna



Komentarze

  1. Ja również uwielbiam fotografować. Bez aparatu nie wychodzę z domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem akurat czasami w tym temacie za leniwa, haha :D

      Usuń
  2. Fajne zdjęcia. Dobrze jest mieć różne pasje. Też lubię fotografować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia. Wspaniałe, że masz pasję, której oddajesz swoje serce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że zdjęcia wyszły super ;)
    Dzięki blogowaniu też zrozumiałam, że lubię robić zdjęcia, ale samej przyrody :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przyrodę głównie fotografuję podczas wyjazdów, zdecydowanie bardziej lubię portrety, ale jeszcze daleka droga do perfekcji :D

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe zdjęcia, rozwijaj swoją pasję bo to naprawdę warto 👍😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę! Niedługo wkraczam na Twoje rejony, bo mam chętnych na sesję narzeczeńską w Zamościu :D

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia! Warto rozwijać swoje pasje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Oczywiście, że tak. Bez pasji nasze życie byłoby smutne.

      Usuń
  7. Też lubię robić zdjęcia 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Amelka myślę że z pewnością powinnaś spróbować pójść w te sesję. Ta dla Brata naprawdę bardzo udana jakbyście oboje byli profesjonalistami. Bo Twoje zdjęcia świetne, ale brat też dobrą robotę zrobił w czasie tej sesji. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nafikał się, ale sam mnie na to namówił :D Zmarzliśmy za to oboje, równo :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma to jak znaleźć pasję i zacząć to robić. Początki zwykle nie są łatwe, ale masz dobre oko fortografa, więc warto przynajmniej spróbować. Niestety mieszkam za daleko, żeby stanąć przed Twoim obiektywem, ale na pewno znajdą się chętni z okolicy :)
    Na Insta widziałam, że już stworzyłaś profil ze zdjęciami, jak wrzucisz tam kilka portretów, to daj znaka!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś gdzieś się spotkamy, kto wie :D

      Profil i stronę na blogspocie, ale zdecydowanie chętniej na to drugie wrzucam :)

      Usuń
  11. Ładne i wyraziste zdjęcia. Sztuką ich zrobienia jest posiadanie dobrego sprzętu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żebym się przechwalała, ale tak naprawdę to nie o sprzęt chodzi, chociaż on też gra jakąś rolę, a wszystko zależy od tej osoby, która go trzyma i od modela :D

      Usuń
  12. Zdecydowanie warto mieć w życiu pasję a Ty, zdecydowanie ma tzw oko do fajnych kadrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasje pomagają w życiu i sprawiają, że jest przyjemniejsze. Też lubię fotografować, ale to zawsze będzie już tylko amatorsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś, ważne że masz coś co Ci sprawia przyjemność :D

      Usuń
  14. Po pierwsze piękne zdjęcia. Podoba się mi połączenie modela z dymem. Mój faworyt - jak siedzi na dachu samochodu.
    Sama uwielbiam robić zdjęcia - nie ważne czy telefonem czy aparatem. W końcu zdjęcia ubogacają bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ❤ Blogi bez zdjęć - da się, ale byłoby trudno :D

      Usuń
  15. U mnie jest odwrotnie. Robię zdjęcia tylko dlatego, że prowadzę bloga. Gdyby nie blog, nie byłoby zdjęć bo nie za bardzo mnie to interesuje. Do niedawna nie rozumiałam osób, które podczas podróży skupiają się na fotografiach zamiast podziwiać widoki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na pewno masz coś innego, swojego, co Cię interesuje?

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia