POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Randka w Lublinie

Stare Miasto w Lublinie

W niedzielę zrobiliśmy sobie z moim mężem zimową randkę. Odwiedziliśmy Lublin. Pospacerowaliśmy trochę Starym Miastem, zjedliśmy pyszną kolację, wypiliśmy gorącą czekoladę, a na koniec odwiedziliśmy Lumina Park, mieszczący się przy ul. Willowej, w Ogrodzie Botanicznym UMCS.

Niby mała rzecz, ale takie rzeczy nas cieszą. Kiedy przygotowywaliśmy się do ślubu, na naukach przedmałżeńskich wykonywaliśmy test, dotyczący tego, jakie są nasze języki miłości i obojgu z nas wyszło, że to właśnie ten wspólnie spędzony czas, drobne gesty są dla nas najważniejsze.

Kiedy jeszcze mieszkaliśmy osobno, zdarzało się mi, że wsiadałam spontanicznie w samochód i jechałam do niego. Nie liczyły się dla mnie kilometry. Dzwoniłam zawsze do niego, kiedy byłam już prawie u celu z zadaniem: "Rób herbatę", a on na to zawsze "Ja nie chcę herbaty", niczego nieświadomy. 


Ludzi było wszędzie multum i na Starym Mieście i w Lumina Parku i wcale mnie to nie dziwi, bo meteorolodzy od kilku dni zapowiadali odwilż, więc zapewne każdy chciał jeszcze skorzystać z tego widoku białego śniegu, bo nie wiadomo kiedy pojawi się znowu.

W Lumina Parku głównie były rodziny z dziećmi, ale my, stare byki również bawiliśmy się rewelacyjnie. Magii tej całej wycieczce wśród kolorowych iluminacji towarzyszyła nastrojowa muzyka, której niestety ze zdjęć nie usłyszycie, ale wiem, że Lumina Parki są również w innych miastach Polski, a wystawy, jakie można w nich zobaczyć, są naprawdę różnorodne.

Lumina Park




Komentarze

  1. ciekawe miejsce przyznaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mieszkałam przez rok w Lublinie :) Dobrze wspominam to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bywam sporadycznie, ale ma coś to miasto w sobie :D

      Usuń
  3. Raz byłam w Lublinie, ale bardzo mi się podobało.
    Ze zdjęć najpiękniejsze to z różowo - fioletowymi drzewami. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały teren parku był tak pięknie oświetlony, no po prostu bajka :D

      Usuń
  4. Przepiękna wycieczka. Magicznie wygląda Lublin. A w Lumina Parku też super,u nas w Poznaniu też jest. Serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wiem, że jest w kilku miastach, nie tylko w Polsce :D

      Usuń
  5. z tego co czytam az wylewa sie miłość ktorą czujesz do ślubnego. Oby tak było zawsze <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia