POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Nowy początek


Aby już dłużej nie katować Was zdjęciami wczesnowiosennymi i żeby na blogu rozpocząć "nowy" etap, wrzucam MIX zdjęć. Nie mogłam tych zdjęć nie opublikować, a jednak w międzyczasie i zmienia się jakość publikowanych na blogu zdjęć, i zmieniam się ja, więc aby zachować płynność publikuję je w jednym zbiorczym wpisie. Miłego oglądania!

Aleja Topolowa



Muzeum Zamoyskich w Kozłówce



Zieleń



W bieli



Nałęczów








Komentarze

  1. Och, przejść się taką "wioskową" drogą super :).

    Bardzo fajne zdjęcia ale poproszę o więcej uśmiechu :).

    Moje ulubione, to wodospad z mostkiem i Twoje, gdzie patrzysz na drzewo.
    W Nałęczowie kiedyś byłam. Bardzo fajny park :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tych nowszych zdjęciach jest więcej uśmiechu, na tych już nic nie zmienię :D W tym roku, kiedy byłam w Nałęczowie padało, a i sam park jest chyba poddawany rewitalizacji :)

      Usuń
  2. Ładne zdjęcia. Teraz poprosimy o letnie fotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle Was trzymałam z tą wiosną, to teraz nie ma wyboru :D

      Usuń
  3. Bardzo fajne zdjęcia. :)
    Jak najbardziej rozumiem, że nie mogłas ich NIE opublikowac, mam to samo. Czasem myslę "Dobra, stąd zdjęcia były juz 10 razy", ale potem myśle, że przeciez za każdym razem jest trochę inaczej, a poza tym jak już zrobiłam.... ;) Jadąc w tym roku w góry obiecuję sobie, że w tych miejscach, które już prezentowałam nie będe robić zdjęć. Ograniczyłam już przez ostatnie dwa lata, a teraz chcę robić tylko w nowych miejscach. Zobaczymy co mi z tego wyjdzie. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ogromny problem z miejscami sesji, bo mam wrażenie, że wszystkie w pobliżu już obleciałam i taka nuda wstawiać po kilka razy z jednego miejsca na bloga zdjęcia :D

      Usuń
  4. Piękne widoki, super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie chciał pokazać wielobarwnego ogona :D

      Usuń
  6. Najcudniejsze to z osypaną magnolią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę przepiękne zdjęcia. Miło było odbyć z Tobą podróż z powrotem w wiosenny klimat <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już tylko będzie coraz cieplej na blogu :D

      Usuń
  9. to białe drzewo kwitnące to magnolia?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyżej Pani Ogrodowa napisała, że magnolia, więc chyba tak :D Nieco się tylko spóźniłam :)

      Usuń
  10. Aleja Topolowa wygrała :)
    Wszystkie zdjęcia są przepiękne, ale ta Aleja- idealna do zdjęć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleja Topolowa prowadzi nad samą rzekę Wieprz :D

      Usuń
  11. Super fotki,pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe komentarze na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię taki klimat na zdjęciach. Praktycznie gdzie kolwiek jestem też robię zdjęcia. Mamy podobną pasję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie fotografie są najwspanialszą pamiątką :D

      Usuń
  13. Jakie piękne miejsce :) Ten paw jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po parku w Kozłówce kilka takich gagatków spaceruje :D

      Usuń
  14. Piękne zdjęcia i piękne miejsca <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mało koloru, ale taka ta wczesna wiosna była, szaro-bura :D

      Usuń
  15. ..witam Cię bardzo serdecznie ♥️
    ..dziękuję za wspaniały spacer po ciekawych miejscach :) ..zdjęcia śliczne, uroczy klimat,
    wspaniale wyglądasz z przyrodą w tle :)
    ..zaglądam do Ciebie, czytam z wielka przyjemnością, ale nie zawsze zostawiam ślad..

    - pozdrawiam ciepło, życzę moc cudownych chwil każdego dnia ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za życzenia ❤ Nawzajem, wszystkiego co najlepsze na co dzień :D

      Usuń
  16. Miło jest wrócić do wiosny, uwielbiam wiosnę bo jest taka urocza, jest ciepło ale nie gorąco jak latem. Wiosna to piękna pora roku, jakoś tak mi szybko minęła w tym roku ale dzięki Tobie mogę do niej wrócić myślami :)

    Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że masz takie miłe odczucia. Ja lubię lato, ale te upały mi trochę doskwierają :D

      Usuń
  17. Co za widoki! Szczegolnie podoba mi sie ujecie wodospadu. Wyglada "jak zywy", bardzo udane zdjecie!
    Wrocilam sie kilka postow wczesniej, przeczytalm odpowiedzi do Q&A , ale cos mi sie wylaczylo przy pisaniu komentarza, wiec stwierdzilam, ze wspomne o tym teraz. Bardzo przyjemnie czytalo sie taki post , mozesz takie robic czesciej :) I powodzenia w dalszym tworzeniu ebooka ! :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz, ile się omęczyłam przy tym zdjęciu, ale ostatecznie coś tam wyszło :D

      Usuń
  18. Piękne zdjęcia, bardzo ładny masz ten płaszczyk 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję. Dorwałam go w miejscowym outlecie za kilka złotych :D

      Usuń
  19. Cudnie, że masz taki dostęp do natury. Daje ona nam tyle ukojenia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, uwielbiam się wyciszać na świeżym powietrzu :D

      Usuń
  20. Publikuj zdjęcia jakie masz :). Ja kiedyś opublikowałam zimowe kadry w Wielkanoc ha ha ha. Domyślam się, że robisz dużo zdjęć i ciężko jest wszystkie opublikować w miarę na bieżąco, urozmaicenie wszystkim nam wyjdzie na dobre :). Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już były ostatnie, na razie będę fotografować i publikować na bieżąco, a potem jak zrobi się chłodniej to zobaczymy :D

      Usuń
  21. Piękne zdjęcia.
    Nie byłam ani w Kozłowce, ani w Nałęczowie, a wiele czytałam o tych miejscach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do odwiedzin Lubelszczyzny. Akurat ja, kiedy ostatnio w Nałęczowie byłam to park był w dużej mierze rozkopany, nie wiem jak teraz :D

      Usuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia! W pamięć zapadły mi te w białych kwiatach - artystycznie się prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pogoda trochę mi te zdjęcia uprzykrzała, ale nie mogłam obojętnie przejść obok tych kwiatów :D

      Usuń
  23. Fajne zdjęcia i super widoki.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Pierwsze podrygi z lustrzanką, będzie super pamiątka :D

      Usuń
  25. Przepiękne zdjęcia, bardzo profesjonalne:) masz ogromny talent, Amelko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko, staram się. To taki zlepek "pierwszych" kroków z nowym aparatem ❤

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia