POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Fragmencik


Obiecałam fragment e-booka i jest! Trochę późno, bo musiałam się ogarnąć po wczorajszej wycieczce do Zamościa, ale jest. Relacja na moim Instagramie @melkablogerka. Na blogu też będzie, ale dopiero na tygodniu. Tymczasem w tym wpisie kilka zdjęć wykonanych przez 7-latka i jeden z rozdziałów, który myślę, że już za bardzo się nie zmieni. Jedynym co się może zmienić to informacje odnośnie cen czy godzin otwarcia.

Co ważne, e-book jest interaktywny, czyli po kliknięciu na wytłuszczone frazy powinno Was przekierowywać na strony danych atrakcji. Miłej lektury!








Komentarze

  1. Niestety, po kliknięciu w link dostajemy komunikat że szuka na strona nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, przeczytałam, ciekawie się czyta. Będzie jeszcze jakaś korekta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, ale to już bliżej terminu publikacji :)

      Usuń
  3. Zapowiada się bardzo obiecujaco. Bardzo ciekawie i przystępnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna "robota" - gratuluję pomysłu i realizacji.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze długa droga do końca, ale myślę że będzie dobrze i efekt końcowy Was zaskoczy :D

      Usuń
  5. Przyjemnie się czytało, byle tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, pogratulować fotografa 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ebook wykonany bardzo profesjonalnie, gratuluję pomysłu i talentu! 😍💖💝

      Usuń
    2. Coś się z jego pstryczków udało wybrać, telefonem jeszcze lepiej mu poszło :D

      Usuń
  7. Z wielką przyjemnością przeczytałam Twój e-book. Ciekawie napisany i dużo mogłam się dowiedzieć o tym pięknym mieście. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Jestem pod wrażeniem! Jesteś młoda, a ja widzę pracę, którą nie powstydziłby się nie jeden "dorosły" z większą wiedzą i doświadczeniem! Brawo! Zbieram szczenę z podłogi!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że całość równie mile Cię zaskoczy ❤

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia, a fragment e-booka naprawdę bardzo ciekawy :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Kawał świetnej roboty Kochana! Interesujący przewodnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to dopiero fragmencik, a co dopiero jak całość będzie gotowa :D

      Usuń
  11. Miejsce ładne. Mogłabyś polecić któreś atrakcje?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia