POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

"Wyznanie" Jo Spain


Pozostaniemy jeszcze w klimacie książek, książek z nutką tajemniczości. Chciałabym zaproponować Wam jeszcze jedną książkę od Wydawnictwa RM, mowa o thrillerze psychologicznym "Wyznanie"

Pewnego spokojnego, jakby mogło się wydawać wieczoru do luksusowego domu Harry'ego McNamary wszedł obcy mężczyzna i skatował bankowca na śmierć, na oczach jego żony Julii. W trakcie czytania książki pojawia się wiele pytań: Dlaczego żona nie starała się pomóc mężowi? Co kierowało mordercą? O co w tym wszystkim chodzi? Sprawa jest tym bardziej dziwna, że napastnik JP Carney jeszcze tej samej nocy, zgłosił się sam na policję i przyznał do winy. 


Cała ta historia opowiedziana jest z poziomu 3 narracji - Julii, żony ofiary, JP - sprawcy oraz Alice - policjantki prowadzącej śledztwo. Wszystkiego dowiadujemy się stopniowo, po nitce do kłębka. Sporo emocji, sporo zwierzeń, ale też z drugiej strony dochodzenie. Każda z historii mogłaby funkcjonować jako samodzielna książka i to jest niesamowite. Może tego nie widać po moim blogu, ale bardzo lubię takie zagadnienia psychologiczne, ogromną frajdę sprawiło mi to, że mogłam wejść w tok rozumowania bohaterów, zobaczyć jak funkcjonują w środowisku. Tej książki się nie czyta, ją się po prostu pochłania. Jeśli szukacie jakiegoś ciekawego thrillera psychologicznego, który będzie trzymał w napięciu do samego końca, to to jest właśnie ten.


Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. Ja niestety nie lubię książek, które są podzielone na parę narracji :(

    Pozdrawiam
    https://rebellek.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od osoby, mnie akurat to się spodobało, zawsze to coś innego :)


      Miłego,
      Amelia

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia