POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Powiew wiosny na Dresslily.com


Przyszła wiosna, czas na odświeżenie szafy. DressLily przygotowało nową, wiosenną kolekcję (Spring Is In The Air) produktów w niskiej cenie, dzięki którym stworzycie stylizacje na każdą okazję. Poniżej przedstawiam Wam kilka propozycji. 

1. Zwiewna sukienka w słoneczniki


Na Dresslily dostępnych jest sporo sukienek. Sukienek letnich, koktajlowych, wieczorowych, długich, krótkich, z odkrytymi ramionami lub wręcz przeciwnie z długim rękawem. Z nowej kolekcji do mnie najbardziej przemówiła sukienka wiosenno-letnia, z guziczkami z przodu i dwoma sporymi kieszeniami. Sama w swojej szafie mam jedną dość podobną i jest ona moim faworytem. Wygoda to nie tylko dresy, takie sukienki również dają sporo luzu, są przewiewne i mają kieszenie na telefon, klucze jakieś drobniaki. Wszystko , co jest dla nas niezbędne. 

2. Narzutka z pomponikami 


Skoro wiosna, to i też powolutku zbliżamy się do sezonu, w którym królują stroje kąpielowe. Wiadomo, że będąc w stroju, warto mieć również jakąś narzutkę, którą można narzucić, idąc np. do jakiejś przyplażowej knajpki. Ja najbardziej lubię narzutki boho z wszelkimi frędzelkami, pomponikami. Taką też Wam zaproponowałam. Z tego, co widziałam, jest również dostępna w czarnej wersji. 

3. Różowy strój kąpielowy z wiązaniem


Na Dresslily jest również przeogromny wybór strojów kąpielowych, każdy coś dla siebie znajdzie. Ja Wam chcę zaproponować dość odważny strój z wiązaniami w przepięknym pastelowym różu. Jeśli nie macie na tyle odwagi i nie chcecie odsłaniać tyle ciała, na stronie znajdziecie także kostiumy jednoczęściowe. 

4. Czarna spódniczka z wiązaniem


Jako dziewczyna bardzo lubię spódniczki, szczególnie krótkie, w których coś się dzieje, ale nie jest tego też za dużo. Sięgam głównie po spódniczki jednokolorowe, maksymalnie dwukolorowe. Przeglądając nową kolekcje, natrafiłam na spódnicę dość ciekawą - pod spodem zwykła klasyczna spódnica ze srebrnym suwakiem a na wierzchu materiał w biało-czarną kratę nonszalancko zawiązany. Sami oceńcie, czy nie jest ona mega dziewczęca?!

5. Bluzka z odkrytymi plecami



Sklep, o którym mowa w dzisiejszym wpisie w swoim asortymencie posiada sporą ilość wszelakich bluzek. Ja do tego postu wybrałam dość klasyczną, ale mającą to coś. Wyobraźcie sobie bluzkę z odkrytymi plecami i duży tatuaż albo biżuterię. 

Mam również dla was kod rabatowy - DLBF20 w wysokości 20%. 

Przy zakupach od:
10 USD oszczędzicie 2 USD
20 USD - 4 USD
30 USD - 6 USD
40 USD - 8 USD
50 USD - 10 USD
60 USD - 12 USD
70 USD - 14 USD
80 USD - 16 USD
90 USD - 18 USD
100 USD - 20 USD
110 USD - 22 USD
120 USD - 24 USD
130 USD - 26 USD
140 USD - 28 USD

Komentarze

  1. Spotkałam już wiem z tą stroną. Równiez polecam. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Strój kąpielowy - rewelacja ! Przydałby mi się na wyjazd do Albanii

    Pozdrawiam,
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, wygląda nieziemsko :)

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
  3. Bardzo fajne ubrania zaprezentowałaś a szczególnie mi się spodobała sukienka w słoneczniki. Niestety nie mogę nosić bluzek bez pleców bo mam dość paskudną bliznę po oparzeniu i nie czułabym się komfortowo gdyby wszystko byłoby na wierzchu. Masz ciekawego bloga i będę częściej zaglądać aby znaleźć inspirację na lato, uwielbiam motywy kwiatowe oraz zielony i fioletowy kolor oraz żółty. W ciekawy sposób opisałaś stroje i zachęciłaś do zajrzenia na inne posty. Wasz blog jest fajny i ciekawy ale dodałabym więcej kolorów, trzeba się radować i bawić. Nie mówię aby zmieniać wszystko, ale np. w tytule może być kolor, nazwy stron, archiwum, jako dodatek a rozweseli stronę i przyciągnie wzrok.
    Pozdrawiam,
    Krakowska Wiedźma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, cały czas staramy się zmieniać szablon, ale wychodzi to różnie. Niestety poprzedni, który pasował tutaj idealnie popsuł się i nie można było odpowiadać na komentarze. Spróbujemy podziałać jeszcze w tym temacie.

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
  4. Bardzo podobają mi się ubrania bez pleców i bluzka, którą tutaj pokazujesz jest bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka na strój kąpielowy podbiła moje serce! Chyba czas uszykować się na dni pośród fal wody.

    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to był mój pierwszy strzał, czarna jak dla mnie nie ma takiego uroku :)

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
  6. Nie spotkałam się wcześniej z tą stroną i to był błąd! Ciuchy totalnie w moim stylu 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, warto "podglądać" innych :)

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
  7. Ta pierwsza sukienka mi się podoba! Od razu wpadła mi w oko :P reszta też spoko, ale sukienka - petarda <3 Stronkę znam i lubię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, mi zawróciła nieźle w głowie :)

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
  8. Sukienka w słonecnziki, to mój zdecydowany faworyt, ale to pewnie dlatego, że ja uwielbiam te kwiaty i były one motywem przewodnim mojego wesela, więc dumnie bym nosiła takie cudeńko :)
    poklikane oczywiście :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, mi się marzy takie sielskie wesele, więc pewnie też zagoszczą na stołach za x lat :)

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
  9. Sukienka w słoneczniki jest cudowna!
    Dodaję bloga do obserwowanych :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sukienka zawładnęła sercami wielu osób, w tym moim :)

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
  10. Nie mój temat, ale odpowiadam na wizytę. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne ubrania idealnie nadaja sie na wiosne choć myślę że na strój kąpielowy troszke za wcześnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób właśnie teraz wyjeżdża na urlopy, więc może się przydać :)

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
  12. Ciekawe propozycje, mi najbardziej wpadł w oko ten wiązany strój. Gdyby był dostępny w kolorze czarnym chętnie bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sprawdzić na stronie, bardzo możliwe, że znajdziesz identyczny lub bardzo podobny :)

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
  13. Super ciuchy, już sprawdzam stronę i coś sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie prowadzony blog! Ładna szata graficzna i ciekawa tematyka...

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy wpis i super rzeczy, jestem ciekawa tych rzeczy na Tobie ;)

    pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne produkty! Uwielbiamy Dresslily i mamy od nich kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)

      Pozdrawiam, Amelia ❤

      Usuń
    2. Narzutka jest super ❤️ Świetnie sprawdziłaby się na moje wakacje 🌸🌸 pozdrawiam

      Usuń
  18. Bardzo lubię asortyment zaprezentowanej strony; zresztą miałam już okazje zamawiać z niej ciuszki i jestem jak najbardziej zadowolona! :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Asortyment dość spory pod wieloma względami.

      Buziaki,
      Amelia

      Usuń
  19. Ciuszki piękne, ceny trochę mniej :) bardzo mi się podoba pierwsza sukienka, taka barwna i wiosenna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba szukać, można znaleźć ubrania za grosze, szczególnie w czasie wyprzedaży :)

      Całusy,
      Amelia

      Usuń
  20. Nic tylko zamawiać :) Dziękuje <3

    Ślę buziaki,
    Amelia

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiosna w pełni, wiec trzeba jakos wygladać :D Świetny post, Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia