POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

17 życzeń


Każdy z was na pewno marzył o czymś i chciałby by, to się spełniło. Jestem ogromną marzycielką, która wierzy, że jeśli się naprawdę czegoś chce, to można tego dokonać. Przy okazji moich dzisiejszych urodzin chce przedstawić Wam moją urodzinową listę życzeń, rzeczy, które chce zrobić, zanim będzie za późno.



Oto moja lista 17 życzeń na 17 urodziny. 

Chciałabym:
1. Skoczyć na bungee i poczuć tę adrenalinę, która towarzyszy takim ekstremalnym atrakcjom.
2. Nauczyć się biegle języków: włoskiego, francuskiego oraz hiszpańskiego. Jak na razie zaczęłam się ich uczyć. Zobaczymy, jak mi pójdzie.
3. Zwiedzać świat, najpierw zaczęłabym od Francji.
4. Przekonać się na własnej skórze, jak to jest na surivalu.
5. Zamieszkać na jakiś czas za granicą. Zobaczyć czy dałabym radę mieszkać tak dłużej, z dala od rodziny.
6. Mieć dom za granicą, abym mogła czasem w trakcie urlopu wyjechać i w nim odpoczywać, najlepiej nad jakimś morzem.
7. Zawsze mieć przy sobie najbliższe osoby.
8. Zarobić pierwszy milion.
9. Nie móc martwić się o własne zdrowie,  bo z tym bywa różnie.
10. Być swoim własnym szefem i posiadać dobrze prosperującą firmę.
11. Nie popaść w rutynę.
12. Osiągać bardzo dobre wyniki w nauce.
13. Nauczyć się surfowania. Przyda mi się, to gdy zamieszkam już nad tym morzem.
14. Pływać z delfinami.
15. Pojechać w podróż bez żadnego planu, na spontanie, aby przed siebie.
16. Wziąć udział w wojnie na pomidory w Hiszpanii. 
17. Zobaczyć na żywo zorzę polarną.



Może niektóre z marzeń są mocno wyimaginowane, ale nigdy nie wiemy, co nam się w życiu wydarzy. Może być tak, że za sprawą jednego wydarzenia nasze życie wywróci się do góry nogami. Z wielkiego milionera możemy stać się nagle bankrutem albo wręcz przeciwnie wygrać w totka. Nie będąc orłem w szkole, możemy osiągnąć duży sukces zawodowy. Tak jak napisałam wyżej, trzeba tylko chcieć i ciężko pracować - "ciężką pracą ludzie się bogacą".

Koniecznie napiszcie w komentarzach też o swoich marzeniach. Jestem ciekawa, co może sprawić Wam radość bądź uświetnić życie.

Komentarze

  1. Czytając to uśmiecham się i życzę by Ci spełniły marzenia i żadne z nich nie jest głupie czy nie do zrealizowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się że mogłam sprawić usmiech.😄😊

      Usuń
  2. 10, 13 oraz 14 to również moje marzenia !
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście marzenia niektóre dość odrealnione, ale grunt, żeby je mieć i dążyć do ich spełnienia :) Jednym z moich marzeń jest wydanie własnej książki na przykład :)

    Mam uwagę do zdjęć, które są pod koniec wpisu, gdzie siedzisz na trawie. Następnym razem, gdy będziesz do takich pozować, poproś osobę fotografującą, aby przykucła, czy również usiadła, a wtedy uzyskacie o wiele lepszy efekt :) Zdjęcia powinno się robić z poziomu modelki :)

    Pozdrawiam serdecznie i oby się spełniły! :)
    Niedoskonała.

    jestem-niedoskonala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoooł, trzymam kciuki oby się spełniło. Dziękuję za radę na kolejny raz zwrócę na to uwagę. 😀 Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  4. Bardzo pozytywny wpis, ach te marzenia... Fajnie jak możemy je zrealizować. Życzę powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia