POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Chwile utrwalone na papierze


Jak idą przygotowania do świąt Wielkiej Nocy? Mazurki upieczone? Jajka nafaszerowane? Pokarmy poświęcone? U mnie wszystko stopniowo, ciasta upiekłam wczoraj, dzisiaj przygotowałam resztę. Rano byłam na poświęceniu pokarmów, teraz wieczorem mam chwilkę dla siebie. Stwierdziłam, że warto napisać, więc kilka słów od siebie. Paczka od zajączka, który przyszedł nieco wcześniej, jest idealną do tego okazją. 



W ubiegłym tygodniu miałam okazje zaprojektować własnoręcznie i zamówić: fotoGrafie Polaroid, fotoMagnesy Polaroid oraz fotoMagnesy Prostokąt ze sklepu fotobum.pl. Sama nie mam polaroida i miałam z nim do czynienia może dwa razy i to nie własnoręcznie, więc wywołanie zdjęć w formie takich malutkich fotografii sprawiło mi olbrzymią przyjemność. Paczka dotarła do mnie dość szybko, w ciągu 3 dni była już u mnie. Oto co dokładnie znalazło się w niej:

1. fotoGrafie Polaroid


Pierwszą rzeczą, która trafiła do mojego koszyka są fotoGrafie w kształcie Polaroid w liczbie 50 sztuk. Do wyboru były jeszcze opcje 26 sztuk oraz 100 sztuk. Ja wybrałam tak pośrednio. Wśród tych zdjęć znalazły się głównie zdjęcia rodzinne, ale też i zdjęcia z sesji, zdjęcia z moich wyjazdów, z moich spotkań. Fotografie niczym nie różnią się od tych, które otrzymujemy wprost z polaroida.  


Od takowych zdjęć wyróżnia je tylko to, że możemy od razu dodać podpisy, jeśli tego nie zrobimy, od fotobum.pl dostajemy pełny zapas naklejek, którymi możemy je urozmaicić i nadać niepowtarzalnego charakteru. 

2. fotoMagnesy Polaroid


Zamawiając fotoProdukty, pomyślałam też o innych i wszelkie magnesy zamówiłam dla mojej starszej siostry. Dla siebie z tych zabrałam tylko 5. Sytuacja w przypadku tych fotoMagnesów jest podobna do tej z fotoGrafii. Również dostajemy naklejki, również możemy dodać podpisy, ale zaskoczyła mnie jedna sprawa. Gdy wgrałam swoje zdjęcia do kreatora, przy wielu z nich pojawiło się ostrzeżenie o niskiej jakości. Jednak, gdy przyszły okazało się, że nie ma się do czego przyczepić. W kreatorze wyglądały o wiele gorzej... Do wyboru mamy dwie opcje: 8 lub 16 sztuk.

3. fotoMagnesy Prostokąt


FotoMagnesy dostępne są aż w 4 wersjach: w wymiarze 9 x 6 cm możemy wybrać 8 lub 16 sztuk, w wymiarze 13 x 9 cm tych magnesów jest 4 lub 8. Sytuacja z jakością zdjęć się ponownie powtórzyła, ale fotobum ponownie dał radę. Niestety minusem jest to, że przy fotoMagnesach Prostokątnych nie mamy już żadnych innych możliwości personalizacji. Nie możemy dodać podpisów, nie dostajemy również naklejek.

Ja osobiście jestem zadowolona z jakości usługi, nie mam za bardzo, do czego tu się przyczepić. Nic się nie uszkodziło, paczka dotarła do mnie szybko. Wybrałam opcje dostawy przez kuriera DHL, jeśli ktoś chce dostępne, są też dostawy za pobraniem. Koszt wysyłki to 15 - 25 zł. Ceny produktów sięgają głównie 20 - 30 zł. 

Mam dla Was kod rabatowy. Na hasło "ptradu" otrzymujecie 10% zniżki. Wystarczy, że wpiszcie kod w koszyku, jeszcze zanim zatwierdzicie zamówienie. Miłych zakupów! Wesołych Świąt! 

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. Pięknie uchwycone chwile! Zawsze wywołane zdjęcia poruszały mnie bardziej, niż te osadzone na przenośnikach. Czy nie świetnie ogląda się fotografie rodziców lub dziadków sprzed kilku lat? Opcja ukazana w Twoim poście jest genialna. Chyba się skuszę.

    Pozdrawiam,
    Marta z bloga ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sama mam takie stare czarno-białe fotografie w pudełku i to taka satysfakcja, że można je oglądać pomimo lat. Wiele zdjęć zapisanych na różnych nośnikach po prostu poginęło po jakimś czasie albo zostało utracone przez to, że nośniki uległy zniszczeniu. Obecnie do wywołania staram się wybrać po prostu zdjęcia z pojedynczych kategorii, aby mieć chociaż jakąś pamiątkę.

      Ślę całusy,
      Amelia

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia