POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

10 profili na Instagramie, do których lubię wracać


Od dawna chciałam stworzyć aktualizacje wpisu z ubiegłego roku (8 PROFILI NA INSTAGRAMIE WARTYCH OBSERWACJI), ale ciągle pojawiało się coś innego ważniejszego. Może to i lepiej... Mogłam dobrze przemyśleć, które profile Wam przedstawić, łatwo nie było. Na Insta obserwuję 442 osoby, wiele profili prowadzonych przez nie jest inspirujących, motywujących, ciężko było mi wybrać tylko 10. Z bólem serca odrzuciłam wiele cudownych kont, na maxa utalentowanych osób. Podejrzewam, że niektóre z profili, które Wam chcę przedstawić, są Wam bardzo dobrze znane. Zachęcam Was do napisania w komentarzu 5 Waszych ulubionych profili oraz jeżeli prowadzicie Instagrama, to zostawcie link do siebie. Kto wie, może w kolejnej części pojawi się link do Was :) 


Zaznaczam, że kolejność profili nie ma żadnego znaczenia, jest przypadkowa! Kliknięcie w nazwę przeniesie Was na poszczególne konta. 


1. @QCZAJ



Qczaj właściwie Daniel Józek Kuczaj, jak sam osobie mówi "kołcz rzyci". Obecnie możemy oglądać jego zmagania w 9 edycji "Tańca z gwiazdami" wraz z Pauliną Biernat walczy o magiczną Kryształową Kulę. Człowiek z ogromnym poczuciem humoru i dystansu do siebie. Nie raz i nie dwa łezka z oka pociekła, oglądając InstaStories, ale nie koniecznie ze wzruszenia. O wiele częściej płakałam ze śmiechu. Jeśli potrzebujecie motywacji, to Qczaj da Wam niezłego kopa w rzyć, ta energia od Daniela udziela się każdemu. Jeśli jesteście ciekawi, jak ten sympatyczny Góral radzi sobie w tańcu, to w serwisie YouTube dostępne są powtórki (QCZAJ I PAULINA BIERNAT ODC. 5). Ja osobiście trzymam kciuki za parę nr. 1 i widzę ich w finale :) 

2. @LOVEANDGREATSHOESBLOG



Kasia i Justyna, dwie niezwykle atrakcyjne kobiety, których Instagram przepełniony jest już prawie 2 tysiącami pięknych zdjęć. Nie mogłam nie umieścić tutaj tego profilu z sentymentu - Kasia i Justyna pochodzą z mojego rejonu, o czym dowiedziałam się niedawno. Oprócz Instagrama dziewczyny prowadzą konto na YouTube (@LOVEANDGREATSHOES), można je również oglądać na kanale Allegro (@WSZYSTKO CZEGO SZUKASZ). Są nie tylko dla mnie inspiracją modową, ale również wnętrzarską, no spójrzcie na zdjęcia wnętrz, dodatków. Cudowne! 

3. @GABRIELJACKOWSKI



Gabriel Jackowski, postać, którą obserwuję najkrócej ze wszystkich tutaj podanych. Jest modelem, ale też widujemy go w różnych programach telewizyjnych np. "Szpital" (ODC. 753). Ja jego osobę poznałam dzięki emisji programu "Dżentelmeni i wieśniacy" (SEZON 2 ODC. 2), Gabriel brał udział w zamianie z amiszem z województwa lubelskiego. Zdarzało mi się wcześniej obejrzeć kilka innych odcinków i po emisji Gabriel zaskarbił sobie moją sympatię, jako jeden z niewielu nie bał się pracy na wsi, wydoił krowę, nie narzekał na warunki, jakie zastał. Zaobserwowałam go na Instagramie i okazało się, że nie jest żadnym nadętym bucem, jak to niektórzy mogliby stwierdzić, tym bardziej że w programie zazwyczaj dżentelmeni, czy w żeńskiej wersji - damy ukazywani są jako osoby próżne, które boją się rączki ubrudzić. Instagram prowadzony przez Gabriela to również skarbnica wiedzy, przydatna mężczyznom - jak dopasować okulary do kształtu twarzy, jak wiązać muszkę, zasady dress codu i wiele, wiele innych. Co ciekawego, naszego dżentelmena mogę nazwać kolegą po fachu (STYLOVI). 

4. @MONIA.KUCZALSKA




Monika i Kaja, duet doskonały, razem tworzą jeden z najsłodszych profili Instagramowych. Monika pokazuje nie tylko te dobre momenty, ale pokazuje też trudy macierzyństwa, w tym wszystkim jest prawdziwa, nie pokazuje nic na wyrost. Jak to u kobiety bywa, jest parenting, ale nie brakuje też tematów urodowych czy modowych. Znajdziemy też stylizacje  (mnie urzekły stylizacje mama - córka), paznokietki, tematy kosmetologiczne, a nawet i przepisy na pyszne jedzonko.

5. @ALEKSANDRANAJDA



Kolejna koleżanka po fachu (ALEKSANDRA NAJDA), na której profil trafiłam przypadkiem za sprawą zdjęć ślubnych i zostałam dotąd. Wielobarwny profil, przepełniony zdjęciami z raju, na nich piękna kobieta. Liczę, że sama kiedyś będę miała możliwość latać po świecie i zwiedzać takie miejsca, na razie delektuje się tym, co udostępnia Aleksandra. 




Myślę, że tej postaci nie trzeba zbytnio Wam przedstawiać. Niedawno było o niej głośno. Nicole, bo tak ma na imię, zebrała i przekazała na WOŚP ponad  1 mln złotych, a to wszystko w kilka dni. Na swoim Instagramie opowiada historie ze swojego życia i przemyca wiedzę medyczną dla kobiet. Często to, co dla nas jej oczywiste, z punktu widzenia wcale tak nie wygląda. Co jakiś czas na InstaStories pojawia się egzamin, w którym wszystkie braki w wiedzy kobiet wychodzą na jaw. Mama ginekolog również prowadzi swojego bloga stricte medycznego, więc jeśli  szukacie rzetelnych informacji, to mogę Wam go polecić (MAMA GINEKOLOG).

7. @CHARLOTTEOYA



Nie mogło być inaczej. W moim top 10 nie mogłam nie dodać profilu Karoliny, która jest dla mnie ogromną inspiracją i motywacją. Kiedy widzę ten jej szeroki uśmiech, to aż dostaje przypływu endorfin. Prowadzi profil typowo lifestylowy - wszystkiego po trochu, ale ma w sobie to coś, co przyciąga do niej. Karolina jest kolejną osobą, która równocześnie z Instagramem prowadzi bloga (CHARLOTTE'S JOURNAL). Instagram jest jego dopełnieniem.

8. @LAURA_OGRODOWCZYK


Rok temu we wpisie proponowałam Wam Instagram prowadzony przez siostrę Laury - Marzenę (profil Marzeny znajdziecie obecnie pod nową nazwą @MARZENA_MAGIERA). Od tego czasu w życiu obu pań się troszkę pozmieniało. Pojawiły się dwa Aniołki, które można powiedzieć, zawładnęły Instagramem. Bardzo podoba mi się estetyka Laury - styl troszkę vintage, ale mega kobiecy, sensualny. Laurę nadal możemy oglądać na kanale YouTube (@LAURA OGRODOWCZYK).

9. @PARAKULINARNI



Skoro się zrobiło już tak rodzinnie, to polecimy za ciosem. Do moich ulubionych Instagramów należy również profil brata Marzeny i Laury - Jacka oraz jego narzeczonej - Dominiki. W porównaniu z pozostałymi jest to typowy Instagram kulinarny, który jest kompatybilny z kanałem (@PARAKULINARNI JACK&DOMI). Patrząc na te zdjęcia, aż ślinka cieknie... Na YouTube znajdują się przepisy do tych cudeniek, więc można samemu takie dania odtworzyć. 

10. NIEWYPARZONA_PUDERNICA



O Pudi słyszałam już dosyć dawno, ale dopiero niedawno ją zaobserwowałam. Co ja sobie myślałam przez ten czas?! Teraz pluje sobie w brodę, że nie zrobiłam tego wcześniej. Tego jaką swojską, pełną dystansu do samej siebie osobą jest Niewyparzona Pudernica, jest nie do opisania. Jakie ona ma poczucie humoru... I do tego oczywiście, jest z Lubelszczyzny :) Zajrzyjcie na jej profil sami się przekonajcie, co to za kobieta... Faktycznie ma niewyparzony język, zawsze trafia w punkt, jedni ją lubią, drudzy nie. Zostawiam Wam również link do jej bloga, tam jest jej równie dużo, jak na Instagramie (NIEWYPARZONA PUDERNICA). 

Na dzisiaj to by było tyle. Napiszcie koniecznie, jakie profile Wy byście umieścili w swoim top 5 oraz jeśli sami prowadzicie Instagram, to zostawcie link do siebie :) Do każdego zajrzę i zostawię po sobie ślad. Zapraszam Was również na nasze konta: @AMELIA.WOLINSKA oraz @MYLIVE.23