POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Walentynki 2018 | Zawieszalnia


Dzień dobry kochani! Dziś 14 lutego, Święto Zakochanych tzw. Walentynki 💕 Ostatnio zamówiłam ze sklepu Zawieszalnia wieszak na klucze, który idealnie wpisuje się w Walentynkowy klimat, dlatego postanowiłam, że przedstawię Wam go właśnie w ten wyjątkowy dzień. Zapraszam!

Wieszak znajdziecie tutaj. Ja z niego jestem bardzo zadowolona, więc jeśli szukacie efektownego wieszaka na klucze, to serdecznie Wam polecam zajrzeć na stronę Zawieszalnia.pl


Wieszak znajdziecie tutaj. Ja z niego jestem bardzo zadowolona, więc jeśli szukacie efektownego wieszaka na klucze, to serdecznie Wam polecam zajrzeć na stronę Zawieszalnia.pl

Wieszak nie tylko ładnie wygląda, ale też świetnie się sprawdza, nie tylko na klucze, ale również na ręczniczki w łazience lub na szmatki w kuchni.

Jest on bardzo mały, więc sprawdzi się wspaniale, jeśli nie macie za dużo miejsca, by przyczepić na ścianę jakiś duży wieszak, a haczyki Wam się nie podobają.

Co do samego wykonania również nie mam żadnych zastrzeżeń. Mimo tego, że wykonany jest z dość cienkiej blachy, nigdzie nie ma ostrych krawędzi. Gdy składałam zamówienie, właśnie tego się obawiałam, że gdzieś znajdzie się jakiś ostry kant, ale zostałam pozytywnie zaskoczona. 


Na zdjęciach możecie zauważyć, takie mikro kropeczki na nim. Nie, to nie słaba jakość zdjęcia ani złe wykonanie samego wieszaka. Ze zdjęciem oraz z wieszakiem wszystko jest okej. To skąd te kropki? Otóż wieszak ma niezwykłą fakturę, przypomina ona skórkę pomarańczy. 

Ogromnym plusem jest to, że wieszak przyszedł do mnie z naklejoną z tyłu taśmą, dzięki której z łatwością można zamocować go do ściany. Kojarzycie reklamę taśm tesa? Właśnie taka taśma jest przyklejona z tyłu. Nie trzeba dziurawić ścian, wystarczy odkleić folię zabezpieczającą i nakleić wieszak na ścianę. 


Jeśli, więc poszukujecie wieszaku na klucze, ściereczki, ręczniczki, a myślę, że nawet może sprawdzić się na jakieś wisiorki, naszyjniki to polecam Wam wejść na stronę Zawieszalnia.pl. Znajdziecie na niej również takie artykuły jak np. tablice magnetyczne, półki, ozdoby ścienne, ozdoby ogrodowe. Wszystko wykonane jest ze starannością, więc gwarantuję, że będziecie zadowoleni. 

"Tyle stajesz się z dnia na dzień piękniejszy, o ile wzrasta w tobie miłość. Bo miłość jest ozdobą duszy, jest jej pięknem."


Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. bardzo ciekawy wieszak na klucze:) jestem kociara i dokładnie taki by mi się przydał^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wieszaczek, spodobalby się mojej kuzynce która uwielbia koty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie! :D Ja mam dwa wieszaczki na biżuterię z tej firmy i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten wieszak, typowo koci:)
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ❤ podoba mi się!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu jestem w trakcie szukania wieszaka na klucze, już znalazłam odpowiedni! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ten wieszak/koty są cudowne ❤
    A cytat jest przepiękny
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post 💋

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, oryginalny wieszak! <3
    Z chęcią zajrzę na stronę by zapoznać się z innymi wieszakami.
    Piękna sentencja :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudownie wyglądają te zawieszki na klucze :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia