POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Potrzebny prezent urodzinowy? Z MyGiftDNA to nie problem!


Ile razy zastanawiacie się co kupić komuś na urodziny? Ile razy chcielibyście umieć czytać w myślach, by odgadnąć, co dana osoba chciałaby dostać na urodziny? Sama miewam czasami takie problemy, wielu ludzi je ma, ale od dziś to się może zmienić. 

 Styczeń to miesiąc, w którym urodziny obchodzi mój brat - Marek. Wypadało zakupić jakiś prezent. Przekopałam cały internet, aż trafiłam na sklep MyGiftDna, w którego asortymencie znajduje się dużo personalizowanych prezenów

Znalazłam tam fajną opcję ,,Znajdź idealny prezent". Zaznaczamy, dla kogo szukamy prezentu, na jaką okazję i w jakim budżecie. Po tym dostajemy kilka propozycji. W taki sposób trafiłam na poduszkę, którą ostatecznie zamówiłam. 


Zdecydowałam się na szarą poduszkę z nadrukiem, który najbardziej mi się spodobał. Czy czegoś on Wam nie przypomina? Iście męska poduszka. Na stronie znajdziecie ją tutaj


Przesyłka dotarła do mnie błyskawicznie, pomimo tego, że sam prezent musiał zostać spersonalizowany. Gdy ją rozpakowałam i ujrzałam jej zawartość, wiedziałam, że był to strzał w 10! 

Pod względem jakościowym jest to najlepsza poduszka, z jaką do tej pory się spotkałam a spotkałam ich wiele. Jest ona bardzo miękka. Wymiar - 50cm x 50cm sprawia, że spokojnie może być poduszką do snu. Oczywiście, jeśli ktoś lubi spać na takich poduszkach. Drugim ogromnym plusem jest to, że jest ona współtworzona przez nas. 

Podsumowując,
Jeśli poszukujecie prezentu, na jakąkolwiek okazję: urodziny, chrzciny, śluby, dzień taty, dzień mamy itd. wejdźcie na stronę MyGiftDna! Może akurat znajdziecie coś, co Was zainteresuje.


Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. Bardzo fajny pomysl ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  2. Pomysł super a poduszka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia