Własne SPA w domu, czy to możliwe? | BINGOSPA



No właśnie, czy możliwe jest stworzenie swojego SPA w domu? Możliwe. A to wszystko możliwe jest, dzięki produktom firmy BingoSpa. Znajdziecie u nich wiele kosmetyków, dzięki, którym będziecie mogli w domu się zrelaksować i poczuć, jak na zabiegu u kosmetyczki. Kilka produktów spróbuję Wam przedstawić we wpisie. Zapraszam!


Pierwszym produktem, który znalazł się w pudełku, jest kolagenowe serum do mycia twarzy. Jak wiadomo, twarz jest dla nas bardzo ważna, jest naszą wizytówką. My kobiety wolimy maskować nasze niedoskonałości, chociaż często to nie jest potrzebne. Nie zdajemy sobie bowiem sprawy, skąd się biorą zmarszczki, dlaczego stan naszej skóry się pogarsza.

Otóż po 25 roku życia, w komórkach skóry zaczyna ubywać kolagenu, słabną włókna kolagenowe,  przez co nasza skóra traci jędrność, elastyczność, pojawiają się pierwsze zmarszczki, dlatego ważne jest, by go dostarczać skórze.

Serum to kolagen posiada. A jakie są jego inne zalety i wady?

PLUSY:
+ wygodne, higieniczne opakowanie z pompką,
+ duża pojemność (300ml),
+ niska cena (ok. 12zł),
+ zawiera kwas mlekowy, który ułatwia przenikanie kolagenu w głąb skóry,
+ lekka, mleczna konsystencja,
+ delikatny zapach,
+ po użyciu nie występuje uczucie ściągnięcia skóry,
+ nie wysusza skóry,
+ nie wywołuje podrażnień,
+ skutecznie oczyszcza skórę.

Używam tego serum już jakiś czas i nie zauważyłam jak na razie żadnych minusów. 

→ TUTAJ ←



Kolejnym kosmetykiem jest jedwab do dłoni, zawierający śluz ślimaka, masło kakaowe i witaminę E. Niestety ma on minus, jeden, jedyny, ale dość poważny. Krem nawilża, ale na zimę jest raczej za lekki. O wiele bardziej przyda się wiosną lub latem. Niestety zimą musimy wytoczyć jakieś silnejsze działa. A plusy?

PLUSY:
+ wygodne opakowanie z pompką,
+ przyjemny, delikatny zapach,
+ nie pozostawia tłustego filmu na skórze,
+ nie bieli,
+ szybko się wchłania,
+ pojemność.


→ TUTAJ ←


Trzeci produkt będę mogła przedstawić Wam bliżej po dokładniejszych testach, więc wyczekujcie oddzielnego wpisu. Jak na razie mogę Wam powiedzieć, że zapach jest bardzo intensywny, mentolowy, nie do końca mi odpowiada. Czuć go, nawet gdy opakowanie jest zakręcone. Jak widać na zdjęciach, opakowanie jest olbrzymie mieści aż 1000g płynu. Sądzę jednak, że nie będzie wydajne, mogę się mylić, jestem tylko człowiekiem.


W środku znalazłam również szamponowe serum keratynowe. Jak dla mnie jest to najlepsza rzecz, którą znalazłam w pudełku. Moje włosy i skóra głowy była w kiepskim stanie, ale odkąd używam tego serum widać poprawę. 

PLUSY: 
+ nawilża skórę głowy,
+ nadaje blask włosom,
+ zapach,
+ ładnie się pieni,
+ ogranicza przetłuszczanie się włosów,
+ nie podrażnia skóry głowy,
+ jest bardzo wydajne,
+ cena (ok. 8 zł), 
+ nie wysusza końcówek, wręcz wygładza, nawilża włosy,
+ nie obciąża włosów,
+ nadaje im objętności,
+ nie plącze włosów.

MINUSY:
- słaba dostępność.

→ TUTAJ ←


Przedostatnią rzeczą jest serum do pielęgnacji ciała o zapachu czekolady i pomarańczy. Twarz, dłonie, włosy, relaks, a teraz przyszła pora na ciało. O ciało też trzeba dbać i je pielęgnować. A stosowanie takich produktów to czysta przyjemność.

PLUSY:
+ opakowanie z pompką,
+ wydajność, 
+ skóra po użyciu jest miła w dotyku i wygładzona,
+ bardzo dobrze rozprowadza się po skórze,
+ szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiego filmu na skórze,
+ świąteczny zapach.

MINUSY:
- podobnie jak jedwab do dłoni nadaje się raczej na lato lub wiosnę, ponieważ na zimę jest za lekki.

→ TUTAJ ←


Ostatnim kosmetykiem jest przezroczysta maska do twarzy. Mogę powiedzieć, że jestem z niej nawet zadowolona, chociaż zawsze mogło być lepiej. 

PLUSY:
+ małe, poręczne opakowanie,
+ łatwo rozprowadza się po twarzy,
+ oczyszcza i odżywia cerę,
+ sprawia, że skóra promienieje,
+ skóra po użyciu jest gładka i miękka,
+ przyjemny zapach,
+ wydajność.

MINUSY:
- lekko piecze po nałozeniu,
- po zmyciu skóra jest zaczerwieniona, ale po chwili to zaczerwienienie znika.
→ TUTAJ ←


Wszystkie produkty i wiele więcej odnajdziecie na stronie producenta: bingospa.eu. Koniecznie napiszcie w komentarzu, czy może stosowaliście kosmetyki od BingoSpa. 

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. Miałam kiedyś kilka i bardzo fajnie je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie slyszlam o tej firmie, a wydaje się naprawdę fajna!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia