POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Dekoracja domu z MojaDEDRA.pl


Spadł u Was śnieg? U mnie [na Lubelszczyźnie] śnieg pada i topnieje. I tak w kółko. Obecnie miejscami troszkę go leży, ale bardzo malutko. Na pewno za mało, by wyciągać sanki, czy długie zimowe kozaki. Ale dziś nie o pogodzie... Dziś pora na kolejny haul/wpis z dekoracjami do mieszkania. Wszystkie produkty pochodzą ze sklepu MojaDEDRA.pl. Linki do nich znajdziecie na dole ↓, na samym końcu.


Na pierwszy ogień idzie srebrny bieżnik z motywem sześcianu. Taki bieżnik jest idealny na różne uroczystości rodzinne lub na co dzień. Z pewnością ożywi każdy stół,  sprawi,  że biały obrus nie będzie już taki nudny.  Na dodatek bieżnik pięknie się mieni. Na stronie dostępne są cztery kolory: czerwony, bieżnik w kolorze butelkowej zieleni tak modnej w tym sezonie, biały oraz srebrny, czyli w kolorze, który ja posiadam. Wykonany on został z materiału, który bez problemu można przetrzeć lekko wilgotną szmatką lub chusteczką nawilżoną, gdy lekko się zachlapie, nie trzeba od razu uruchamiać pralki. Jego kolejnym atutem jest długość. Ma on aż 180 cm, więc będzie pasował do większości stołów. 


Kolejnym bardzo ciekawym produktem jest zestaw 3 par nożyczek do wycinania wzorków. Takie nożyczki są fajną opcją dla dzieci powyżej 3 roku życia lub dla dorosłych robiących różne rzeczy własnoręcznie np. zaproszenia. Dzięki nim nie trzeba się zbytnio trudzić, gdy zajdzie potrzeba wycięcia jakiegoś wzorku. Trzeba jednak pamiętać o tym, by odpowiednio dopasowywać wzór, gdy potrzebujemy go na dużej długości, ponieważ takie nożyczki są zazwyczaj krótkie. Ostrza nożyczek z MojaDEDRA.pl mają jedynie 4 cm. Zamawiając ze strony musicie liczyć się również z tym, że kolory wysyłane są losowo, więc nie musicie dostać takiego zestawu, jaki jest prezentowany na zdjęciu. Ja dostałam nożyczki z następującymi wzorami:


Takich nożyczek ostatni raz używałam, gdy chodziłam do podstawówki. Była to świetna zabawa. Gdy tworzyłam zdjęcia do wpisu i używałam tych nożyczek, czułam się tak jak dawniej. Tyle że teraz jestem dużo starsza, wyższa, mądrzejsza. Nie, no to ostatnie niewiele się zmieniło ☺


Trzecia rzecz jest niemniej ciekawa, a na dodatek przydatna, przydatna dla osób, które muszą przyjmować regularnie leki, ale zapominają o tym. Nie muszą to być wcale osoby w podeszłym wieku, teraz choruje coraz więcej młodych. Jest to  zasobnik na leki, aż w trzech językach - po czesku, ponieważ MojaDEDRA.pl, a właściwie VaseDEDRA.pl to firma czeska, po słowacku i po polsku.

Zasobnik składa się z 7 szufladek podpisanych nazwami dni tygodnia, a każda szufladka podzielona jest na 4 pory dnia: rano, południe, popołudnie i noc. Pod koniec każdego tygodnia lub na początku można rozłożyć sobie leki do szufladek i postawić zasobnik w miejscu, w którym będzie on się nam rzucał w oczy. Wtedy na pewno nie zapomnimy o lekach. 

Zasobnik wykonany został z trwałego materiału, dzięki czemu będzie służył przez długie lata. Nie wygląda tandetnie, więc nie będzie też szpecił wnętrza. Aby dostać się do leków, trzeba wyjąć szufladkę, przesunąć "drzwiczki", nie jest to łatwe, ponieważ mechanizm chodzi dość ciężko, dziecko raczej miałoby trud, by ją otworzyć, ale lepiej chuchać na zimne i trzymać to poza jego zasięgiem.


Najlepsze pozostawiłam na deser. Jak dla mnie ramka wygrała wszystko. Zbliżają się Walentynki, taka ramka będzie świetnym prezentem dla Waszej drugiej połówki. Jeśli macie jakieś wspólne zdjęcia, możecie je wywołać i oprawić w ramki (najlepiej wyglądają te czarno-białe lub w sepii) a na klamerki możecie przyczepić wydrukowane screeny waszych pierwszych rozmów, jeżeli poznaliście się przez internet i takowe posiadacie, pocztówkę z pierwszych wspólnych wakacji albo coś innego związanego z Waszym związkiem. Możecie przywiesić też jakieś miłe słowa, choćby "Kocham Cię!". Wszystko zależy od Waszej kreatywności, opcji jest wiele. Jeśli chcielibyście użyć więcej zdjęć niż 3, możecie przyczepić je właśnie na sznurki, tak jak ja to zrobiłam. 


Z ramki jestem zadowolona chyba najbardziej i zarazem zaskoczona. Wykonana ona jest z oszlifowanych, pomalowanych deseczek, a nie z plastiku. Mimo to jest bardzo lekka. Ja na razie włożyłam do niej stare fotografie rodzinne, które znalazłam w domu, ponieważ według mnie najlepiej do niej pasują, a co stanie się z nią dalej, czy coś ulegnie zmianie, zobaczymy. 

NOŻYCZKI
ZASOBNIK NA LEKI
BIEŻNIK

Przypominam o ankiecie, która znajduje się kilka wpisów niżej. Z góry dziękuję za jej wypełnienie. ☺

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. Aktualnie jestem w Sopocie i jest tu śnieg, ale u mnie w rodzinnym mieście nie wiem, haha ❤
    Ramka wyglada moim zdaniem świetnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy wcześniej nie znalam tego sklepu. Swietny pomysl z takim zasobnikiem,na leki. Mojej babci by sie przydal. :)
    Ramka najbardziej mi sie spodobala.
    Buziaki
    www.rozendolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zasobnik jest bardzo przydatny, jeśli na stałe przyjmujemy więcej leków :D Ramka ma coś w sobie ♥

      Usuń
  3. Te nożyczki to bardzo fajna sprawa :D Zawsze chciałam takie mieć, teraz jednak zbytnio takich nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie nożyczki to było marzenie w podstawówce :D

      Usuń
  4. Ramki są cudowne to prawda, ale obrus jest również bardzo ładny😀Zapraszam do siebie kochana ❤http://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramki są cudowne to prawda, ale obrus jest również bardzo ładny😀Zapraszam do siebie kochana ❤http://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia