POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Zaprojektuj swoje własne etui | funnycase.pl


Czy mieliście kiedyś tak, że kupując jedno etui na telefon, chcieliście więcej i więcej? Ja tak. Stąd kolejny case'owy wpis.  Tym razem zamówiłam, aż dwa case'y. Oba pochodzą ze sklepu funnycase.plWięcej dowiecie się po rozwinięciu postu. 


Sklep funnycase.pl oferuje bardzo dużo gotowych etui do telefonów. Podzielone one zostały pod względem kolekcji, ich rodzaju, dzięki czemu łatwiej znaleźć to jedno, idealne. Istnieje również druga opcja, mianowicie zaprojektowania własnego etui w kreatorze. Jak to zrobić? Jak zaprojektować etui? Już tłumaczę. 

1. Wchodzimy na stronę funnycase.pl i klikamy na ,,Zaprojektuj etui".


2. Zostajemy przenoszeni do kreatora. Wybieramy w nim producenta, model telefonu oraz rodzaj etui, który chcemy zamówić. Wybór jest bardzo szeroki, więc na starcie funnycase.pl zyskuje ogromnego +.


3. Po wyborze tego wszystkiego zaczyna się ta najprzyjemniejsza część, zabawa. Projektujemy własne etui. Możemy skorzystać z gotowych motywów lub wgrać własne zdjęcia, tworzyć kolaże, dodawać tekst. 


Jest to pracochłonne, ale warto. Ja skorzystałam właśnie z tej opcji i jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona. Zaprojektowałam dwa case'y, oba są ultra cienkie. Mają jedynie 0,3 mm grubości, dzięki czemu nie pogrubiają telefonu, co ja bardzo cenię. Nie lubię efektu, gdy telefon bez etui jest dużo cieńszy niż ten w etui. Czuję się wtedy tak, jakbym miała w ręku zupełnie inny telefon.


Pierwszy z case'ów zamówiłam nie dla siebie, a dla mojego taty, który dla mnie jest superbohaterem, stąd taki motyw. Wszystko, co robi, robi dla dobra mnie i mojego rodzeństwa. Często zdarza się, że odmawia sobie czegoś, aby w zamian za to sprawić coś nam. Stwierdziłam, że taki case przyda się mu, tym bardziej że zdarza mu się odłożyć telefon na kant stołu, szafki, włożyć go tam, skąd może łatwo wypaść. 



Drugi case natomiast należy do mnie. Jest w takim walentynkowym klimacie. Usta, napisy ,,Kiss". W przeciwieństwie do poprzedniego jest cały przezroczysty, więc musicie brać to pod uwagę. Jeśli chcecie zakryć coś, jakiś mankament tylnej części Waszego telefonu to nie każde takie etui jest dla Was. Wybierzcie takie, którym sprytnie to zakryjecie. Ja np. na tylnej klapce, pod aparatem mam logo firmy, które nie za bardzo mi się podoba, dlatego jeszcze w kreatorze przesunęłam jedno z ust troszkę wyżej i teraz wcale go nie widać. 

Co do wykonania. Oba case'y wykonane są bardzo starannie, idealnie przylegają do telefonu, dzięki czemu nie gromadzi się pod nimi kurz.  Miękki i antypoślizgowy materiał sprawia, że telefon trzyma się pewnie w dłoni, nie trzeba się martwić, że wyśliźnie nam się, gdy spocą nam ręce.


A więc jeśli szukacie etui dla Was, dla znajomych, dla rodziny to z pewnością znajdziecie coś na stronie funnycase.pl. Zachęcam Was również do polubienia fanpage'a sklepu na Facebooku - TUTAJ i śledzenia wszelkich nowości.


Mam dla Was również kupon rabatowy -15% na hasło: agrafka. Kod ważny jest do 11 lutego. Śpieszcie się! Rabat dotyczy tylko i wyłącznie etui z kreatora - TUTAJ

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. bardzo fajne gadzety. ten z serduchem jest moim ulubiencem

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na zmianę etui na telefonie, strona jest prosta w obsłudze, podoba mi sie:)
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest to: prosta w obsłudze strona + duży wybór :)

      Usuń
  3. Oba bardzo mi się podobają :D Ja też miałam kiedyś etui z tej firmy, ale zmieniłam telefon i niestety leżą gdzieś w kącie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, kiedy zmieniamy telefon to musimy też pożegnać się z naszymi etui :(

      Usuń
  4. Ja mam często kłopot z tym, że chce ciągle nowe etui. Na razie mam 3 lub 4, a ciągle Widze jakieś nowe :) fajna opcja z tym projektowaniem samemu etui :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja telefon mam dopiero od 3 miesięcy a na półce leżą 3 etui. Co będzie dalej, lepiej nie myśleć ;)

      Usuń
  5. Nie podobają mi się te case'y, ale każdy woli co innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w przypadku case'ów raczej stawiam na to, by chroniły telefon a nie dobrze wyglądały, chociaż miło jest, gdy tak jest :)

      Usuń
  6. śliczne te etui :) mi najbardziej podoba się to różowe :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oo wow! super! skorzystam :))
    http://sywla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam etui z tej strony ;)
    Zapraszam do siebie kochana! ♥https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest idealna okazja, by zakupić jakieś z rabatem -15%.

      Usuń
  9. Piękne etui! <3
    Z chęcią zajrzę na stronkę, i kto wie, może zaprojektuje własny pokrowiec.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro kończy się ważność rabatu, więc korzystaj póki można :)

      Usuń
  10. Ja właśnie muszę kupić sobie nowe etui tylko nie mam pomysłu jakie! :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie warto wziąć kartkę, długopis i zacząć rysować jakiś projekt :) Może coś ciekawego z tego wyniknie :D

      Usuń
  11. Jestem właśnie w trakcie poszukiwań Etui Idealnego, więc zapoznam się z tą stronką:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnie etui jakie kupiłam przyszło z aliexpress, ale niestety już pękło. :c
    O, świetnie! Na mój telefon też jest dostępne! Może później skorzystam. :D

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć, to przykro :D Mam nadzieję, że coś ciekawego znajdziesz :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia