POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

8 profili na Instagramie wartych obserwacji


Instagram ma już ponad 800 mln użytkowników. Z roku na rok ta liczba wzrasta. Coraz więcej osób decyduje się na założenie swojego profilu. Ja również korzystam z tej aplikacji. Znajdziecie mnie TUTAJ. W tym wpisie chciałabym przedstawić Wam kilka moich ulubionych profili, może któryś z nich również i Wam się spodoba. 


stylizacje
→ TUTAJ ←



Pierwszy profil należy do Karoliny Gołębiewskiej, znanej z kanałów stylizacjeTVStylizacje Hairstyles oraz z kanału prowadzonego wraz z mężem Darkiem (DG) - Hejłobuzy. Co wyróżnia profil Karoliny? Różnorodność. Można znaleźć zdjęcia z różnych eventów, zdjęcia makijażów, fryzur, stylizacji, a nawet zdjęcia potraw. 

   mypinkplum
    → TUTAJ ←


Kolejny profil to profil Magdy Mirkowicz - blogerki, graficzki, projektantki. Możliwe jest, że spotkaliście się kiedykolwiek z jej blogiem My Pink Plum. Jak na blog graficzki i projektantki przystało, znajduje się tam dużo grafik do druku, pomysłów. Natomiast w jej Instagramie się po prostu zakochałam od pierwszego wejrzenia. Chociaż mówią, że miłość od pierwszego wejrzenia nie istnieje.  Jej zdjęcia są przepiękne. 

poczatekwiecznosci.pl
→ TUTAJ ←


Następny profil jest profilem rodziny. Należy on do Gomułeczków - Moniki, Marcina, Adasia oraz Zuzi. Monię i Marcina "poznałam" ok. 1,5 roku temu. Natrafiłam wtedy na filmiki z ich ślubu, wesela oraz przygotowań do tego dnia. Gdy zobaczyłam ich uśmiechy, powiedziałam sobie, że muszę zostać z nimi dłużej. Krótko potem Monika i Marcin zaczęli vlogować, blogować.  W swoich filmikach, wpisach, na swoim instastory mówią o zwykłym codziennym życiu, małżeństwie, o Bogu. Nie ukrywam, że odkąd poznałam ich, w moim życiu wiele się zmieniło, na dobre.

 nowoczesna_zona 
→ TUTAJ ←


Natalia i Rafał to młode małżeństwo. Poznałam ich dość podobnie jak Monie i Marcina - dzięki filmikowi z ich ślubu. Odszukałam ich na Instagramie, jakiś czas po tym założyli bloga Jak żyć po ślubie. Powodem, dla którego z nimi zostałam, są instastory Natalii. Jest naturalna, nikogo nie udaje, nie boi się mówić o sprawach, o których inni się boją.

 fit.lovers
→ TUTAJ ←


Fit Lovers = Pamela + Mateusz. Pamela i Mateusz są fit wariatami. Nie boją się wyzwań. Promieniuje od nich pozytywna energia i za to ich lubię. Na ich profilu widnieje wiele przepięknych, kolorowych zdjęć. Jest on dowodem na to, że nie warto bać się zmian.  Znajdzicie ich również na YouTubie - FIT LOVERS

littlestar1987
→ TUTAJ ←


Szósty profil należy do Marzeny Magiery z domu Ogrodowczyk. Do niedawna można było oglądać ją na YouTubie, na koncie Laura Ogrodowczyk. Teraz sprawy się jednak pozmieniały i na kanale pozostała jedynie jej siostra Laura. Nie zmienia to faktu, że nadal można obserwować Marzenkę na Instagramie. Dzieli się tam najważniejszymi chwilami w swoim życiu takimi jak ślub, ciąża. 

 doriska353
→ TUTAJ ←


Przedostatni profil na dziś należy do Doroty - mamy dwóch dziewczynek, szczęśliwej żony. Doriskę poznałam podobnie jak innych - dzięki kanałom na YT. Mimo, że nie jestem w ciąży i w najbliższej przyszłości nie planuję jej, poznałam ją dzięki filmikom ciążowym, mamusiowym na kanale MammyDoriska . Później natrafiłam na jej kolejne dwa kanały: Doriska oraz DLM. I zostałam do dziś.

 mademoiselle_zu
→ TUTAJ ←


Ostatni profil na dziś do polecenia to wielobarwny profil Zuzy - mademoiselle_zu. Poza Instagramem Zuza również vloguje - Mademoiselle Zu. Niby większość stanowią dość zwykłe zdjęcia np. selfie, ale i w nich jest coś, co sprawia, że chce się więcej i więcej.

To tyle na dziś. W komentarzach piszcie, czy chcielibyście poznać więcej ciekawych profili!

Komentarze

  1. Niektóre sama obserwuje. Można się naprawdę bardzo zainspirować przeglądając takie zdjęcia. Ja do tego zbioru dodała LM96. Pozdrawiam, Naciaka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne profile,niektóre też odwiedzam.
    Obsrwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka z tych profili obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego z nich nie znam, ale chętnie zajrzę ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę, aczkolwiek jestem otwarta i pewnie się na któryś profil skuszę. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z tych profili, ale fit_lovers mnie zaciekawił ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej nie znam żadnego z przedstawionych profili. Ale to zapewne dlatego że interesuje mnie inna tematyka c: ale nie zaprzeczę profile są estetycznie prowadzone
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z powyższych nie znam, może dlatego, że głównie śledzę na Instagramie osoby bardziej mi znajome, a nie mam swoich hmmm "inspiratorów" ani żadnych autorytetów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, ja ostatnio też mocno ograniczyłam obserwowane profile :D

      Usuń
  9. O jest tutaj kilka profili, które obserwuję moim zdaniem są one ogromną inspiracją :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję wszystkich <3 Więc cieszę się,że mamy taki sam gust :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Pink plum robi super plannery!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne profile! Kilka z nich znałam już wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia