POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Mam do Ciebie Wielką prośbę... | Ankieta


Ostatnio na blogu dużo się dzieje. Wreszcie zaczęły pojawiać się wpisy, po tak długiej przerwie. To wszystko za sprawą ferii. 

W związku z tym, że blog skończył niedawno rok, mam dla Was ankietę. Wiem, że wiele osób nie lubi ankiet, wręcz je omija szerokim łukiem. Dla mnie ta ankieta znaczy trochę więcej niż puste odpowiedzi na pytania. Chciałabym znać Wasze zdanie na wiele tematów. W końcu to, co robię, robię nie tylko dla siebie, ale i dla Was. 

Gdy zakładałam bloga, wiedziałam, że chcę, aby udział w jego tworzeniu mieli  też czytelnicy. No, bo to oni czytają to, co piszę. To oni oceniają, czy im się to podoba, czy nie. Właśnie dzięki takiej ankiecie mogę dowiedzieć się, czego ode mnie oczekujecie, co Wam się nie podoba, a co się podoba. 




Wasze odpowiedzi pomogą mi wyznaczyć nowe kierunki rozwoju bloga oraz poprawić to, co Wam się nie podoba. Nie bójcie się! Piszcie otwarcie o tym, co Wam nie odpowiada, nad czym muszę popracować! Ale napiszcie też o tym, czego brakuje Wam na tym blogu, co można dodać!

Z góry dziękuję Wam za wszystkie odpowiedzi i poświęcony czas! 

Komentarze

  1. Zrobiona ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią pomogłabym Ci, ale od niedawna śledzę Twój blog i nie za bardzo się orientuję,np: w częstotliwości postów.
    Ale wygląd Twojego bloga bardzo mi się podoba
    Zapraszam do siebie kochana! ♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia