POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Zmiany!

Dawno mnie tu nie było... Nie myślcie sobie, że o Was zapomniałam lub blogowanie mi się znudziło. Przez ten cały czas  pamiętałam o Was, lecz nie mogłam tutaj wrócić, ponieważ szykowałam coś nowego, nowy projekt. Za oknami wiosna a na blogu zmiany. Nie będę trzymać Was dłużej w niepewności. Przejdę do konkretów. 

Zapewne zauważyliście, że zmienił się trochę wygląd bloga, zmieniła się nazwa, kategoria "O mnie" zmieniła się "O nas". Domyślacie się, o co mi chodzi? Nie jestem sama, od tej pory jest nas dwie. Chciałabym Wam przedstawić współautorkę bloga: Kasię - moją rówieśniczkę. Chodzimy razem do jednej szkoły. 



W sobotę wybrałyśmy się sprawdzić jedno miejsce do zdjęć. Efekty oceńcie sami. Niedługo przedstawimy Wam plan działań na najbliższy czas. Śledźcie uważnie naszego bloga!




Komentarze

  1. Super, że tyle się zmieniło :) Blog prezentuje się pięknie. Zdjęcia są śliczne i mam identyczne ogrodniczki <3 powodzenia dziewczyny w blogowaniu, będę wpadała do Was <3 charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Blog wygląda mega, fajne zdjęcia i tak btw to ładnie wyglądasz :) Ciekawa jestem tych zmian i mam nadzieję, że posty Kasi będą tak samo interesujące, jak i Twoje :)
    Pozdrawiam cieplutko, Niedoskonała.

    jestem-niedoskonala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany na plus, powodzenia! anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zmiany i mam nadzieję, ze uda ci się powrócić do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne miejsce znalazłyście - także fotki super :-) Zmiany jak najbardziej na + !

    OdpowiedzUsuń
  6. Co dwie głowy to nie jedna :)) Życzę Wam powodzenia w prowadzeniu bloga! Zdjęcia są świetne, czyli mogę się domyślać, że wasza współpraca, będzie bardzo owocna :D
    Pozdrawiam kochane! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmiana zdecydowanie na plus, powodzenia!
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia <3 Życzę powodzenia i wytrwałości w wymyślaniu wspólnych pomysłów na bloga. Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się udało, bo od tego czasu już szłam jak burza :D

      Usuń
  9. Świetnie wyglądacie! Życzę Wam dużo wytrwałości we wspólnej pracy i powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetne ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia