POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Sesja poślubna


Tym o to postem z sesji poślubnej zakończymy serię ślubną, w sumie o tym, o czym myślałam warto napisać, napisałam, nie będę Was dłużej zanudzać. 

Co ciekawe, powiem Wam, że sesję wykonaliśmy w muzeum, leżącym w rodzinnej miejscowości mojego Męża. Ów muzeum, miało znaleźć się w moim e-booku, który na razie trafił do szuflady. Przypadek?


Zdjęcia wykonała dla nas Agnieszka Staszewska @staszevskafoto. Zależało nam na kimś ciutkę bardziej lokalnym.

I chciałabym Wam też powiedzieć, że przez najbliższe 2-3 tygodnie, nieco usuwam się z bloga, ze względu na to, że zaczynają się powoli zaliczenia na studiach, na których chcę się skupić. Do zobaczenia wkrótce!



Komentarze

  1. Piękna sesja! Wszystkiego dobrego życzę! Pozytywnych zaliczeń na studiach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna sesja zdjęciowa! Miłość i radość od razu wyczuwalna!
    Powodzenia na sesji egzaminacyjnej 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sesja aż żałuję, że my koniec końców nie zrobiliśmy sobie sesji poślubnej :) Powodzenia na egzaminach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotografowanie ludzi szczęśliwych daje szczęście fotografującemu:) Wiem coś o tym. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. Trzymam kciuki za zaliczenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie. Najbardziej mi się podoba to z powiewającym tiulem oraz jak prezentujesz pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia, super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. Będą super pamiątką :).

    Powodzenia na egzaminach :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia! Powodzenia w zaliczeniach na studiach :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo podoba mi się ta sesja w jesiennym klimacie

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sesja! Cudowna para młoda! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna fotorelacja :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękną pamiątkę będziecie mieli. Piękne zdjęcia i oboje wyszliście na nich cudownie i tak jak we śnie :) niesety ja nadal nie mam żadnej sesji mojego ślubu trochę nad tym ubolewam i myślałam już żeby taką zrobić po wielu latach ale nie ma na razie na horyzoncie nikogo kto by wykonał nam zdjęcia. Więc tym bardziej cieszcie się cudownymi wspomnieniami za pomocą zdjęć! To wspaniałe narzędzie. Powodzenie oczywiście teraz na studiach by się powiodło wszsystko u Ciebie życzę Ci!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia w złotej jesieni !!! Piękna sceneria !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia