POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Przygotowania do ślubu – zespół czy DJ?


Wybór oprawy muzycznej dla osoby, która z muzyką coś wspólnego miała, łatwy nie był. Początkowo na weselu miało nie być żadnego DJa, żadnego zespołu, sami mieliśmy stworzyć playlistę i odtwarzać muzykę. No, ale po dłuższym zastanowieniu i wpływach bliskich zdecydowaliśmy się zatrudnić DJa. Zespoły odrzuciliśmy już na starcie, gdyż zdecydowanie jest to większy koszt, a no i różnie z nimi bywa.

DJa wybieraliśmy last minute, wielu dobrych DJów miało już terminy pozaklepywane, a jednak zależało mi też na tym, aby DJ zachowywał jakiś poziom, nie chciałam jakichś dziwnych strojów, banerów reklamowych itp., więc łatwo nie było znaleźć kogoś, kto by sprostał tym moim wymaganiom. 

Wertowałam Facebooka, pisałam zapytania i ostatecznie znalazłam kogoś, kto mnie zainteresował swoją działalnością i kto miał wolny termin. Była to para DJów, a w sumie DJ z wokalistką, która śpiewa i prowadzi całe wydarzenie. Przesłuchałam to, co było dostępne na ich Facebooku, sprawdziłam opinie na stronie Wesele z klasą i stwierdziłam, że warto się nad nimi poważnie zastanowić i dać im szanse, pomimo że nie jest o nich jakoś bardzo głośno, że gdzieś tam są na rynku od niedawna.

Umówiliśmy się z nimi na spotkanie, gdzie porozmawialiśmy otwarcie o naszych oczekiwaniach i na tym też spotkaniu podpisaliśmy umowę. Ja przesłałam im przed weselem dodatkowo wszystkie niezbędne informacje, mieli w dniu wesela wszystko przygotowane, opisane i poprowadzili je naprawdę super.

Parkiet był cały czas pełen. Wszystkie prośby, jakie wcześniej składaliśmy, wszystko to o czym pisałam, jakbym chciała, aby to wyglądało, zostało uwzględnione. Poprowadzili biesiadę za stołami z żywymi instrumentami. Ich stanowisko pracy również wyglądało bardzo schludnie, skromnie. Naprawdę, taki DJ z wokalem to był wybór rewelacyjny. Wbrew pozorom nie było tak jak to ludzie myślą, że DJ tylko odtwarza muzykę, nie, tutaj naprawdę Zgrana Para odwaliła kawał dobrej roboty. No i goście z tego, co słyszeliśmy również bawili się rewelacyjnie, sporo osób pobrało wizytówki, więc być może jeszcze się z nimi kiedyś spotkamy. Cenowo jak za to, co wyczyniają na weselach również wypadli ekstra. Wielu DJów, którzy nie reprezentowali dla mnie takiego poziomu, sądząc po filmach jakie dostałam na próbę, stawkę miało o wiele większą.



Komentarze

  1. Myślę że nie ma znaczenia czy DJ czy zespół ważne żeby muzyka była odpowiednia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę, że nie ma to większego znaczenia. My mieliśmy zespół, ale byłam też na weselach gdzie był DJ i też fantastycznie się bawiliśmy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia