POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Coś się kończy, coś zaczyna...


Niedawno ogłosiłam Wam, że znalazłam sobie dodatkowe zajęcie na wolny czas i tworzę własną działalność jako fotograf, że tworzę swoją markę "Czarowne", że powstał drugi, bliźniaczy blog, który jest swoistego rodzaju moim portfolio. Dokładnie ogłosiłam to 20 grudnia 2023. 

Na ten moment ta moja fotograficzna działalność się dość intensywnie rozwija, prawie każdy majowy weekend mam już zaklepany.  Do tego studia... Zimowa sesja dała mi już mocno w kość, a jeszcze to nie koniec.

Doszłam więc do wniosku, że nie dam rady tworzyć tego bloga Melka Blogerka, z taką intensywnością jak dotychczas. Raz na jakiś czas na pewno się coś tutaj pojawi, ale nie będzie to już tak często.

Tymczasem zachęcam Was do obserwowania mnie na Instagramie @melkablogerka lub profilu fotograficznym @czarowne_fotografia. Co jakiś czas, pojawia się również coś ciekawego na mojej stronie firmowej na Facebooku Czarowne – Amelia Smagieł Fotografia.

Nie mówię do widzenia, ale do zobaczenia, bo gdyby nie Wy, nie byłabym tutaj, gdzie jestem.




















Komentarze

  1. Zdjęcia są prześliczne, pozazdrościć talentu. Gdybyś mieszkała bliżej, sama chętnie skorzystałabym z Twoich usług :)A blogiem się nie przejmuj, nie ucieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amelko przepiękne te zdjęcia. Wprost napatrzeć się nie mogę. Trzymam kciuki za dalszy rozwój, chętnie będę zaglądać do Ciebie pod innym adresem. Wszystkiego dobrego i samych sukcesów i radości 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia. Życzę powodzenia i będę czekać cierpliwie na Twój powrót.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ale dobrze, że mówisz, że choć czasem cos napiszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia! Trzymam kciuki za prowadzenie własnej działalności :D Mimo wszystko mam nadzieję, że od czasu do czasu dodasz tutaj jakieś wpisy ;) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcie. Powodzenia w fotografii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widzę możliwości komentowania na stronie: CZAROWNE – Amelia Smagieł Fotografia.
      Super sesje fotograficzne powstają w Twoim wykonaniu. Powodzenia.

      Usuń
  7. Powodzenia w czarowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super, że tak się rozwijasz! Cieszę się, że tak dobrze Ci idzie fotografia. Zdjęcia są naprawdę bardzo profesjonalne, pozdrawiam. ;)
    Dollka 🍀❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! czytałam już o Twoich planach właśnie na instagramie. Super, że się rozwijasz i jak widzę klientów nie brakuje. Oby tak dalej! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super że się rozwijasz, powodzenia, a zdjęcia piękne ♥️

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia