POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Jedna osoba – dwie twarze


Choć jestem fotografem, nie potrafię sobie sama robić zdjęć. Ja nie wiem, jak ja sobie radziłam przez te kilka lat blogowania. Ostatnio wpadłam na świetny pomysł – ah zrobię sobie kilka ujęć w domu. Poszłam do najlepiej oświetlonego pokoju, rozstawiłam statyw, troszkę się podmalowałam i efekt jest taki, że z kilkuset zdjęć w sumie tylko jedno jakoś mi się podoba, ale i tak nie na 100%. Mam wrażenie, że co zdjęcie, to widzę inną osobę, choć te zdjęcia były wykonane w odstępie max. 20 minut. 

Co sądzicie?






Komentarze

  1. Pięknie wyszłaś, mi się podoba :) Ale to prawda, najgorzej się robi zdjęcie samej, jeszcze gorzej, kiedy mam robi amator.Jak prosiłam sąsiadkę, to wszystkie były do wyrzucenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Tak to już jest, że szewc bez butów chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba ładne. Robienie zdjęc sobie jest bardzo trudne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobieństwo jest :) Ale rzeczywiście trochę się różnią. Zdjęcia niestety mają to do siebie, że nie widać na nich mimiki twarzy i rzeczywiście często potrafią bardzo się różnić.
    Pozdrawiam, Amelko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie ekstra! Jesteś zbyt krytyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyszłaś! A że wydaje Ci się, że zawsze wyglądasz inaczej... No cóż, przecież każda z nas ma wiele twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, aczkolwiek trzeba przyznać, że jedno zdjęcie od drugiego troszkę się różni :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Są przepiękne. Sama chciałabym umieć zrobić sobie takie sama. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś śliczna :) Ja lubię robić zdjęcia komuś sobie niekoniecznie :) Zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również bardzo często zastanawiałam się nad tym, dlaczego robiąc zdjęcia potrafimy wydobyć z fotografowanej osoby najpiękniejszą stronę, a sami cierpimy na brak własnych, dobrych ujęć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stety niestety do zdjęć trzeba przywyknąć i nauczyć się pozować :D Też mam czasem z nimi problem. Frustruje mnie jak wyjdzie mi drugi podbródek itp.
    Miłego dnia! :)
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  12. Samej sobie trudno jest zrobić zdjęcia. Twoje wyszły super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Robienie zdjęć sobie samej nie jest proste, trzeba się zaprzyjaźnić z kamerą "od tej drugiej strony" . Ale oba zdjęcia są piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Światło, pozycja, sceneria i wiele innych rzeczy to wszystko wpływa na to, jak ostatecznie wychodzi zdjęcie. Na obu tych zdjęciach wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jest to latwe czasem lut szczescia musi byc

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia