POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Podsumowanie marca 2024


Ostatni wpis pojawił się na blogu 20 lutego, a mamy 28 marca, co się działo, gdy mnie nie było?

W sumie... niezbyt wiele. Najpierw walczyłam z zapaleniem ucha. Potem z przeziębieniem. A kiedy dni były lepsze – oddawałam się fotografii. Poza tym cały praktycznie marzec miałam praktyki studenckie, więc od 7 do 15 byłam w pracy, wracałam to albo pochłaniały mnie domowe obowiązki, albo właśnie zdjęcia i tak mijał mi dzień za dniem. W sumie bardzo szybko minął mi marzec myślę, że dalej będzie nie inaczej, bo mam zaplanowanych kilka sesji i reportaży okolicznościowych, do tego studia, więc myślę, że ten rok naprawdę szybko zleci. 

Korzystając z okazji chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze na nadchodzące Święta Wielkanocne, przede wszystkim dużo zdrowia, bo pogoda ostatnimi czasy zdradliwa oraz duuużo spokoju.










Komentarze

  1. Ja Tobie również życzę zdrowych, spokojnych, rodzinnych świat wypełnionych miłością i radością.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona zdjęciami! Przepiękne! <3 Dużo zdrówka i wiele wspaniałych zleceń fotograficznych życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogodę do zdjęć widzę ze piękna wybrałaś. Czas leci szybko jak sie ma dużo zajęć. Tobie też zdrowia i radości oraz duzo dobrej energii

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia! Pięknych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne podsumowanie :D Wesołych Świąt ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanego kwietnia, w którym na wszystko znajdziesz czas :)
    Mam nadzieję, że święta upłynęły tak, jak chciałaś ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia