POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Ciągła walka


Nie jest to życie łatwe, ale nikt nie powiedział, że będzie. Niestety raz jest lepiej, a raz gorzej, ale trzeba iść dalej. Raz z wiatrem, a raz pod wiatr. Najcudowniejszym uczuciem jest, gdy czujesz, że w tej walce masz wsparcie. 

Nie chcę robić w tym poście z siebie, jakiejś ofiary, ale odkąd pamiętam walczyłam o akceptację, o zrozumienie, o choćby odrobinę jakiegoś uznania, szacunku ze strony rówieśników, walczyłam z opiniami na swój temat, gdy rozpoczęłam swoją działalność w social mediach, walczyłam ze swoją nieśmiałością, walczyłam, by się przed kimś otworzyć, do tej pory mam z tym problem. Życie ukształtowało mnie tak, że nie jestem jakąś rozmowną osobą w towarzystwie, jeżeli coś mam zrobić to skupiam się na tym i np. przy pracy, gdzie otacza mnie grupa osób, zajętych swoimi zadaniami i rozmowami, ja nie dołączam się do tego. Nie mówię zbyt wiele o swoich problemach. Nawet mojemu Mężowi trudno czasami dowiedzieć się ode mnie, co mnie gryzie. Swego czasu głównie to, co mi w głowie siedziało przelewałam na karty bloga, bo oprócz jednej przyjaciółki, z którą widuję się rzadko nie mam wokół siebie takich przyjaciół na ploteczki czy żeby się po prostu wygadać. 

Jak każdy mam swoje problemy, które mam nadzieję, że kiedyś się rozwiążą. 




Komentarze

  1. Życzę Ci kochana, aby wszystkie Twoje problemy, jak najszybciej znalazły pozytywne rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Staraj się jak możesz pomóc tym problemom się rozwiązać, a ja trzymam kciuki.
    Oraz naprawde dobrze jest miec kogoś, komu mozna się wygadać. Spróbuj o to tez zadbac. Samemu ma się czasem/ często skrzywione spojrzenie na coś, ktos z zewnątrz popatrzy świeżym okiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem bardzo kontaktową osobą ale też wiele spraw trzymam tylko dla siebie...

    Życzę Ci żebyś otaczała się ludźmi, u których nie będziesz musiała walczyć o akceptację :).

    Super sesja :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mnóstwo problemów trzymam w sobie, ale chociaż trochę warto się wygadać. Życzę Ci, żeby Twoje problemy jak najszybciej się rozwiązały <3 Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie jestem duszą towarzystwa, nigdy nie zabiegałam o jakąś atencję. Najlepiej czuję się sama ze sobą przez co jestem na językach np. sąsiadów, bo nie chodzę do nich na grilla i nie obgaduję tych, co nie przyszli ;)
    Piękne zdjęcia, do twarzy Ci w beżu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie tylko rozmowy z kimś zaufanym ale także pisanie i kontakt z naturą mają dobroczynne działanie. I Twój post wskazuje na to, że intuicja dobrze Ci podpowiada, pisanie, tworzenie, spacery, więc uśmiechnij się do siebie:-) Życzę Ci, aby wszystko to się dobrze poukładało. Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od kiedy mieszkam w Holandii nie nawiązałam tutaj zbytnio znaczących przyjaźni. Moja najlepsza przyjaciółka jest nadal w Polsce, na szczęście mamy regularny kontakt, ale często brakuje mi tej możliwości, żeby tak o spontanicznie się z nią spotkać i jak to mówisz poplotkować.
    To, że nie rozmawiasz ze wszystkimi o swoich problemach to nic złego. Czasami lepiej przy niektórych przemilczeć to i owo. Ważne, abyś miała wsparcie w kilku bliskich Ci osobach, np. mężu.
    Bardzo fajny komplecik masz na sobie♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem trzeba z siebie wszystko wyrzucić, fajnie mieć taką możliwość do kogo. Chociaż podobnie mam jedną przyjaciółkę, która mieszka daleko. Rozmowy telefoniczne są, ale to nie to samo. Blog to fajne miejsce na przelanie wszystkiego z głowy. Życzę Ci, aby wszystko się układało :*

    https://woman-andlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia