POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Majówka 2024


Majówkę, z racji tego, że tegoroczne wakacje będą dla mnie pracowite i nie będziemy mieli raczej zbyt wielu okazji do wspólnego wyjazdu Majówkę wykorzystaliśmy wraz z Mężem na 102% i postanowiliśmy nieco pozwiedzać Polskę, organizując 2 jednodniowe wyjazdy - na Podlasie śladami "U Pana Boga w..." oraz ze znajomymi w Bieszczady. Standardowo, ja robiłam za przewodnika, haha :D

Podlasie 2024


Bieszczady 2024


A weekend był pracowity, gdyż miałam dwa reportaże okolicznościowe. 




Komentarze

  1. Wspaniale, że na majówkę była piękna pogoda, którą mogliście się nacieszyć. Bardzo dobrze, że wykorzystaliście te czas maksymalnie, wiedząc że wakacje będą pracowite.
    Bardzo ładne zdjęcia, choć jeśli mogę być szczera, troszkę ich było dla mnie za dużo. Może takie było zamierzenie - w porządku, ale to tylko taka mała sugestia ode mnie, może troszkę mniej? W pewnym momencie skrolowałam w górę i w dół szukając jeszcze jakiegoś śladu tekstu :)
    Bieszczady - miejsce o którym często czytam na blogach, a niestety nigdy nie miałam okazji tam być. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się jeszcze trochę pozwiedzać w naszym pięknym kraju :)
    Uściski ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że spędziliście miło czas i mogliście podziwiać tak wspaniałe okoliczności przyrody.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że spędziliście miło czas i mogliście podziwiać tak wspaniałe okoliczności przyrody.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze zdjęć wynika, że faktycznie wykorzystaliście na 120% - i bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i widoki. Wspaniale spędzony czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podlasie i Bieszczady, dwa przeciwne kierunki i super spędzony czas. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna pogoda na majówkę. Zmiana otoczenia od czasu do czasu jest potrzebna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda na to, że udało Ci się naprawdę wypocząć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne widoki... Kościoły też super. Uwielbiam oglądać kościoły.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia