POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Ruszyły zapisy na See Bloggers 2022!


Nie wiem, czy wiecie, ale w chwili obecnej trwają zapisy na See Bloggers Łódź 2022, i potrwają nie dłużej jak do 27 kwietnia. Tegoroczny termin See Bloggers to 10-12 czerwca. Aplikować można przez specjalnie przygotowany na tę okazję formularz.

Nie ukrywam, że odkąd rozpoczęłam swoją przygodę w blogosferze, marzyłam, aby uczestniczyć w jakimś evencie blogerskim. W See Bloggers jeszcze nie miałam przyjemności uczestniczyć i w tym roku passuję, nie będę wysyłać zgłoszenia, ponieważ chcę w 100% skupić się na swoim e-bookowym projekcie, nie chcę pakować się dodatkowo w koszty związane z transportem czy noclegiem w Łodzi.

Ciekawi mnie, czy ktoś z Was uczestniczył już w tym evencie? Jak wrażenia?

See Bloggers to See Bloggers, olbrzymi event. Ja z chęcią spotkałabym się jednak z koleżankami-blogerkami w mniejszym gronie. W planach mam więc samodzielnie (a może z kimś, jeśli się ktoś chętny znajdzie) zorganizować w przyszłym roku takie niebanalne spotkanie u nas na Lubelszczyźnie. Zobaczymy, jak się sprawy potoczą.


Z racji, że to nasze ostatnie spotkanie przed świętami, chciałabym Wam życzyć wesołych, pogodnych, spokojnych świąt Wielkiej Nocy. Smacznego jajka i mokrego Dyngusa! 

Widzimy się ponownie po świętach! Mam taką nadzieję, że widzimy się w komplecie. 








Komentarze

  1. Ja też się zapisałam. Fajnie będzie uczestniczyć w takim wydarzeniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj też mi brakuje spotkań blogerek... na maksa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie byłam, ale chciałabym się kiedyś spotkać z koleżankami-blogerkami :)

      Usuń
  3. Niestety nie będę wziąć udziału. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale ja też w tym roku przynajmniej odpuszczam. Może w przyszłym roku będę aplikować :D

      Usuń
  4. Chyba wolę się spotkać w mniejszym gronie z innymi blogerkami i na spokojnie sobie pogadać.
    Wesołych świąt 🥚🥚🥚🐑🐇

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno z takiego dużego eventu można wysnuć różne wnioski, wynieść jakąś wiedzę, ale faktycznie chyba też wolałabym się spotkać w kameralnym gronie i porozmawiać :D

      Usuń
  5. Nie byłam nigdy na takim wydarzeniu, ale kiedyś pełno widziałam tego na blogach i bardzo podobały mi się relacje :) Do Łodzi mam kawałek drogi. Ale może kiedyś się skuszę, kto wie :) Na razie nie jest to dla mnie priorytet. Powodzenia w realizacji E-booka.
    Piękne zdjęcia :) Tobie również WESOŁYCH ŚWIĄT!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Łodzi aż tak daleko z Lubelszczyzny nie mam, ale i tak musiałabym ogarnąć transport, nocleg, więc na razie passuję :D

      Usuń
  6. Wiedziałam o tym, czytałam na innym blogu. Ja nie bardzo się na to pisze, ale słyszałam opinie, że jest świetnie. :)
    Wesołych Świąt i dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak na razie czytałam tylko na blogach, może w przyszłym roku spróbuję się tam dostać i wybrać :D

      Usuń
  7. Pozdrawiam serdecznie i miłych świąt życzę:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym evencie, ale jak na razie się nie wybieram :)
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie passuję, ale myślę, że to bardzo ciekawa inicjatywa :D

      Usuń
  9. O evencie słyszałam, ale nigdy nie brałam udziału. Nie zapisuję się i w tym roku, bo mam plany na tą datę już :) Uważam jednak, że wszelkie takie akcje, to bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie byłam, ale może kiedyś... :D

      Usuń
  10. Spokojnych i pogodnych świąt, Amelko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O tym wydarzeniu słyszałam, jednak nie brałam w nim udziału.

    Dziękuję za życzenia i ślę Tobie życzenia zdrowych, spokojnych i spędzonych tak, jak tego chcesz i potrzebujesz świąt wielkanocnych. <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie uczestniczyłam nigdy w tym evencie i szczerze powiedziawszy jakoś mnie na takie wydarzenie nie ciągnie. Piękne zdjęcia! Również życzę Tobie zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt Wielkanocnych :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszłam o tym wcześniej ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałam maila z linkiem do zgłoszenia, niestety nie będę mogła pojechać. Będę lizać rany po wydatkach na ślub córki, do tego dojdą moje urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym, Tobie również życzę udanych, zdrowych i spokojnych świąt :)

      Usuń
    2. Czyli sporo się u Ciebie dzieje. Wyśmienitej zabawy! Wszystkiego dobrego dla Ciebie i całej Twojej rodziny ❤

      Usuń
  15. Przez ostatnie wydarzenia, kompletnie zapomniałam o See Blogers.
    Nie wiem czy będę...
    Za to chętnie wezmę udział, w takim bardziej kameralnym gronie, które chcesz zorganizować:)
    Mam nadzieję że Ci się to uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starać. A kiedykolwiek byłaś na See Bloggers albo na innym takim spotkaniu blogerek? :D

      Usuń
  16. Nie słyszałam wcześniej o takich blogowych eventach. Fajne zdjęcie. Wesołych i zdrowych Świąt. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za tak późną odpowiedź, ale Twój komentarz nie wiem czemu trafił do spamu :D Dziękuję serdecznie za życzenia ❤

      Usuń
  17. Ja to jednak bardziej dziewiarką niż blogerką jestem, więc w tym roku na Drutozlot do Torunia się wybieram :)) Ale pomysł na kameralne spotkanie - jak najbardziej jestem za!
    Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogólnie nie lubię zbyt wielkich skupisk ludzi, no może poza zlotem miłośników wszelako pojętej fantastyki w Poznaniu na tzw. Pyrkonie. Na zlotach blogerskich nie byłam i na razie nie jest to mój MUST HAVE.
    Wszystkiego dobrego na święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Pyrkonie słyszałam, ale nigdy nie byłam. Fantastyka to nie moja bajka :D Dziękuję z życzenia ❤

      Usuń
  19. Melko, wszystkiego, co najlepsze na Święta Wielkiej Nocy, wiosennych nastrojów, ciepłej, radosnej atmosfery i miłych spotkań z najbliższymi.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne zdjęcia. Kiedyś marzyły mi się takie spotkania z blogerkami, ale z wiekiem jakoś mi to przeszło.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałabym się kiedyś spotkać z koleżankami po fachu, ale właśnie może w nieco mniejszym gronie :D

      Usuń
  21. rozumiem cię, również się nie zapisałam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybieram się do Łodzi, nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia