POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Operacje plastyczne, co ja o nich sądzę?

Ostatnio w Internecie zawrzało i wcale nie chodzi mi o tę najświeższą dramę toczącą się Instagramie dotyczącą wpisu znanej influencerki. Jeśli śledzicie YouTube'a, to pewnie wiecie, że ostatnio jedna z najpopularniejszych youtuberek w Polsce z ponad 2 milionami subskrypcji na koncie - Wersow zdecydowała się na operację plastyczną a dokładniej na powiększenie piersi. Nie mam w zwyczaju komentować takich dram, newsów. Mój blog nie jest przecież blogiem commentary. Takie newsy znajdziecie na wielu kanałach na YouTube - REVO, Dramcia, Vogule Poland, Prostracja i kilku innych, ale raczej nie u mnie. Sytuacja Weroniki stała się jednak inspiracją, aby napisać wpis, o tym co ja sądzę o takich zabiegach. 

Ja jestem bardzo tolerancyjna w wielu kwestiach, wychodzę z założenia, że każdy jest inny, że każdy ma własne potrzeby, własny rozum i może sam o sobie decydować tym bardziej jeśli chodzi o ciało. Wielu widzów zwróciło uwagę na to, że brat Weroniki - Kacper powiedział, że jemu nie do końca podoba się to, co zrobiła, nie popiera jej decyzji. Kurczaki, przecież to jej ciało, Wersow jest dorosłą osobą, to jej ma się podobać, ona się ma dobrze czuć. Jeśli ona czuje się z powiększonymi piersiami lepiej to, czemu nie, nie widzę w tym żadnego problemu. Ogromne chapeau bas dla Weroniki, że zdecydowała podzielić się z innymi tym, co przeżywała przed i po operacji, choć momentami było ciężko i widać było, że cierpi.

Czy ja zdecydowałabym się na jakąkolwiek operację plastyczną w przyszłości?

Nie, nie zdecydowałabym się. Dlaczego? Już wyjaśniam:

Po 1. nie czuję takiej potrzeby, podobam się sobie taka, jaka jestem. Nie wydaje mi się, abym potrzebowała więcej.

Po 2. gdy oglądałam filmik Weroniki i zobaczyłam jak ona cierpi po operacji, to stwierdziłam, że to nie dla mnie, ja panicznie boję się takiego bólu, choć nigdy go nie doświadczyłam. Z tego samego powodu nie zdecydowałabym się też pewnie na tatuaż czy piercing. 

Po 3. to nie tani interes i najzwyczajniej nigdy raczej na to mnie nie byłoby stać a nawet jeśli to skoro wewnętrznie tego nie potrzebuję, to wolałabym te pieniądze przeznaczyć na coś innego np. na jakąś fajną podróż za granicę albo po Polsce.

Tak czy inaczej, choć ja nie zdecydowałabym się, to nie uważam, aby konieczne było traktowanie operacji plastycznych jak jakieś wielkie zło. Osoby wykonujące takie operacje nie wyrządzają nikomu krzywdy. Wiadomo, wszystko w granicach rozsądku. Nie do końca popieram przesadne operacje plastyczne, jakieś wycinanie żeber, wczepiane sobie implantów na twarzy, które przypominają rogi, przebarwianie gałek ocznych na czarno czy inne takie hardcorowe operacje, bo takich decyzji możemy gorzko żałować po latach, ale powiększenie ust czy piersi - czemu nie. 

A Wy co sądzicie na ten temat?

PODPIS

Komentarze

  1. Uważam, że wszystko jest dla ludzi, należy tylko zachować zdrowy rozsądek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Operacja to operacja,ingeruje w sferę ciała człowieka, wielu ludzi stosuje, ale ja sobe bym nie zrobił. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda operacja może nieść za sobą jakieś nieprzewidziane skutki i trzeba się z tym liczyć ;)

      Usuń
  3. Ja sądzę, że wszystko jest dla ludzi i każdy sam powinien decydować o sobie. Jeśli ma problem i źle się czuje w swoim ciele i taka operacja może pomóc mu w samoakceptacji to super, aczkolwiek tych przesadnych tak jak piszesz nie zrozumiem i nie popieram. Sama również chyba bym się nie zdecydowała na taką operacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że właśnie o tych przesadnych operacjach był kiedyś poruszony temat w Rozmowach w Toku i tak jakoś zapamiętałam te kilka przykładów, zaprezentowane tam niektóre były naprawdę hardcorowe.

      Usuń
  4. Parę lat temu był taki program w tv odnośnie operacji plastycznych. Do dziś mam obrzydzenie jak sobie przypomnę te zabiegi. Nie wiem jak można taką krzywdę zrobić własnemu ciału. Dlaczego ludzie nie akceptują się takimi jacy są. Co innego jak wygląd faktycznie utrudnia funkcjonowanie, a co innego popadanie w kompleksy bez powodu. Tu myślę że potrzeba by leczyć psychikę, a nie dać się na stół chirurgiczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też coś kojarzę, ja bardziej zapamiętałam, gdy u Ewy Drzyzgi był poruszony temat tych naprawdę hardcorowych operacji. Niestety wielu ludzi dokonuje operacji plastycznych nawet nie przez brak akceptacji siebie a przez to, że inni wywierają na nich taką presję a oni nie potrafią powiedzieć nie.

      Usuń
  5. Miałam już tyle operacji ratujących zdrowie i życie, że nie w głowie mi takie "atrakcje" a już tym bardziej dla kogoś innego, to byłoby szczytem głupoty. Nie obchodzi mnie jednak, co kto sobie poprawił, jego zdrowie, jego sprawa. Czasami jest to wytłumaczalne, czasami nie, nic mi jednak do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda operacja jest ingerencją w człowieka i niesie za sobą ryzyko, też nie zrozumiem nigdy wykonywania operacji ze względu na kogoś np. na partnera, bo mu coś w nas nie pasuje. Trzeba umieć powiedzieć nie.

      Usuń
  6. Osobiście nie popieram operacji plastycznych. Uważam, że człowiek powinien zaakceptować swój naturalny wygląd. Niemniej jednak każdy ma prawo decydować o sobie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak byłoby najlepiej, ale dla niektórych jest to bardzo trudne, dlatego decydują się na poprawianie swojego wyglądu. Dziękuję i również pozdrawiam :D

      Usuń
  7. Operacje plastyczne są tak popularne, że podchodzę do nich jak do czegoś normalnego, zwykły element życia, jak robienie tatuażu. Aczkolwiek sama nie zdecydowałabym się na operację plastyczną, chyba że musiałabym ze względu np. na jakiś wypadek. Jestem zwolenniczką naturalności i nie wyobrażam sobie udawać kogoś, kim nie jestem;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo cenię naturalność, na pofarbowanie włosów nie mogę się zdecydować dłuższy czas a co dopiero jakaś operacja :D

      Usuń
  8. Ja uważam, że wszystko jest dla ludzi i jesli jest robione z umiarem to nie widzę problemu. Jeśli faktycznie mamy duży kompleks i po operacji będziemy czuć się lepiej sami ze sobą to czemu nie. Ja nie planuję żadnych operacji plastycznych choć kto wie co będzie za 15 lat ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie, kto wie... Ja też mówię, że raczej nie, ale kto wie, jak się życie potoczy.

      Usuń
  9. Najpierw psycholog, później ewentualne operacje. Nic do nich nie mam, chociaż szkoda, że czasem ludzie nie znają umiaru i zamiast coś poprawić, tworzą nową osobę.
    A tatuaż nie boli jakoś mocno - dużo bardziej cierpiałam po operacji wyrostka, niż po kilku dziarkach. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreowania nowej osoby również nie popieram, wszystko jest dla ludzi, ale trzeba zachować umiar a co do tatuażu igły się nie boję, ból zawsze cierpliwie znoszę, ale gdzieś tam z tyłu głowy jest, że kilkukrotnego nakłuwania mogłabym nie wytrzymać. Dziękuję i również pozdrawiam :D

      Usuń
  10. Myślę, że wszystko jest dla ludzi i jak ktoś ma potrzebę (dla siebie) to ok. . Nic na siłę. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jak ktoś chce to zrobić ze względu na siebie to niech to zrobi, ale jeśli nakłania go ktoś inny to niech sam dokładnie przeanalizuje czy jemu to jest do szczęścia potrzebne czy tej osobie, niech przemyśli wszystkie za i przeciw takiej operacji. Dziękuję i również ściskam mocno :D

      Usuń
  11. jesli to komus pomoze to czemu nie ja jestem za

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, aby nie robić tego, jeśli sami tego nie chcemy a nakłania nas na to ktoś inny :D

      Usuń
  12. Niech każdy robi co chce chociaż moim zdaniem operacje plastyczne są potrzebne ludziom, którzy np. Mają jedną Pierś itp. W takich przypadkach jak najbardziej. Sama sobie bym nie zrobiła, ale jeśli ktoś chce np. powiększyć sobie cycki to niech robi to z głową, żeby pasowały do reszty ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis! Zupełnie się z Tobą zgadzam. Niech każdy robi ze swoim ciałem co chce i nikomu cokolwiek do tego. Choć osobiście gdybym miała możliwość, to poprawiłabym sobie nos... Nawet ten ból po operacji mnie nie przeraża 😅😅
    Zapraszam do siebie: www.paulinapisze.pl 🖤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Pamiętaj, że takiej operacji musisz być w 100% pewna, przeanalizować wszystkie za i przeciw. Trzymam za Ciebie mocno kciuki i życzę dużo zdrowia :)

      Usuń
  14. Ja uważam, że niech każdy ze swoim ciałem robi co chce. Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :) jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, każdy ma wybór. Dziękuję i również pozdrawiam :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia