POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Media Service Zawada - przeglądu część dalsza


Przygotowałam dla Was dalszą część przeglądu prasowego z wydawnictwa Media Service Zawada, na którą serdecznie Was zapraszam.


Zacznę od magazynu, z którym pierwszy raz mam do czynienia "Magic Pocket", bo o nim mowa. Masa niespodzianek, bardzo ciekawych niespodzianek.  Pierwszą z nich jest laleczka Sablena od COBI, szczerze nie spodziewałam się aż takiego prezentu, biorąc pod uwagę, że sam magazyn do najdroższych nie należy. Do tego mamy 2 saszetki z kartami kolekcjonerskimi MyLittlePony oraz saszetkę ze slimem, który zamienia wodę w glutowatą masę. Sama gazetka jest dość krótka, ale pełna zadań przeznaczonych raczej dla starszego dziecka.


Drugi magazyn, tym razem ze Świnką Peppą wcale nie jest gorszy. Mamy tutaj jedną saszetkę z malutkimi, kolorowymi kołami zębatymi, z których można tworzyć różne dzieła. Gazetka zawiera w środku wiele zadań dla malucha - uczy i bawi jednocześnie. 


Kolejna moja propozycja przeznaczona jest dla chłopców - "Blaze i Megamaszyny". Nie ma prezentów, niespodzianek, ale oferuje wiele zadań, łamigłówek, no i są naklejki. Ja o tej bajce dowiedziałam się właśnie, dzięki tej książeczce, widziałam wiele bajek, filmów o super maszynach, transformacji w inne pojazdy, ale o tej wcześniej nie słyszałam.


I na zakończenie 2 czytanki - "Wieczór bez prądu" oraz "Przyjaciele z Zatoki Przygód". Do mnie bardziej przemawia propozycja z Psim Patrolem, twarda oprawa, zakładki, dzięki którym łatwiej znaleźć fragment, dotyczący szczególnego pieska. Ze Świnką Peppą miałam do czynienia wielokroć, ilustracje są niemal wyjęte z bajki, czcionka jest bardzo czytelna, świetnym zabiegiem jest dodanie wyrazów dźwiękonaśladowczych. 

A Wam która pozycja najbardziej wpadła w oko?

Wpis powstał w ramach współpracy.