POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Jesienny przegląd swetrów | Dresslily


                           KLIK                          KLIK                          KLIK

Jesień pełną parą, listopad, ostatni liść z drzewa opadł, słota za oknem. Przychodzę, więc do Was z kilkoma propozycjami ciepłych swetrów z Dresslily. Zapraszam!











UWAGA! 
Wystarczy, że użyjecie kodu DLBF20, zyskacie wtedy:

2$ rabatu przy zakupach o wartości przekraczającej 10$,
4$ przy zakupach powyżej 20$
6$ powyżej 30$
8$ powyżej 40$
10$ powyżej 50$
12$ powyżej 60$
14$ powyżej 70$
16$ powyżej 80$
18$ powyżej 90$
20$ powyżej 100$
22$ powyżej 110$
24$ powyżej 120$
26$ powyżej 130$
28$ powyżej 140$

Komentarze

  1. Ten żółty sweterek przypadł mi do gustu, a akurat dziś robiłam zamówienie na Dresslily haha :)
    https://klaudialisiecka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czekam na zamówienie, ciekawe co z tego wyniknie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia