POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Moja kolekcja autografów: muzycy

Beata Kozidrak z Bajmu

Pod koniec maja pojawił się na blogu wpis o mojej skromnej kolekcji autografów od skoczków narciarskich (MOJA KOLEKCJA AUTOGRAFÓW: SKOCZKOWIE NARCIARSCY). Nadeszła pora na kontynuacje. Tym razem pokaże Wam kilka podpisów od znanych, polskich oraz kilku zagranicznych muzyków. Koniecznie napiszcie w komentarzu, kogo z nich znacie, może kogoś z nich namiętnie słuchacie? Jestem bardzo ciekawa.

Stan Borys


Maciej Maleńczuk i członkowie jego zespołu


Don Vasyl


Zespół VOX

Monika Szostak

Majka Jeżowska

DJ Antoine

Szymon Chodyniecki

Robert Janowski

Zespół Kombii

Natalia Lesz

Krystyna Prońko

Małgorzata Ostrowska

Komentarze

  1. Ahhh, autografy skoczków narciarskich! Moje zachwyty są całkowicie zrozumiałe, od lat jestem wierną fanką owej dyscypliny sportu :)
    Niezła kolekcja, godna pozazdroszczenia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mnie tą dyscypliną zaraził tata, ja mamę i tak spędzamy te chłodne, zimowe wieczory :) Mam jakieś przebłyski z czasów, kiedy to jeszcze wspólnie na belce zasiadali Kamil Stoch i Adam Małysz, więc już kawał czasu oglądam :D

      Pozdrawiam,
      Amelia

      Usuń
  2. Świetna kolekcja. Ja mam kilka dedykacji w książkach od autorów... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OO gratuluje sporej kolekcji. Mam nadzieje, że z czasem się powiększy ;)

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie nie mam zamiaru wznawiać kolekcjonowania, ale kto wie, może kiedyś...

      Pozdrawiam,
      Amelia

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia