POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Powrót do dzieciństwa - Świnka Peppa


Gdy byłam młodsza, miałam kilka lat, uwielbiałam Świnkę Peppę i przygody jej rodziny, przyjaciół. Było to  jakiś czas temu i nie wiele już pamiętam, gdyby nie fakt, że mój siostrzeniec bardzo lubi tą bajkę i często ogląda, to nie pamiętałabym już zupełnie nic. Ostatnio, dzięki uprzejmości wydawnictwa Media Service Zawada mogłam przypomnieć sobie, jak to było, gdy nic się nie liczyło oprócz dobrej zabawy, teraz szkoła, o wiele więcej obowiązków, czasu coraz mniej... 

W paczce znalazły się 4 książeczki ze Świnką Peppą. Dwie z nich w szczególności przypadły mi do gustu. 


Pierwszą z nich jest książeczka z zadaniami "Pisz i ścieraj! Kropka do kropki.". Dedykowana jest ona młodszym dzieciom, które rozpoczynają przygodę z pisaniem oraz rysowaniem. Ogromnym plusem jest to, że może ona nam służyć bardzo długo, dzięki zmazywalnemu mazakowi dołączonemu do książki. Dziecko może pisać, rysować, a potem to ścierać i znowu pisać, rysować... Dostępnych jest kilka wersji tej książeczki, nie tylko ze Świnką Peppą, ale też z Psim Patrolem czy Pszczółką Mają. Jedynym minusem jest to, że gąbeczka umieszczona przy pisaku wypada i bardzo łatwo ją zgubić. Może to być minus szczególnie przy młodszych dzieciach. 


Drugą pozycją, która z tych 4 chyba najbardziej mi się spodobała, jest książka w twardej oprawie "Dotknij i Czytaj. Peppa kocha...". Pamiętam, że gdy byłam młodsza, bardzo lubiłam książki, w których coś się działo, w których były jakieś okienka, coś się otwierało, przesuwało. W tej, co prawdy nie ma okienek, ale są różne faktury. Dziecko może dotykiem poznawać świat. Super sprawa i mogę Wam polecić ją na prezent na zbliżający się Dzień Dziecka!



Powoli przechodzimy w inne klimaty, czytanki, ale tej jednej nie zaliczyłabym jeszcze do takich typowych czytanek.  "Nauka dla zucha. Sportowe wyzwania" to według mnie również książka dla dzieciaczków, która pozwala poznać świat, różne sporty. Wszystko to pokazane jest ze Świnką Peppą i jej rodzinką w rolach głównych, więc w bardzo atrakcyjnej formie jak dla dzieci. 


Ostatnią z książek z opowieści o Śwince i jej bliskich jest czytanka "Książeczki z półeczki. Kosmiczny podróżnik". W środku piękne ilustracje oraz dość spory tekst, które ułatwią czytanie osobom noszącym okulary. Szczerze powiedziawszy, jestem pod wrażeniem jakości książki, bo kartki są dość grube, więc dziecko łatwo ich nie porwie. 


Jak widzicie, przekrój dostępnych książeczek jest bardzo duży od najprostszych czytanek po książeczki wspierające motorykę dziecka. Na stronie www.msz.com.pl znajdziecie różne tytuły zarówno dla dziewczynek, jak i chłopców. Ja na pewno jeszcze nie raz coś od nich zamówię, chociażby na prezent. 

Wpis powstał w ramach współpracy.