POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Zaprojektuj swoją koszulkę z koszulkomat.eu


Za oknem nadal szaroburo, ale w niedzielę udało wybrać się mi z bratem na zdjęcia potrzebne do dzisiejszego wpisu. Dzisiaj przedstawię Wam fajną alternatywę dla t-shirtów dostępnych w sieciówkach. A mianowicie zaprojektowanie koszulki samemu, dzięki kreatorowi firmy koszulkomat.eu


Koszulkomat to kuźnia kreatywności. Nie znajdziecie tam gotowych produktów, wszystko musicie zaprojektować samemu, do wyboru macie: koszulki, bluzy, kubki, zegary, workoplecaki, przypinki, a nawet puzzle. Koszulkomat oferuje kilka krojów, kolorów, a także gotowe propozycje nadruków, z których możecie skorzystać. Tą najbardziej przydatną funkcją jest jednak wgrywanie własnych zdjęć, trzeba tylko być uważnym, tworząc grafikę. Ja przy tworzeniu projektu musiałam popracować troszkę graficznie, co nieco wymazać i niestety zostawiłam dwie mikro kropki, które po nadrukowaniu są jednak widoczne, więc precyzja jest tutaj wskazana. Jak widzicie, projektowałam koszulkę dla mojego  młodszego brata, według jego upodobań, chciał prosty krój, czarny kolor i taką koszulkę otrzymał. Kolejnym ogromnym plusem jest to, że nadruki możemy dodawać nie tylko z przodu, ale również na plecach i ramionach. 


Kuba zdecydował się tylko na nadruk z przodu i z tyłu związany z jego zainteresowaniami. Grafikę z przodu przygotowałam i obrobiłam wcześniej w programie graficznym, lecz w przypadku tworzenia napisu na plecach postawiłam na dostępne czcionki w kreatorze.


Całkowite wyprodukowanie i dostarczenie przez kuriera trwało jedynie kilka dni. Koszt podobnej koszulki wraz z wysyłką to 55 zł, nie najmniej, ale satysfakcja z tego, że ma się rzecz zaprojektowaną w 100% wyłącznie przez siebie, daje satysfakcje. Każdy szczegół możemy dopasować pod siebie, według własnych upodobań.

Co do samej jakości, nie mam do czego zbytnio się przyczepić. Koszulka lekko śmierdziała, ale to tylko dlatego, że nadruk był świeży, po praniu przykry zapach znikł a z samą koszulką ani z nadrukiem nic się nie stało. Nic się nie skurczyło, nadruk nie popękał, nie pokruszył, nie odchodzi nigdzie z brzegu. Jak na razie jestem bardzo zadowolona z usług firmy i jakości. Zobaczymy, ile koszulka wytrzyma w rękach takiej osoby, jaką jest mój brat. Narażona jest na wiele czynników, nie tylko przyrodniczych. 

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. Ale fajnie, długo już myślę nad stworzeniem własnej koszulki i może sie skuszę ♥
    Buziaki
    Patrycja
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, koszulka jest dosłownie maltretowana, prana kilkanaście razy i nic się nie dzieje. Nadal trzyma formę, nic nie odpada a przy tym sprawdza się w te upały.

      Pozdrawiam,
      Amelia

      Usuń
  2. Fajnie to wyszło. ;) Też muszę namówić chłopaków do zrobienia jakichś koszulek teamu. Słyszałem, że dobry jest haft komputerowy na koszulkach, nie spierze się jak zwykły nadruk, a poza tym lepiej uchwyci detale. Myśleliście o tym?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia