POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Herbaciana paczka od BiFIX


Osoby, które śledzą moje losy, mogły zauważyć, że ostatnio dość rzadko pojawiły się nowe wpisy na blogu. Wszystko, dlatego że dopadł mnie okropny leń. Myślę, że to przez tę pogodę. Najpierw tydzień dość pochmurny i deszczowy, wręcz burzowy. Teraz natomiast okropne upały. Nie chciałam pisać postów na siłę, wolałam to przeczekać. Zmobilizowałam się i oto przychodzę do Was z recenzją herbaty od BiFIX, czyli czymś dla herbacianych maniaków. Zapraszam!



Od firmy, do recenzji dostałam " herbacianą szkatułkę", w którym znalazłam 6 różnych herbat czarnych: herbata czarna Ceylon, herbata czarna Earl Grey, herbata czarna Assam, herbata czarna z cytryną, herbata czarna z czerwonym pieprzem i kakao, oraz herbata czarna Yunnan. W pudełku łącznie znajduje się 60 saszetek   (po 10 każdego smaku).


Spróbowałam każdej z nich i mogę Wam śmiało Wam polecić herbaty tejże firmy. 
Ja - osoba, która nie przepada za herbatą, z wielką przyjemnością piłam herbatę czarną. Do tego piłam ją, gdy na dworze było ciepło.

Bardzo szybko się zaparzają, wystarczą już 3 minuty, by móc cieszyć się nieziemskim smakiem herbaty. Jedna saszetka wystarczyła mi na dwa zaparzenia. 

Cena takiego zestawu to TYLKO 16,78zł. Taki zestaw zakupicie m.in. TUTAJ.







Wpis powstał we współpracy BiFIX.


Strona internetowa -> KLIK
Fanpage na Facebook'u -> KLIK

Komentarze

  1. Piękny blog 😍😍😍
    miedzykropkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy to lato czy zima-nieważne! Herbata to zawsze dobry pomysł :) muszę sprawdzic herbaty z posta bo nigdy ich nie piłam :) Wpadnij do nas www.pinkypromisegang.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić mężowi, on pija czarną herbatę. Ja jestem amatorem czerwonej :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbatę lubię i to strasznie, ale o tej firmie nie słyszałem że istnieje. Może kiedyś spróbuje niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafka w kuchni zawalona herbatami, ale i tak bym kupiła taki zestaw! :) Bardzo lubię Earl Greya ale chętnie spróbowałabym tę z pieprzem i kakao.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym posmakowala takie pyszności 😊 kakao i pieprz coś nowego i nie znanego dla mnie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia