POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Produkty od ALLINPACKAGING


Cześć! Jak wszyscy wiemy, nadal trwają wakacje, które dla wielu osób są okresem wyjazdów - dłuższych czy krótszych. Nie od dziś wiadomo, że duże opakowania kosmetyków zajmują sporo miejsca, dlatego warto mieć małe wersje kosmetyków albo po prostu pojemniczki o mniejszych pojemnościach. Takie opakowania i wiele innych  znajdziecie na stronie Allinpackaging. Zapraszam do przeczytania dalszej części wpisu!


Ostatnio miałam okazję przetestować usługi firmy 
Allinpackaging. Na ich stronie znajdziecie różnego typu opakowania m.in. atomizery, spryskiwacze, słoiki, butelki i wiele, wiele innych. Ja zamówiłam: kosmetyczkę z wyposażeniem, atomizer (5 ml), malutką miseczkę (60 ml), spryskiwacz (500 ml) oraz plastikowy talerz



Kosmetyczka z wyposażeniem to bardzo fajna sprawa. W kosmetyczce znajdziemy trzy buteleczki, każdą o pojemności 100 ml oraz dwa słoiczki o pojemności 10 ml. Jest to wielkim plusem, ponieważ nie trzeba oddzielnie dokupować pojemników. Chyba że komuś taka ilość nie wystarczy :) Kosmetyczka wykonana jest z materiału, który nie powinien przepuszczać płynów, więc nie musimy się martwić o to, że możemy coś zalać. Jest ona też dość duża, więc z pewnością pomieści wszystkie niezbędne dla kobiety produkty.


Na wakacyjny wyjazd warto zabrać także perfumy, ale flakoniki perfum zazwyczaj zajmują dużo miejsca. Z pomocą przychodzą nam atomizery. Posiadam już jeden atomizer z azjatyckiej stronki, ale za nic nie wiem jak go użyć. Ten natomiast jest dość prosty w użyciu, więc myślę, że zabiorę go na najbliższy wyjazd, a może i nawet na jakąś imprezę. Pojemność tego atomizera to 5 ml, co z pewnością mi wystarczy. Na jakiś wyjazd albo do torebki jest wręcz idealny.


Z tej stronki zamówiłam taką małą miseczkę, ale teraz tego troszkę żałuję. Miałam jakieś zaćmienie, gdy ją zamawiałam. Nie doczytałam opisu i okazało się, że ma tylko 60 ml. Wykorzystam ją chyba do jakichś dipów. Wykonana jest z plastiku, lecz dość twardego. Mam nadzieję, że szybko się nie połamie. 


Postanowiłam skusić też na plastikowy talerzyk. Stwierdziłam, że będzie fajny do jakichś zdjęć, na jakieś przyjęcia albo po prostu posłuży jako dekoracja do pokoju. Pomyślałam, że ma tak prosty design, że mogę go użyć do wszystkiego. Talerz jest naprawdę fajny. Nie jestem w stanie określić, z jakiego materiału jest wykonany, ale jest on dość sztywny i porządny. Na pewno się przyda. Pewnie jeszcze nie raz zobaczycie, go na zdjęciach.

Ze stronki Allinpackaging zamówiłam jeszcze jedną rzecz - spryskiwacz. Natomiast zapomniałam go sfotografować. Ostatnio jestem okropnie zakręcona. Spryskiwacz wygląda dokładnie tak jak na zdjęciach. Spisuje się świetnie. Dzięki niemu moje rośliny ożyły. Tak à propos. Czy Wy też tak macie, że zapominacie o regularnym podlewaniu roślin? Spryskiwacz jest na wpół transparentny, dzięki czemu widzimy zawartość. Możemy w niego wlać, aż 500 ml wody lub innego płynu. 

Jeśli macie problemy z podlewaniem roślin i potrzebujecie spryskiwacza lub innego opakowania to polecam Wam zajrzeć na stronkę Allinpackaging!

Kosmetyczka z wyposażeniem → KLIK
Atomizer → KLIK
Miseczka→ KLIK
Talerzyk → KLIK
Spryskiwacz → KLIK


Strona internetowa -> KLIK

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. Sama mam taki zestaw i jest mega przydatny !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy , takie flakoniki na pewno się przydzadzą

    http://emilia-skucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie pojemniczki są ratunkiem kiedy przychodzi jakiś wyjazd ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczka bardzo mi się podoba, sama chciałam ją zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kosmetyczka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty bardzo przydatne zwłaszcza w podróży :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia