POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Haul zakupowy | Zaful


Dziś przychodzę do Was z haulem, z Zaful . Ostatnio coraz częściej stawiam na ubrania, robiąc zamówienia na azjatyckich stronach i powiem Wam, że coraz lepiej mi to wychodzi. Zamówienie, które chce Wam dzisiaj pokazać, mogę uznać za jedno z najlepszych. Zapraszam do dalszej części wpisu!



 KLIK

Pierwszą rzeczą, którą wybrałam, jest bluzeczka w modne w tym sezonie biało-niebieskie paski. Posiadam rozmiar L i mam wrażenie, że mogłaby być mniejsza. Materiał jest dość sztuczny, ale nie jest tragiczny. 

Moja ocena: 3/5




Do koszyka trafił też brązowy crop top, który jest moim hitem. Crop top bardzo ładnie podkreśla kobiece kształty. Świetnie komponuje się z ołówkową spódnicą. Materiał jest bardzo przyjemny i ciepły. Te skrzyżowane paski sprawiają, że nie jest ona zwyczajna. Coś się dzieje. Zakrywają one też część biustu, co jest jak najbardziej na plus. Nie każdy lubi pokazywać to i owo.

Moja ocena: 5/5 ❤




Malinowe body, również znalazły się w moim zamówieniu. Są to moja pierwsze body w życiu. Zamówiłam je z ciekawości. Materiał jest jak najbardziej OK. Ja je będę nosić jak bluzkę, ponieważ są ciupkę przy krótkie, bym mogła się w nie dopiąć. Jak widzicie, posiadają modne wiązanie oraz choker. Z tyłu poprowadzony jest suwak, który jest prawie niewidoczny. 

Moja ocena: 4/5



Ostatnią rzeczą, którą otrzymałam, ale chyba najbardziej przeze mnie wyczekiwaną jest "jeansowa" spódniczka. Od pewnego czasu maniła mi się taka spódnica z guzikami z przodu. Pamiętam, jak w dzieciństwie nosiłam takie spódnice i sukienki z guziczkami z przodu. Najczęściej były one jeansowe lub sztruksowe. Ta spódnica łączy w sobie dwa trendy: naszywki i guziki z przodu. Co do wykonania. Nie jest to jeans, ale nie jest źle. Spódnica bardzo ładnie się układa. Wybrałam rozmiar 3XL i jest idealna. Guziki można rozpiąć, ale potrzeba troszkę wysiłku. Nie jest to proste, więc nie musimy się martwić, że nam się rozepnie po drodze. 

Moja ocena: 5/5

A Wy zamawialiście kiedykolwiek coś z azjatyckiej stronki? Co to było? Ubrania, dodatki, a może coś do dekoracji domu? Napiszcie koniecznie w komentarzu!

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

  1. Ten crop top tez przypadl mi najbardziej do gustu z calego zestawienia. Kroj, kolor, prawdziwa perełka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ubrania nie w moim stylu, ale okej wyglądają :) Ja nigdy nie zamawiałam z azjatyckiej strony. I tak szczerze to się obawiam. Najbardziej chyba tego, że w rezultacie przesyłka nie przyjdzie i stracę wszystkie pieniądze. Ale widząc, że właśnie dużo osób zamawia i zamówienie przychodzi to nie jestem pewna czy moje obawy są słuszne ^^ Bardzo lubię czytać/ oglądać haule, więc wpis mi się podoba ;)Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy nie miałam problemów, ale ryzyko jest zawsze :D

      Usuń
  3. Zakochalam sie w tych wiązanych bodach i spódniczce z naszywka! Super zakupy kochana, buziaki!

    Caiawichowska ✨oddaje obserwacje✨

    PinkyPromiseGang 🦄oddajemy obserwacje🦄

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia