POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Haul zakupowy | Rosegal


Cześć kochani! Dawno nie pokazywałam Wam żadnych zakupów z chińskich stronek, a to dlatego, że nic nie przychodziło. W tym tygodniu dostałam paczkę, a w niej pierwszą część zamówienia z Rosegal. Chciałabym się tym z Wami podzielić. Druga część tego zamówienia pojawi się, gdy tylko otrzymam drugą paczkę.

1. Zalotka


Pierwszą rzeczą, którą chciałabym Wam pokazać, jest zalotka. Ja nie mam potrzeby podkręcania moich rzęs, ale z racji, że miałam jeszcze kilka dolarów, postanowiłam ją wypróbować. Zalotka jest naprawdę porządnie wykonana. Co najważniejsze - faktycznie podkręca rzęsy. 
2. Męski portfel


Postanowiłam zrobić prezent mojemu tacie, którego obecny portfel jest już dość sfatygowany i zamówić mu nowy portfel. Postawiłam na coś klasycznego. Wybrałam czarny portfel, który w rzeczywistości okazał się ciemnobrązowym portfelem. Nie przeszkadza to jednak w użytkowaniu. Portfel jest wykonany z grubego materiału. Nie śmierdzi. W środku są przegródki na różne dokumenty, karty kredytowe, gotówkę oraz jedna zapinana kieszeń na monety.

3. Bluzka z haftem


Bluzeczka jest świetna. Ostatnio mam hopla na punkcie haftów, naszywek i folkowych nadruków. Ten hafcik bardzo ładnie się prezentuje. Żadna nitka nie odstaje. Z tyłu, na całej długości są guziki. Bluzka nie jest śnieżnobiała jak na zdjęciach. Jest w kolorze ecru. Co do rozmiaru. Trzeba liczyć się z tym, że jest to crop top. Ja mam 175 cm i wzięłam rozmiar XL. Bluzka sięga mi mniej więcej do pępka.


Mogę śmiało powiedzieć, że to zamówienie było całkiem udane. 


A Wam udało zakupić się coś z chińskiej stronki, co okazało się Hitem? Pamiętacie, co to było?

Komentarze

  1. Ciekawe zamówienie :) Też ostatnio zamawiałam z Rosegal.

    Carrrolina Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Portfel mnie zaciekawił, może też zamówię tacie haha :) poklikane ;)
    Zapraszam do mnie, www.ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Super był, całkiem długo wytrzymał :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia