POZNAJMY SIĘ
Witaj!
Mam na imię Amelia, mam 21 lat i nadaję do Ciebie z (Nie)Dzikiego Dalekiego Wschodu Polski – z Lubelszczyzny. Miło mi gościć Cię w moich skromnych progach.

Rozsiądź się wygodnie w fotelu i spędźmy ten czas wspólnie! Positive vibes only! ♡
CHCESZ WIEDZIEĆ WIĘCEJ?
CZYTAJ WIĘCEJ

Zacznij czytać tutaj

Najnowsze na blogu

Haul zakupowy | Rosegal


Ostatnio listonosz przyniósł mi paczkę. W zasadzie dwie paczki, a jedno zamówienie. Znalazłam tam kilka ciekawych rzeczy. Jeśli jesteście ciekawi jakich, to zapraszam do dalszej części wpisu!



→ KLIK ←

Jako pierwsze do koszyka wpadły mi nożyczki fryzjerskie. Jedna z moich sióstr z zawodu jest fryzjerką i dość często podcina nam (tj. rodzinie) włosy. Ostatnio, gdy podcinała mi końcówki, wspomniała, że jej nożyczki są tępe, więc stwierdziłam, że jej zamówię. Nożyczki są naprawdę porządnie wykonane. Zobaczymy, jak będą ciąć włosy. Dam Wam znać! 


→ KLIK ←

W  tym  wpisie mogliście zobaczyć pędzle, które zamówiłam ze sklepu Zaful. Każda dziewczyna, każda kobieta powinna wiedzieć, że na pędzlach zbiera się nie tylko kurz, ale też wiele zarazków i bakterii, które mogą powodować wyskakiwanie na naszej twarzy różnych niespodzianek. Dlatego pędzle powinnyśmy myć. Poza tym utrzymywanie pędzli w czystości sprawi, że posłużą one nam o wiele dłużej niż jeśli będą brudne. Ostatnio dość popularne zrobiły się "jajeczka", dzięki którym pędzle myje się łatwiej, ale i dokładniej. Ja swoje zamówiłam właśnie z Rosegal i jestem z niego bardzo zadowolona. Spełnia swoje role w 100%. 


→ KLIK  ←

26 sierpnia mój brat zawarł związek małżeński. Jako siostra pana młodego miałam przydzielone kilka ról, dlatego chciałam ładnie wyglądać.   Wiedziałam już jaką fryzurę będę mieć, jaką sukienkę założę. Stwierdziłam, że zamówię sobie jakąś ozdobę do włosów, by moja fryzura nie była tak nudna. Zamówiłam więc delikatną opaskę. Poniżej możecie zobaczyć, jak prezentuje się na głowie wraz z lokami. Wykonana jest dość ładnie, te kryształki nie wyglądają tandetnie, co uważam za plus. Rozważałam zakup innej, ale cieszę się, że wybrałam właśnie tą. Zauważyłam jednak, że już po chwili strasznie bolą uszy, dlatego nie można jej nosić zbyt długo. 




→ KLIK ←

Niedawno do łask wróciły kabaretki. Na próbę zamówiłam, więc sobie jedną parę z Rosegal. Gdy przyszły okropnie śmierdziały. Byłam sceptycznie do nich nastawiona, ale gdy je założyłam, spodobały mi się. Prezentują się ładnie. Jakość jest w porządku.  Trzeba je jednak porządnie wyprać, by pozbyć się zapachu. 




→ KLIK ←


Oczywiście w zamówienie nie mogło zabraknąć zegarka. Tym razem zamówiłam zegarek na białym pasku. Spodobała mi się tarcza i stwierdziłam, że muszę go mieć! Nie mogłam mu się oprzeć.   Jest naprawdę fajnie wykonany. Obawiam się jednak, że pasek będzie się rozklejał. Napiszcie mi w komentarzach, czy ktoś z Was miał ten zegarek i jak Wam się sprawdził!


KLIK ←


Naszywki, hafty, wiązania, falbanki to coś, co kocham ❤ Nie mogłam nie dodać do koszyka tej bluzki. Czy ona nie jest cudowna? Jest dość zwykła, ale te wyhaftowane kwiaty dodają tego czegoś, dzięki czemu nie jest nudna. Materiał jest bardzo milutki i dość gruby. Wielki plus za to, że haft znajduje się również z tyłu, że nie wyparowuje nagle.

→ KLIK ←


Ostatnio mam hopla na punkcie poduszek i poszewek na nie. Mam już w swoim posiadaniu dwie poszewki z Rosegal i jestem z nich bardzo zadowolona. Postanowiłam zakupić kolejną w podobnych kolorach. Tym razem postawiłam na listki. Nie zawiodłam się i tym razem. Poszewka jest świetnie wykonana. Na pewno będzie cieszyć oko, bardzo długo. 


→ KLIK 


Najlepsze zostawiłam na koniec! Zamówiłam swoje pierwsze spodnie z azjatyckiej stronki. Pomyślicie, że oszalałam. Może troszkę, ale opłaciło się. Wybrałam dla bezpieczeństwa rozmiar 3XL.  Gdy otworzyłam kopertę i wyjęłam spodnie, zaniemówiłam. Spodnie wydawały się maciupkie. Wzięłam je do ręki i zobaczyłam, że są bardzo elastyczne i rozciągają się. Przymierzyłam i znowu oniemiałam. Spodnie są idealne! Wykonane są z przyjemnego materiału. Mam nadzieję, że posłużą mi dłuższy czas. 

Wpis powstał w ramach współpracy.

Komentarze

Prześlij komentarz

Hej,
Witam Cię na moim blogu, blogu na którym sporo się dzieje. Dziękuję za Twoją obecność i za każdy pozostawiony tutaj przez Ciebie ślad. Dziękuję za każdy komentarz, za Twoją obserwację. ❤ Życzę Ci miłego pobytu! Amelia